גווארדיולה הודה: במקום אחר כבר הייתי מפוטר, בסיטי נתנו לי הזדמנות שניה

גווארדיולה
גווארדיולה | AFP

מאמן סיטי יכול להבטיח מקום באלופות (22:00, ספורט2) מול ברומיץ', אבל יודע שהציפיות אחרות: "בברצלונה או באיירן הייתי נזרק, הבאתי על עצמי את הלחץ"

(גודל טקסט)
מנצ'סטר סיטי לא תזכור את עונת הבכורה של פפ גווארדיולה בהצלחה מרובה למרות הסיכוי הגבוה לסיים בטופ 4. הסיטיזנס יפגשו במשחק השלמה את ווסט ברומיץ' (22:00, ספורט2) אבל באנגליה עוסקים בכישלון של המאמן המוערך.


גווארדיולה עצמו גרף את מרבית כותרות העיתונים כשהודה: "במצב שלי כיום במועדון גדול אני מפוטר. בטוח. לכל הדעות היו מפטרים אותי אחרי עונה כזאת. במועדונים בהם עבדתי קודם לא הייתי כבר כאן, אני אחד שצריך לנצח. היה עלי לחץ גדול כשהגעתי לברצלונה. במועדון הזה אם אתה לא בכיוון של תארים, אחרי חצי שנה אתה בחוץ. בקבוצות כמו ברצלונה ובאיירן לא נותנים לך הזדמנות שנייה. בסיטי נתנו לי עוד הזדמנות ואשתדל להיות טוב יותר בעונה הבאה".



השאיפות לעונה הבאה: "אם בשנה הבאה נצליח יותר תישאר לי שנה נוספת בחוזה. אם לא אצליח יחליפו אותי. הם לא צריכים להגיד לי את זה ולהכניס אותי ללחץ. ידעתי זאת עוד לפני שהגעתי ויש לי ציפיות מעצמי בגלל מה שהשגתי בעבר. אני לא המנג'ר הראשון שיש עליו לחץ כזה ואני צריך להתמודד איתו. באתי לכאן לזכות בתארים וזה לא התאפשר ואת הלחץ הזה הבאתי על עצמי כי אני כזה".



הלחץ מתגבר: "אם התוצאות לא יהיו טובות, יבוא מנג'ר אחר ותשאלו אותו את אותן שאלות. אני לא נשאר כאן בגלל שקוראים לי פפ ובגלל מה שהשגתי בעבר. אני גם לא אגיד לעצמי כל הקיץ 'מה יקרה בעונה הבאה אם לא אשיג תארים?".


Pep Guardiola says he would have been sacked had he had his current season with Barcelona or Bayern Munich. https://t.co/Ckc2csPf1Upic.twitter.com/hIa6HP1z7Q

— ESPN FC (@ESPNFC) May 15, 2017




האשמה גם בשחקנים: "כדורגל תלוי באיכות השחקנים. המאמנים לא משחקים. זו האיכות של השחקנים שמדברת. יש לנו מספיק שחקנים איכותיים כדי להגיע להישגים ולהיות טובים יותר ממה שהשגנו העונה. אני מצטער על דבר אחד שלא יכולנו להילחם על תואר האליפות עד לסיום וכבר לפני חודשיים זה נגמר עבורנו. יש לנו איכות שהיתה צריכה להשאיר אותנו במאבק עד לסיום".



שיחות עם הבעלים חלדון אל מובארק: "אנחנו מדברים כל יום על מה שקרה ומה צריך לעשות כדי לשפר את הקבוצה".



התלונות של ארסן ונגר שקבוצות לא מוכנות להילחם בגלל שהעונה מבחינתן הסתיימה: "אם ארסנל היתה מצליחה יותר ונגר לא היה זקוק לטובות של אחרים".



פפ זכה ב-21 תארים בשבע עונות בלבד כמאמן, אבל הערב הוא מגיע למשחק כשעדיין אפילו לא הבטיח את העלייה לאלופות. "מירור" כינה את דבריו: "הודאה מעוררת הלם". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי