ונגר: סאנצ'ס הפתיע את כולם. הוא לא מושפע מדבר

אלכסיס סאנצ'ס
אלכסיס סאנצ'ס | Gettyimages

מנג'ר ארסנל החמיא לצ'ילאני שכבש ב-0:2 על סאות'המפטון והפך לשחקן החמישי בתולדות התותחנים שמגיע ל-20 שערי פרמייר-ליג בעונה. ומה בנוגע למקום בטופ-4? "חייבים לעשות את שלנו". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
 ארסנל שוב מוכיחה שבישורת הסיום של הפרמייר-ליג היא מרימה את הראש. אחרי שכבר הייתה במצב כמעט אבוד בכל הנוגע למאבק על אחד מארבעת המקומות הראשונים, השיגו אתמול התותחנים ניצחון חמישי רצוף בליגה כשגברו 0:2 על סאות'המפטון.


כרגע ארסנל מאיימת על המקום הרביעי ורחוקה ממנו שלוש נקודות בלבד, כאשר היא תהיה רחוקה רק נקודה מליברפול השלישית אם תנצח במשחק החסר שלה בשבוע הבא.


למעשה אמש במשחק החוץ אצל "הקדושים" ארסנל התעוררה לחיים חדשים רק אחרי שעה בה כמעט לא היה מה להציע. אלכסיס סאנצ'ס פרץ את הגנת הסיינטס עם שער מצוין והפך לשחקן שכבש יותר שערי חוץ מכל שחקן אחר בפרמייר-ליג העונה (14), נהיה השחקן החמישי בתולדות המועדון שכובש 20 שערי פרמייר-ליג בעונה (אחרי איאן רייט, תיירי הנרי, עמנואל אדבאיור ורובן ואן פרסי) ובנוסף הוא שבר שיא אישי כאשר כבש 20 שערי ליגה, יותר מבכל עונה אחרת בקריירה שלו. 


MAIL SOORT: Alexis up for it #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/PO3tIZdLYO

— Neil Henderson (@hendopolis) May 10, 2017


אחרי השער שכבש, הבליט הצ'ילאני את סמל ארסנל ויש מי שאמרו שמדובר ברמז על הישארותו לפוחת עונה נוספת. המנג'ר ארסן ונגר אמר: "הוא תמיד כובש שערים חשובים. הוא מאוד יצירתי ולא מושפע משום דבר. הוא הפתיע את כולם באיצטדיון עם השער שלו. כולם ציפו שהוא יבעט, אבל הוא עשה עוד תנועה ונשאר לבד מול השוער". 


"היה לנו משחק מצוין ביום ראשון נגד יונייטד ואנחנו יודעים שניסיון יכול לעזור במצבים כאלה", אמר ונגר בנוסף, "אני מקווה שנמשיך באותה צורה עד סיום העונה. לא הכל תלוי בנו, אבל אנחנו חייבים לעשות את שלנו". 




אלכסיס מסדר לעצמו אחד על אחד וכובש (AFP)


עד סיום העונה נותרו לארסנל משחקים סבירים נגד סטוק, סנדרלנד ואברטון אבל אם יריבותיה לא ישמיטו נקודות היא עדיין תישאר ללא הכרטיס לליגת האלופות: "אף פעם לא הטלתי ספק ביכולת של שחקניי. הייתה לנו תקופה רעה, אבל זה לא אומר שאם אתה מפסיד משחקים שמצפים ממך לנצח אותם אז אין לך אופי", סיכם הצרפתי.


מי שנפגע במשחק ובשלב זה קיים ספק אם הוא ישוב לשחק העונה ויעמוד לרשות הקבוצה בגמר הגביע מול מנצ'סטר סיטי הוא הקשר אלכס אוקסלייד-צ'מברליין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי