מנצ'סטר סיטי שלישית עם 1:2 על לסטר, צפו בפנדל התקדימי שנפסל למאחרז

גבריאל ז'סוס
גבריאל ז'סוס | AFP

ראשונה בתולדות הפרמייר-ליג פנדל לאחר שהכוכב האלג'יראי נגע פעמיים בכדור בביצוע הבעיטה. סילבה וז'סוס העניקו ניצחון. ונגר חגג מול סטוק, 0:2 חשוב לסוונזי

קבוצות: לסטר
(גודל טקסט)
המחזור ה-37 והלפני אחרון בפרמייר-ליג יצא כבר אתמול עם ניצחונה של צ'לסי על ברומיץ', שהעניק לה כידוע את תואר האליפות, עוד קודם לכן גם אברטון ניצחה את ווטפורד משער של רוס בארקלי והמחזור התחדש כעת כאשר מנצ'סטר סיטי עתה למקום השלישי אחרי שגברה 1:2 על האלופה היוצאת לסטר.


בקרבות התחתית: סוונזי עשתה צעד חשוב בדרך להישרדות עם 0:2 על סנדרלנד. בורנמות' גברה 1:2 על ברנלי. 




מנצ'סטר סיטי – לסטר 1:2

הסיטיזנס עלו למקום השלישי על חשבון ליברפול אחרי שגברו על האלופה היוצאת והתקרבו מאוד להבטחת הכרטיס לליגת האלופות. המארחים עלו ליתרון בדקה ה-29 כשכדור רוחב של לירוי סאנה משמאל מצא את דויד סילבה, שנותר חופשי ברחבה ובעט פנימה. ראחים סטרלינג שלח רגל, ספק מעמדת נבדל, אולם לא נגע בכדור והשער אושר.



פפ וסיטי חוגגים עוד ניצחון (Gettyimages)

 

שש דקות אחר כך סאנה הוכשל ברחבה וגבריאל ז'סוס כבר הכפיל ל-0:2 מהנקודה הלבנה, אבל בדקה ה-42 הגבהה של מארק אולברייטון מצאה את שינז'י אוקזאקי שקטע בצורת של 23 משחקים בכל המסגרות ללא שער.



האירוע מעורר המחלוקת במשחק התרחש בדקה ה-76 לאחר שגאל קלישי הכשיל ברחבה את ריאד מאחרז, שניגש בעצמו לבעוט מהנקודה הלבנה. הכוכב האלג'יראי אמנם מצא את הרשת של ווילי קבאז'רו, אך השופט החליט לפסול את השער בהחלטה צודקת אך תקדימית, לאחר שמאחרז החליק במהלך הבעיטה והכדור פגע ברגלו השנייה בדרך לשער.


גם בגומלין חצי גמר ליגת האלופות ביום רביעי האחרון התרחש אירוע דומה כאשר אנטואן גרייזמן נגע פעמיים בכדור בפנדל שהוביל ל-0:2, אך השופט אישר אז את השער. בסופו של דבר השועלים לא הצליחו להשוות למרות תוספת זמן מכובדת של 9 דקות, ונמצאים במקום התשיעי עם 43 נקודות, כשסיטי ופפ גווארדיולה כאמור עלו למקום השלישי עם 72 נקודות.


הרכבים
מנצ'סטר סיטי:
ווילי קבאז'רו, פרננדיניו, וינסנט קומפני, ניקולאס אוטמנדי, גאל קלישי, יאיא טורה, קווין דה בריינה (פאבלו סבאלטה 82), דויד סילבה, ראחים סטרלינג (סרחיו אגוארו 78), לירוי סאנה, גבריאל ז'סוס (חסוס נבאס 94).


לסטר: קספר שמייכל, דני סימפסון, בן צ'ילוול, יוהאן באנלואן, כריסטיאן פוקס, ווילפרד נדידי, ריאד מאחרז, אנדי קינג (דניאל אמרטיי 68), מארק אולברייטון (דמאריי גריי 80), שינז'י אוקזאקי (איסלאם סלימאני 73), ג'יימי וארדי.


מהלך משחק
דקה 29, 0:1 למנצ'סטר סיטי!
רוחב של לירוי סאנה משמאל מצא את דויד סילבה, שנותר חופשי ברחבה ובעט פנימה. ראחים סטרלינג שלח רגל, ספק מעמדת נבדל, אולם לא נגע בכדור והשער אושר.



האחראים לשער הראשון. סאנה וסילבה (AFP)


דקה 35, 0:2 לסיטי! לירוי סאנה חתך את הגנת לסטר בקלילות, הוכשל בבירור על ידי באנלואן ואיפשר ליאיא טורה, וגבריאל ז'סוס הצעיר הכפיל מ-11 מטר.


דקה 42, לסטר מצמקת: הגבהה נפלאה משמאל של אולברייטון מצאה את אוקזאקי, שבעט חזק ומדויק מהאוויר. 2:1.


דקה 76,  פנדל ללסטר: קלישי הכשיל את מאחרז ברחבה וזיכה את השועלים בפנדל, האלג'יראי בעט מהנקודה הלבנה ומצא את הרשת, אבל החליק תוך כדי הבעיטה והכדור פגע גם ברגלו השנייה, והשופט החליט לפסול את השער בצדק בהחלטה תקדימית.



מאחרז מחליק ומונע שיוויון (Gettyimages)


סטוק – ארסנל 4:1
מי הספיד את התותחנים? החבורה של ונגר השיגה ניצחון יקר בבריטניה סטדיום ורחוקה רק נקודה מליברפול הרביעית בניסיון להשיג מקום בטופ 4. אוליבייה ז'ירו כבש ראשון בדקה ה-42 וקבע נתון היסטורי, הפעם הראשונה בפרמייר-ליג שארסנל מובילה בסטוק.


בדקה ה-55 מסוט אוזיל נעץ מקרוב את השמיני שלו העונה וקבע 0:2, העונה הפוריה ביותר שלו במדי ארסנל. פיטר קראוץ' עוד צימק בנגיחה, ספק עם היד, אך אלכסיס סאנצ'ס כבש את ה-50 שלו במדי התותחנים ב-103 הופעות בדקה ה-76 והרגיע. ז'ירו השלים צמד בדקה ה-80 וקבע 1:4 גדול.


ז'ירו
ז'ירו, צמד בדיוק בזמן (AFP)


סנדרלנד – סוונזי 2:0

מסע ההישרדות המרשים של פול קלמנט וחניכיו נמשך באצטדיון האור וכעת ניצחון במחזור הסיום יעניק למאמן 700 אלף ליש"ט מענק הישארות. פרננדו יורנטה כבש ראשון כבר אחרי תשע דקות עבור הברבורים השחורים וקייל נוטון נעץ את השני בדקה ה-45.


יורנטה
יורנטה, שער חשוב ביותר (AFP)


משחקים נוספים:
מידלסברו – סאות'המפטון 2:1
(פטריק במפורד, 72 / ג'יי רודריגס, 42, ניית'ן רדמונד, 57)

 

בורנמות' – ברנלי 1:2
(ג'וניור סטניסלאס, 25, ג'ושואה קינג, 85 / סם ווקס, 83)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי