סיטי וארסנל ניצחו, יוקאנוביץ' ופולהאם עפו. צפו בתקצירים

קווין דה בריינה
קווין דה בריינה | Gettyiamges

הסיטיזנס גברו 1:3 על ברומיץ' ונקודה תבטיח טופ 4, התותחנים עם 0:2 על סנדרלנד יקוו למעידה של ליברפול. רדינג עלתה לגמר הפלייאוף על הכרטיס לפרמייר-ליג

(גודל טקסט)
אלופה בליגה האנגלית כבר יש, וכעת נותר לקבוצות הצמרת להיאבק על שני המקומות שנותרו לליגת האלופות. ארסנל ומנצ'סטר סיטי ניצחו את סנדרלנד ו-ווסט ברומיץ', והכל יתנקז למחזור הסיום ביום ראשון. עוד באנגליה, רדינג עלתה לגמר פלייאוף העליה לפרמייר-ליג אחרי ניצחון 1:2 על פולהאם בסיכום שני המשחקים.

ארסנל – סנדרלנד 0:2

לא בטוח שאלכסיס סאנצ'ס יהיה בעונה הבאה בארסנל, לא בטוח שארסן ונגר יהיה בעונה הבאה בארסנל, מה שבטוח שעל המקום בליגת האלופות התותחנים לא מוותרים בקלות. 

הניצחון של הלונדונים קירב אותם לליברפול מרחק נקודה, וכעת הכל יתבהר במחזור הסיום כשארסנל תארח את אברטון ותקווה למעידה של המייטי רדס באנפילד מול מידלסברו שירדה ליגה.

אלכסיס סאנצ'ס, שהיה בספק למשחק, חיכה וחיכה עד שבמחצית השניה כבש צמד מהיר (72, 80) שסגר את הסיפור.


הרכבים
ארסנל:
צ'ך, הולדינג, מוסטפי, מונריאל, ביירין, גיבס, ג'אקה, ראמזי, אוזיל, סאנצ'ס וז'ירו.

סנדרלנד: פיקפורד, ג'ונס, אושיי, קונה, מנקיו, לארסון, קאטרמול, אנדונג, אוביידו, בוריני ודפו.


מהלך המשחק

דקה 8: אלכסיס סאנצ'ס שלח בעיטה מפתיע מכ-22 מטרים, אך השער נפסל לאחר נגיעת יד.


דקה 72: 0:1 ארסנל. ג'קאה הקפיץ כדור מדויק מעל ההגנה לאוזיל, הגרמני השתלט בקלילות והעביר רוחב לסאנצ'ס שבלי למצמץ העלה את ארסנל ליתרון.


דקה 80: 0:2. ג'ירו הגיע באקרובטיות לכדור קשתי, השוער הדף וסאנצ'ס נגח מקרוב את השני.


ארסנל חייבת לנצח




מנצ'סטר סיטי- ווסט ברומיץ' 1:3
הסיטיזנס כעת במקום השלישי וקשה לראות אותם מאבדים את מקומם בליגת האלופות. כדי שמצב כזה יקרה צריכות ליברפול וארסנל לנצח, ובמקביל שסיטי תפסיד לווטפורד. במצב כזה יקבע הפרש השערים בינה לבין ארסנל שכרגע עומד על +5 לטובת גווארדיולה.

ההתקפה של המארחת נתנה הצגה יפה עם שערים נאים בהשתתפות אגוארו, ז'סוס, דה בריינה וטורה, והמשחק היה משוחרר אחרי יתרון 0:2 מהיר כבר אחרי שלושים דקות.

עניין מרגש שהיה במשחק הגיע מכיוונו של פאבלו סבאלטה. המגן שיחק את משחקו האחרון באיתיחד לאחר שההנהלה הודיעה כי לא תחדש את חוזהו, והקהל עשה לו כבוד ראוי. הוא נכנס בדקה ה-62 במקומו של סילבה, קיבל את סרט הקפטן, ואף נבחר לשחקן המצטיין במשחק באופן סמלי.
 

הרכבים

מנצ'סטר סיטי: קבאז'רו, פרננדיניו, קומפאני, אוטמנדי, קולארוב, יאיא טורה, דה בריינה, סילבה, סאנה, אגוארו, גבריאל ז'סוס.

ווסט ברומיץ': פוסטר, ניום, דאוסון, אוואנס, ווילסון, ליברמור, יאקוב, פלטשר, בראנט, צ'אדלי, רונדון.




אוהדי סיטי עושים כבוד לסבאלטה


מהלך המשחק
דקה 28: 0:1 סיטי. אגוארו השאיר נפלא לדה בריינה שפרץ לרחבה, העביר רוחב לז'סוס והאחרון דחק מקרוב.


דקה 29: 0:2 סיטי. השלישיה הקדמית ממשיכה בקצב מטורף. דקה לאחר הגול, עלה גם דה בריינה על הלוח אחרי מבצע משולש עם אגוארו וז'סוס.


דקה 57: 0:3. דאבל פס בין טורה ואגוארו משאיר את הקשר לבד מול השער, וזה שער קליל.


דקה 88: 1:3. רובסון קאנו דחק מקרוב אחרי מבצע יפה באגף ימין, האם הפרש השערים ישפיע במחזור הסיום?


רדינג – פולהאם 0:1 (1:2)

יאן קרמוגרנט, שכבר העלה את בורנמות' לפרמייר-ליג לפני שנתיים, הצעיד את רדינג לגמר פלייאוף העלייה כשכבש בפנדל בדקה ה-49 את שער הניצחון ב-0:1 על פולהאם. שחקניו של סלבישה יוקאנוביץ' הפעילו לחץ אדיר על שערו של אל האבסי מהאמירויות כולל השוער שלהם מרקו בטינלי שנגח כדור לחוץ בתוספת הזמן.


הבחורים של יאפ סתאם אמורים לפגוש בגמר הפלייאוף בוומבלי את המנצחת בין שפילד וונסדיי להאדרספילד (0:0) שייערך מחר (רביעי, 21:40 ספורט4). 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי