0:4 גדול לבורנמות' על בורו, ניצחונות להאל וסוונזי

ג'ושואה קינג
ג'ושואה קינג | AFP

הצ'ריז התקרבו לעוד עונה בפרמייר-ליג. רק 0:0 לאברטון אצל ווסטהאם

קבוצות: בורנמות'
(גודל טקסט)

בצל משחקי חצי גמר הגביע האנגלי, תחתית הפרמייר-ליג המשיכה היום (שבת) במאבקים החמים. בורנמות' עשתה צעד חשוב להישרדות עם 0:4 על מידלסברו שהתקרבה לליגת המשנה. האל השיגה 0:1 חשוב על ווטפורד ואילו סוונזי גברה על סטוק.


בורנמות' – מידלסברו 0:4

הבדלי האיכות בין הסגלים הותירו את אדי האו לנשום מעט אוויר ולהתקרב לעוד עונה בפרמייר-ליג. כבר אחרי שתי דקות מארק פיו בישל לג'ושואה קינג שער 11 מאז תחילת 2017 כבר אחרי שתי דקות. בניק אפובה הניגרי הכפיל בדקה ה-16 וארבע דקות לאחר מכן הורחק גסטון ראמירס והעמיק את הצרות של בורו.

מארק פיו הצטרף לחגיגה בדקה ה-65 וצ'ארלי דניאלס נעץ את הרביעי בדקה ה-70. בורו עדיין ללא ניצחון ב-2017. מתכון בטוח לירידה.

אפובה
אפובה כובש (AFP)


האל – ווטפורד 0:2

מסע ההישרדות של מרקו סילבה נמשך כשברקע סוונזי נאבקת בו.
למרות שעומאר ניסה הורחק כבר אחרי 25 דקות, לזאר מרקוביץ' הצדיק את הבאתו בינואר עם שער שני במועדון בדקה ה-65, אחרי שש דקות סם קלוקס הכפיל והעניק שלוש נקודות יקרות.

ניאסה
ניאסה המום לאחר ההרחקה (AFP)


סוונזי – סטוק 0:2

הברבורים לא מוותרים להאל במאבק על הכרטיס האחרון ככל הנראה לצ'מפיונשיפ. ניצחון חשוב על הפוטרס העניק לפול קלמנט שלוש נקודות. פרננדו יורנטה כבש את הראשון אחרי 10 דקות ותום קארול הכפיל בדקה ה-70 אחרי בישול של ג'ורדן איו. דקה לפני כן, מרקו ארנאטוביץ' הספיק להחמיץ פנדל.

משחק נוסף:
ווסטהאם – אברטון 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי