קונטה: צדקתי כשספסלתי את קוסטה והזאר, אני מרוצה

אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה | צילום: AFP

מנג'ר הבלוז לא ממהר לסגור את סיפור האליפות: "הכל עוד פתוח, נילחם עד הסוף על המקום הראשון"

(גודל טקסט)

צ'לסי עלתה אתמול שוב ליתרון שבע נקודות על טוטנהאם אחרי שניצחה פעם שנייה בתוך שבוע בתוצאה 2:4, הפעם את סאות'המפטון. הזכיה באליפות קרובה מתמיד גם אם טוטנהאם תנצח במשחק לא קל את קריסטל פאלאס בחוץ (רביעי, 21:45).


אנטוניו קונטה שראה את דייגו קוסטה כובש לראשונה מאז ה-6 במארס אמר בסיום: "עשינו צעד פסיכולוגי גדול, לחזור ולנצח אחרי ההפסד נגד מנצ'סטר יונייטד. היינו צריכים להתכונן למשחק קשה בחצי גמר הגביע האנגלי ולאחר מכן משחק ליגה לא קל. היה לנו מבחן קשה מאוד והתשובה שלנו היתה טובה, אני מרוצה".


קונטה עדיין מתעקש שהמירוץ לאליפות פתוח וייתכן שהערב הוא כבר יהיה יותר אופטימי. הוא הוסיף: "הגענו לגמר הגביע האנגלי, אבל המירוץ לאליפות עדיין פתוח לחלוטין. אנחנו מוכנים להילחם עד הסוף כדי להישאר ראשונים".

צמד לקוסטה אחרי שבעה משחקים: "לחלוצים השערים תמיד חשובים, אבל כל הזמן הייתי מרוצה מהמחויבות שלו. לפעמים היה חסר לו מזל, אבל תמיד בטחתי בו. צדקתי כשהורדתי לספסל את קוסטה והזאר מול טוטנהאם ונתתי להם לנוח. זו לא היתה החלטה קלה, אבל נכונה". 



SUN SPORT: Catch us if Blue Can #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/voutBLJvzH

— Neil Henderson (@hendopolis) April 25, 2017

 

אדן הזאר, ששבר את שיא הכיבושים שלו לעונה בצ'לסי אחרי שכבש את השער ה-15 שלו העונה, לעומת 18 שערים בשלוש העונות הקודמות, אמר: "כבשנו ארבע שערים יפים וזה היה טוב לשחק לפני טוטנהאם ולהכניס אותם ללחץ. תמיד טוב לכבוש ולבשל". הזאר היה מעורב ב-20 שערי ליגה (15 כבש ו-5 בישולים). 

  

הבלם גארי קייהיל חווה אף הוא עונה מצוינת לפחות בכיבוש שערים. אחרי שמונה שנים השווה את שיא השערים שכבש עם חמישה שערי ליגה. "זה מצוין לכבוש והטיימינג היה חשוב", אמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי