ז'סוס יחזור לראשונה מאז פברואר? פפ: הוא מוכן

ז'סוס. יספיק למחזורי הסיום?
ז'סוס. יספיק למחזורי הסיום? | צילום: Gettyimages

הברזילאי של סיטי עשוי לקבל דקות מול יונייטד בדרבי (חמישי 21:45, ספורט1). מוריניו: "הם משחקים רק משחק בשבוע וזה טוב לקבוצה בהרבה"

(גודל טקסט)

בתחילת העונה הדרבי בין מנצ'סטר סיטי ליונייטד אמור היה להיות אחד המפגשים הגדולים של העונה, אבל הסיטיזנס ספגו השפלות מכל עבר ופפ גווארדיולה מסיים עונה ראשונה בלי תואר. כעת זה הפך להיות לדרבי על הכרטיס לליגת האלופות בשנה הבאה. מוריניו בעמדה טובה יותר בגלל שהוא יכול לזכות עדיין בליגה האירופית, אבל הוא יעלה מחר בהרכב חסר מאוד (חמישי 21:45, ספורט1). 

המיוחד מחפש נקמה על ההפסד במשחק הראשון באולד טראפורד 2:1, אז היתה סיטי באמצע מסע של עשרה נצחונות רצופים בכל המסגרות, וכולם הימרו עליה כאלופה. עבור סיטי זה משחק בין השאר על הכבוד, וגווארדיולה ממש לא רוצה להפסיד גם את הכרטיס לצ'מפיונס. 

פפ יכול להיות אופטימי לאחר שגבריאל ז'סוס עשוי לקבל דקות משחק לראשונה מאז נפצע ב-13 בפברואר, אבל כשנשאל גווארדיולה האם ז'סוס וסרחיו אגוארו יכולים לשחק ביחד? הוא ענה: "רק אם אשחק בלי שחקני כנף. אם אני רוצה לשחק יותר צפוף זה אפשרי. ז'סוס מוכן, אבל אגוארו במצב פיזי הרבה יותר טוב, כי ז'סוס לא שיחק שלושה חודשים, אבל אין לו יותר כאבים. הוא מרגיש חופשי לשחק". 



Who's in contention for the 174th Manchester Derby?

The latest injury news from Pep… #cityvutdhttps://t.co/hWSrX9ud7l

— Manchester City (@ManCity) 26 באפריל 2017

 

לעומת זאת דויד סילבה בספק גדול מאוד למשחק. הספרדי אישר זאת ואמר שהוא פצוע אחרי שנפגע במשחק נגד ארסנל מתיקול מאחור על ידי בלם התותחנים גבריאל. 

במנצ'סטר יונייטד פול פוגבה לא יוכל לשחק. מוריניו גילה שהוא נפצע בסיום הניצחון על ברנלי 0:2, ויחזור רק בעוד משחק-שניים. אנטוניו ולנסיה עשוי לשחק בקישור לצידו של אנדר הררה. על הפציעות והסגל החסר אמר המיוחד: "אנחנו משחקים עם מה שיש לנו בקבוצה ונלחמים עם השחקנים הכשירים. אני הולך עם הבחורים שלי".  
 

מוריניו החל בלוחמה הפסיכולוגית שלו וטען שסיטי מועמדת לסיים מעל יונייטד בטבלה, ושהיא מועמדת לניצחון: "הם משחקים עכשיו משחק אחד בשבוע עד סיום העונה, ואנחנו בלחץ לקראת המשחק הראשון נגד סלטה ויגו בליגה האירופית שהוא חשוב מאוד עבורנו. לשחק משחק אחד בשבוע מביא את הקבוצה לרמה גבוהה יותר".



מוריניו. התחיל בלוחמה הפסיכולוכית
 
 

קשר הקבוצה אנדר הררה הגדיר את המפגש "משחק העונה שלנו". הררה אמר: "אנחנו נקודה מיונייטד. אם ננצח באיתיחד נעבור את סיטי ונעלה למקום הרביעי. נכון שמוריניו מדבר על הליגה האירופית, אבל זה עדיין משחק מאסיבי עבורנו. לדעתי שתי הקבוצות במצב טוב כרגע ואף אחת לא תפסיד משחקים כמעט עד סוף העונה, לכן התוצאה במשחק מכרעת לכל קבוצה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי