דיווח: סימאונה מעוניין לרכוש את וארדי

ג'יימי וארדי ודייגו סימאונה
ג'יימי וארדי ודייגו סימאונה | Gettyimages

מאמן אתלטיקו חושב על חיזוק החוד במקרה שגרייזמן יעזוב. גם אלכסיס סאנצ'ס, מוראטה, קבאני ודייגו קוסטה מועמדים

(גודל טקסט)

אחרי הניצחון 1:2 על ריאל מדריד וההדחה מליגת האלופות, אתלטיקו מדריד כבר חושבת על העונה הבאה ושמותיהם של ג'יימי וארדי ואלכסיס סאנצ'ס כמועמדים לחיזוק התקפה.

התוכניות של הקולצ'ונרוס תלויות בערעור לבית הדין לספורט על עונש איסור ההעברות מפיפ"א והישארותו של דייגו סימאונה בקבוצה. בנוסף, בעקבות השמועות על התעניינותן של קבוצות כמו ריאל מדריד ומנצ'סטר יונייטד בכוכב הקבוצה אנטואן גרייזמן, במועדון ירצו לראות חלוץ מהיר אחר שישתלב בקבוצה במקומו של הצרפתי.

סימאונה התרשם מאוד מווארדי כשאתלטיקו פגשה את לסטר ברבע גמר ליגת האלופות. החלוץ אף כבש בגומלין בין הקבוצות, והמאמן הארגנטינאי חושב שיוכל לבוא היטב לידי ביטוי בשיטת המשחק של הקולצ'ונרוס. בנוסף, סימאונה מעריך מאוד גם יכולתו של סאנצ'ס בארסנל וחושב גם על דייגו קוסטה שקרוב לטיאנג'ין קואנג'יאן הסינית, אדינסון קבאני ואלברו מוראטה.


סאנצ'ס. גם הוא מועמד לאתלטיקו (Gettyimages)

הסיכוי שמוראטה יחצה את הכביש לאתלטיקו יהפוך לממשי רק אם הבלאנקוס ינסו להחתים את גרייזמן, בעקבות הסכם בין הקבוצות. עם זאת, בשבועות האחרונים מתגברים הדיווחים על העברתו של המגן השמאלי תיאו הרננדז לריאל מדריד. למרות הכל, באתלטיקו מקווים לשמור על החלוץ הצרפתי, למרות שייאלצו לבצע מכירה גדולה כדי לבצע רכש בקיץ הקרוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי