בדרך לדאבל: צ'לסי בגמר הגביע אחרי 2:4 גדול על טוטנהאם. צפו

אדן הזאר. כובש גם כותרות
אדן הזאר. כובש גם כותרות | צילום: Getty

וויליאן עם צמד, אדן הזאר ומאטיץ' עם אחד משערי העונה השאירו את החלום הדאבל של הבלוז בחיים והבהירו לתרנגולים מי הקבוצה הטובה באנגליה. התקציר המלא בפנים

(גודל טקסט)

צ'לסי עלתה לגמר הגביע האנגלי אחרי 2:4 ענק על טוטנהאם באחד המשחקים הכי טובים העונה באירופה והוכיחה שוב שהיא הקבוצה הטובה באנגליה העונה.




שני הקבוצות חלמו  על דאבל וידעו שניצחון במשחק הזה פירושו לא רק כרטיס לגמר הגביע אלא גם הצהרת כוונות רצינית לקראת  הישורת האחרונה בפרמייר ליג וצ'לסי היא זאת שיצאה עם ידה על העליונה למרות שטוטנהאם שלטה במשחק.

 

החגיגה התחילה כבר בדקה הרביעית כשוויליאן בעט כדור חופשי אדיר לפינה הרחוקה והכניע את לוריס. 14 דקות עברו וכריסטיאן אריקסן הרים כדור אדיר לרחבה, הארי קיין נגח מצוין וקבע שוויון 1:1.

 

בדקה ה-42 הגיע הרגע מעורר המחלוקת של המשחק. ויקטור מוזס צלל ברחבה ואטקינסון מעניק פנדל שלא היה לצ'לסי. וויליאן ניגש לנקודה הלבנה וקבע 1:2. המחצית השנייה נפתחה נהדר. בדקה ה-52 דלה עלי קיבל אדור ברחבה מאריקסן וקבע 2:2.


קונטה הכניס למשחק את אדן הזאר ודייגו קוסטה בדקה ה-74 זה השתלם לו. הבלגי הנפלא בעט כדור חג וחכם מחוץ לרחבה לפינה הרחוקה של לוריס והכניע את השוער צרפתי וקבע 2:3. בדקה ה-80 נמניה מאטיץ' סגר את הסיפור עם השער הכי יפה במשחק ואחד מהשערים היותר יפים העונה, הסרבי קיבל כדור גדול ומ-30 מטרים שיחרר טיל אדיר למשקוף ופנימה. 







הזאר והחברים חוגגים ניצחון גדול (Gettyimages)



הרכבים


צ'לסי – טיבו קורטואה, סזאר אספיליקווטה, דויד לואיז ניית'ן אקה, ויקטור מוזס, אנגולו קאנטה, נמניה מאטיץ', מרקוס אלונסו, וויליאן (אדן הזאר 61) , מישי בטשוואי (דייגו קוסטה 61), פדרו רודריגס (ססק פברגאס 74).


טוטנהאם – הוגו לוריס, קיירן טריפייר, יאן ורטוגן, טובי אלדרווילד, אריק דייר, מוסא דמבלה, ויקטור וואניאמה, דלה עלי, כריסטיאן אריקסן, סון יונג-מין (קייל ווקר 68), הארי קיין.




מהלך המשחק

עוד לפני שריקת המשחק כיבדו הקבוצות והיושבים באצטדיון את יוגו היוגו שמת בגיל 44 מהתקף לב עם דקת דומיה לזכרו. 




דקה 4 – צ'לסי עולה ליתרון 0:1.  וויליאן יורה כדור חופשי אדיר לפינה הרחוקה ולא משאיר ללוריס שום סיכוי. שער אדיר לברזילאי.






דקה 18 – טוטנהאם משווה ל-1:1. אריקסן הרים כדור טוב לרחבה, הארי קיין הגיע ונגח מדוייק לפינה השמאלית. שער טיפוסי לחלוץ האנגלי.






הארי קיין. עוד גול גדול לחלוץ הנפלא (Gettyimages)




דקה 35 – טוטנהאם כמעט ועלתה ליתרון אחרון שוואניאמה הרים כדור נהדר לרחב, דייר נגח אך הכדור הלך החוצה.




דקה 42 –
פנדל לצ'לסי! ויקטור מוזס צולל, אטקינסון קנה את הנפילה ומעניק כדור עונשין מ-11 מטרים לבלוז. וויליאן ניגש לכדור וקובע 1:2.






שחקני טוטנהאם רצים לאטקינסון אחרי השגיאה הקשה (Gettyimages)




דקה 52 – טוטנהאם משווה! כריסטיאן אריקסן מצא את דלה עלי עם כדור מבריק, הקשר הצעיר לא התבלבל מול קורטואה וקבע 2-2.




דלה עלי חוגג את השוויון (Gettyimages)




דקה 60 – קאנטה מבין שהוא צריך יותר כדי להכניע את התרנגולים ומכניס את אדן הזאר ואת דייגו קוסטה (וויליאן ומישי בטשוואי יוצאים).




דקה 74 – 2:3 לצ'לסי! אדן הזאר בעט מחוץ לרחבה מדויק בין כל שחקני טוטנהאם לפינה הרחוקה וקבע 2:3 כחול.




אדן הזאר. שער מכריע נוסף בדרך לתואר שחקן העונה באנגליה (Gettyimages)




דקה 80 – 2:4 לצ'לסי! איזה שער אדיר של נמניה מאטיץ'! הסרבי שיחרר טיל אדיר מ30 מטרים למשקוף ופנימה.






דקה 90 – מזל גדול לצ'לסי. הארין קיין בעט כדור חופשי חזק שעבר מתחת הידיים של קורטואה אך השוער הצליח לעצור את הכדור רגע לפני שעבר את הקו. 











מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי