טרי עלול לפרוש: אתייעץ עם המשפחה, לא החלטתי

ג'ון טרי
ג'ון טרי | Gettimages

בלם צ'לסי שותף ב-3:4 על ווטפורד וציין: "לא רוצה סתם להישאר במועדון, ראיתי הכל מהצד העונה וזה יעזור לי בעתיד"

(גודל טקסט)

ג'ון טרי קיבל אתמול (שני) הזדמנות להיפרד מסטמפורד ברידג' כאשר שותף 90 דקות במשחק ההכתרה הרשמי ב-3:4 של צ'לסי על ווטפורד. הרבה מראות מרגשים היו באצטדיון כולל אשתו של אנטוניו קונטה, שנראתה בוכה מרוב התרגשות אחרי שאוהדי צ'לסי שרו סרנדה לבעלה.

טרי שפתח רק פעם חמישית העונה בהרכב, כבש את השער הראשון וגרם לשער השוויון של ווטפורד אך בעיקר חגג את הזכייה החמישית שלו בתואר אליפות. בורנמות', סטוק ו-ווסט ברומיץ' רוצות את טרי בן ה-36 לעונה הבאה, אבל הוא רמז שייתכן ויפרוש ויתלה את נעליו אחרי שכבש את שערו ה-41 עבור המועדון. הוא קיבל גם הצעות מקבוצות בסין.

"נכון שאמרתי שאני רוצה לשחק כדורגל בקביעות, אבל לא שולל שביום ראשון הבא יהיה המשחק האחרון שלי בכדורגל (לפני גמר הגביע)", אמר. "זה תלוי בהצעות שאקבל. אני אשב ואתייעץ עם המשפחה שלי. אם זה באנגליה או מחוץ למדינה. עוד לא קיבלתי אף החלטה ואני לא מעריך כרגע את האפשרויות שיש לי", הוסיף הבלם.

צ'לסי
טרי והחברים חוגגים (AFP)

תפקיד מקצועי בצ'לסי: "אני לא רוצה להישאר השחקן הזה שנשאר במועדון סתם. אחד שאנשים לא יכולים לחכות כדי להיפטר ממנו או מישהו שעוצר את ההתפתחות של הצעירים. עונת המעבר בו ירדתי לספסל וראיתי הכל מזווית שונה, שירתה אותי טוב ותעזור לי אם אהיה פעם מנג'ר. עבורי זה סיום חלומי של הקריירה בצ'לסי. אם נזכה בגביע זו עשויה להיות אחת העונות הגדולות שלנו".

פרשן סקאי ועמיתו לשעבר של טרי, ג'יימי קארגר, אמר: "טרי הוא שחקן שאי אפשר יהיה למצוא לו מחליף בצ'לסי. עבורי הוא הבלם הכי טוב שהיה בפרמייר-ליג. הוא יחסר מאוד. שחקן מיוחד במינו".

אם צ'לסי תנצח ביום ראשון את משחקה האחרון בליגה מול סנדרלנד היא תשיג שיא נציחונות בעונה אחת בפרמייר-ליג – 30 ינצחונות. אחרי שחגג עם שחקניו סיכם אנטוניו קונטה: "כל השחקנים שלי הם מלכים. זה לילה גדול בגלל שזכינו בתואר האליפות. אנחנו רוצים עכשיו 30 ניצחונות".

טרי
לא רוצה סתם להישאר בברידג' (Gettyimages)

אירוע ביזארי אירע במגרש כששחקני ווטפורד סטפנו אוקקה צ'וקה וטרוי דיני התעמתו על המגרש. המנג'ר וולטר מצארי טען: "לא ראיתי, אבל הם חברים וכל הזמן נמצאים ביחד. אני אבדוק אבל לא חושב שזה משהו רציני".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי