אנגליה חוגגת את השער המדהים של אמרה צ'אן

אמרה צ'אן
אמרה צ'אן | AFP

כלי התקשורת בממלכה בטירוף מהמספרת של הקשר הגרמני ב-0:1 של ליברפול על ווטפורד: "yes we can"

(גודל טקסט)
שער הניצחון אמש (שני) של אמרה צ'אן שסידר לליברפול 0:1 חשוב על ווטפורד קירב את האדומים להבטחת המקום בליגת האלופות בעונה הבאה. שתי המנצ'סטריות איבדו נקודות במחזור האחרון וארסנל הפסידה, כך שהמייטי רדס פתחו פער של שלוש נקודות מהמקום הרביעי, אך עם משחק עודף.

 

השער המדהים של אמרה צ'אן במספרת, שבוודאי יהיה מועמד ל'שער העונה' הדליק את הדמיון של הקופירייטרים האנגלים. "סטאר ספורט" כתב: "צ'אןטסטיק" או אם תרצו שילוב של יכולת ופנטסטי, "מירור" כתב "yes we can":."הסאן": "MAGI CAN" ו"דיילי מייל": "Rocket can ".






השחקן עצמו הודה הסיום: "מעולם לא הבקעתי שער כזה. המחשבה הראשונה הייתה לנגוח פנימה ואז לא חשבתי בכלל ובעטתי פנימה שער כזה יפה. המאמן יורגן קלופ התייחס להתמודדות עם הלחץ: "המירוץ לליגת האלופות רחוק מלהסתיים. אנחנו צריכים להיות מפוקסים. הלחץ עלינו יהיה עד סוף העונה, אבל הוא יהיה לחץ חיובי".

 

המאמן הגרמני הודה שלא ראה את השער הנפלא של בן ארצו: "אשמח לראות אותו שוב, כי בדיוק הסתובבתי וקלטתי את הכדור ברשת. אף פעם לא התאמנו עם צ'אן על בעיטות מספריים, אבל המסירה של לוקאס לייבה והריצה של צ'אן היו יפים". פליפה קוטיניו הוחלף כבר אחרי 13 דקות בעוד פציעה שליברפול סובלת ממנה, אבל קלופ הרגיע שמדובר בפציעה של "רגל עץ" וצפוי להיות כשיר למשחק מול סאות'המפטון ביום ראשון.





אמרה צ'אן ברגע המספרת. צילום: gettyimages

 

המצב בצמרת כעת:

ליברפול שלישית עם 69 נקודות, סיטי רביעית (66), יונייטד (65)  וארסנל (60).

 

לקבוצה של קלופ מצפים שלושה משחקים נוחים על הנייר – סאות'הפמטון (ב), ווסטהאם (ח), מידלסברו (ב), אבל העונה היא מתקשה דווקא נגד הקטנות, לסיטי מצפים שלושה משחקי בית רצופים נגד קריסטל פאלאס, לסטר, ווסט ברומיץ' ומשחק חוץ במחזור הנעילה מול ווטפורד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי