זאת ליברפול: רק 0:0 בבית מול סאות'המפטון והטופ4 בסכנה

ליברפול מאכזבת
ליברפול מאכזבת | Gettimages

מילנר החמיץ פנדל מול הכבשה השחורה (0 שערים ב-4 משחקים העונה), פורסטר לקח שערים לקוטיניו, וסטארידג'. יונייטד בעמדה טובה יותר מהמייטי רדס. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

 כשאוהדי ליברפול הסתכלו לפני כחודש על לוח המשחקים אחרי ה-1:1 מול סיטי וגילו שנותרו להם רק קבוצות קטנות בהמשך המשחקים עד הסוף עלו החששות. המוצדקות. ה-0:0 מול סאות'המפטון הערב (ראשון) הצטרף להפסד במשחק הבית הקודם (2:1 לקריסטל פאלאס) ולתיקו 1:1 מול בורנמות' בקודם לו.

המנטליות הלוזרית הזאת: 27 שנים בלי אליפות, ההחלקה של סטיבן ג'רארד שהובילה לשער הראשן ב-2:0 בבית מול צ'לסי בעונת 2013/14 שמנעה את התואר, ממשיכה העונה במאזן העלוב של המייטי רדס מול הקדושים ודומיהם. 20 מ-30 נקודות מול (66.7%) לעומת 50 מ-78 מול הקטנות (64.1%) הוא מאזן שמדבר בעד עצמו.

צלם: getty
המספרת של צ'אן היתה חסרה לליברפול המספרת שלו מול ווטפורד במחזור הקודם. צילום: Getty 


תוסיפו לזה החטאת פנדל של הבועט הקבוע ג'יימס מילנר (פספוס ראשון של המגן/קשר מאז 2009 במדי אסטו וילה), החטאות מסמרות שיער של פיליפה קוטיניו, דניאל סטארידג' ומרקו גרואיץ', או אם תרצו יום גדול של פרייזר פורסטר ותבינו למה גם האופטימיים באוהדי ליברפול מתחילים לחשש שהטופ4 בורח להם.

סאות'המפטון מצדה הפכה להיות הכבשה השחורה של המייטי רדס העונה. ארבעה משחקים ואפס שערי חובה. הפסד 1:0 כפול בחצי גמר גביע הליגה, ושתי תוצאות 0:0 בליגה. ליברפול עם 70 נקודות ושני משחקים עודפים על יונייטד שבמקום החמישי עם 65. כלומר השחקנים של יורגן קלופ כבר לא תלויים בעצמם.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי