קונטה ופוצ'טינו מועמדים למנג'ר העונה, פפ ומוריניו בחוץ

אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה | Gettyimages

בפרמייר-ליג הודיעו על המועמדים לנבחרי העונה, ללא אף נציג ממנצ'סטר, ליברפול או ארסנל. הזאר, קאנטה, דלה עלי ולוקאקו ייאבקו על השחקן המצטיין

(גודל טקסט)
 אחרי שצ'לסי הוכרזה רשמית כאלופת אנגליה וטוטנהאם כבר הבטיחה את המקום השני, בפרמייר-ליג מתפנים לתארים האישיים והכריזו על המועמדים לפרס מאמן ושחקן העונה וקוראים לגולשים להצביע.


בזירת המנג'רים, ניתן היה לצפות בתחילת העונה שנראה ברשימה את פפ גווארדיולה, ז'וזה מוריניו, יורגן קלופ או אפילו את ארסן ונגר, אך בעקבות הכישלון של קבוצותיהם הארבעה לא נכללו בה. מי שכן מועמד לפרס הוא כמובן אנטוניו קונטה, מאמן האלופה הטרייה צ'לסי שזה באליפות בעונתו הראשונה באנגליה.






בנוסף לאיטלקי נמצאים ברשימה גם מאוריסיו פוצ'טינו הארגנטינאי שהוביל את טוטנהאם למקום השני אחרי שנשפה בעורפה של צ'לסי עד המחזורים האחרונים, פול קלמנט (סוונזי), שון דייץ' (ברנלי), אדי האו (בורנמות') וטוני פוליס (ווסט ברומיץ').


Who is your @BarclaysFooty Premier League Manager Of The Season for 2016/17?

CAST YOUR VOTE NOW: https://t.co/Bv7szlugJ6#PLAwardspic.twitter.com/CRHibYINLf

— Premier League (@premierleague) May 15, 2017


גם המועמדים לשחקן העונה הוכרזו כשאת הבלוז מייצגים צ'לסי אדן הזאר, ססאר אספיליקואטה ואנגולו קאנטה. גם הספרס זכו לנציגים עם יאן ורטונגן, דה עלי וכריסטיאן אריקסן מטוטנהאם, כשאלכסיס סאנצ'ס מארסנל ורומלו לוקאקו מאברטון משלימים את הרשימה.


The nominations for the @EASPORTSFIFA#PL Player Of The Season for 2016/17 are in!

CAST YOUR VOTE NOW: https://t.co/Bv7szlugJ6#PLAwardspic.twitter.com/todzQHVF8G

— Premier League (@premierleague) May 15, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי