קלופ מתכנן לחזק את סגל ליברפול בקיץ הקרוב

קלופ. רוצה להוסיף עומק להתקפה
קלופ. רוצה להוסיף עומק להתקפה | צילום: Gettyimages

המנג'ר הגרמני ישתמש בחזרה לליגת האלופות כדי לשכנע רכש להגיע למועדון. לקאזט, מאייר וססניון על הכוונת

(גודל טקסט)
אחרי 33 מחזורים, ליברפול שתפגוש מחר את קריסטאל פאלאס (ראשון, 18:30) ניצבת במקום השלישי בפרמייר-ליג, ואם תצליח להישאר שם עד תום הליגה, היא תשוב בעונה הבאה לליגת האלופות. 

מנג'ר האדומים יורגן קלופ לא מתכוון לשבת בחיבוק ידיים ומתכנן לצאת למסע רכש נרחב בקיץ הקרוב, על מנת לחזק את קבוצתו. הגרמני מקווה שהחזרה לבמה האירופאית הגדולה מכולן תהפוך את משימת הגיוס לקלה יותר.



קלופ מתכוון לצרף עד שבעה שחקנים לסגל הנוכחי של המייטי רדס, כשבין השמות שהועלו נמצאים חלוץ ליון אלכנדר לקאזט שמבוקש ברחבי היבשת, שחקני שאלקה סיאד קולסינאץ', לאון גורצקה ומקס מאייר, נאבי קייטה מלייפציג, לואן ויירה הברזילאי, והשם המבטיח מפולהאם ראיין ססניון.

"אני חושב שליברפול הנוכחית היא פרוייקט מעניין מאוד עבור שחקנים", אמר המנג'ר הגרמני, אולי במטרה לשכנע את שחקני הרכש. "זה מועדון פנטסטי שנמצא בסיטואציה טובה ואנחנו בהחלט יכולים לראות את התהליך בקבוצה".

 

בעונה הבאה ליגת האלופות? מאייר (Gettyimages)

 

קלופ הוסיף: "אפילו שזה לא מבטיח כלום, השיחות שהיו לנו עד עכשיו היו מאוד חיוביות. אני לא יכול להגיד במאה אחוז שנשחק בליגת האלופות בעונה הבאה, אבל כן שאנחנו נמצאים בדרך הנכונה ושחקנים רוצים להיות חלק ממנה".

מנג'ר ליברפול מקווה שההחתמות יעודדו את אוהדי הקבוצה, שבקיץ האחרון ראו את מטרות רכש כמו אלכס טשיירה, הנריך מחיטריאן ומריו גצה לא הגיע למועדון שלא שיחק בליגת האלופות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי