ונגר יישאר בארסנל? "אוהב את המועדון, זה ידוע לכל"

ארסן ונגר
ארסן ונגר | Gettyimages

התותחנים לראשונה אחרי 19 שנה מחוץ לאלופות ועתידו של המנג'ר לוט בערטפל. אלכסיס סאנצ'ס הוחלף וירד בזעם. וגם: פפ מרוצה מהמקום השלישי והתייחס לעתיד אגוארו, ליברפול חוגגת חזרה לטופ-4

(גודל טקסט)

יום היסטורי בארסנל. לצערם של התותחנים יום שלילי שאולי מציין סופו של עידן. ארסנל מחוץ לליגה האלופות לראשונה אחרי 19 שנה, למרות שניצחה את אברטון 1:3.

ליברפול מתחה את העצבים של האוהדים את ושל המנג'ר יורגן קלופ כאשר כבשה רק בדקה ה-45 משער של ג'ורג'יו ווינאלדום, אבל בסיום גברה על מידלסברו 0:3 והבטיחה את מקומה במוקדמות האלופות. אגב, זו פעם ראשונה בתולדות הפרמייר-ליג שארנסל ומנצ'סטר יונייטד נותרו ביחד מחוץ לארבע הגדולות.

בסיום יורגן קלופ אמר: "לא ידעתי שארסנל מובילה עד למחצית, כי לא ביקשתי לדעת מה התוצאה. לא היה טעם, כי לא יכולתי להשפיע על מה שקורה שם. האמת שבבוקר לא ציפיתי שהקרב על כרטיס לארבע הראשונות יוכרע רק ב-45 הדקות האחרונות של העונה, שהיתה מתישה ומעייפת. לכולם במועדון מגיעה ההזדמנות הזאת לעלות לשלב הבתים באלופות".


ווינאלדום זכה לשבור את הקרח בדרך לאלופות (Gettyimages)

עבור ונגר, המשחק היה סיוט. אומנם ארסנל רשמה ניצחון שמיני ברציפות, אבל הוא סיים עם כרטיס לליגה האירופית בלבד. בנוסף לורן קוסיילני הורחק ולא ישחק בגמר הגביע ואלכסיס סאנצ'ס זעם על שהוחלף ביתרון 1:2. כשוונגר הבין שאין סיכוי לסיים בין ארבע הראשונות, הוא הוציא את הצי'לאני במטרה לשמור עליו לגמר הגביע מול צ'לסי, אבל סאנצ'ס שכבש שער זעם על ההחלטה וירד מיד לחדר ההלבשה כועס. ייתכן מאוד שזה היה משחקו האחרון באמירויות.

גם אוהדי ארסנל לא ריחמו על ונגר והמשיכו במחאתם עם שירת "צא מהמועדון שלנו". ארסן ונגר אמר בסיום: "אף אחד לא יכול להטיל ספק באהבה שלי למועדון. אמרתי 'לא' לכל מועדון גדול בעולם במשך השנים כדי להישאר בארסנל. זה מעצבן שלא עלינו לאלופות, אבל במהלך העונה היה לנו רצף של משחקים בו לא היינו טובים. זה היה גם קשה עבורי מבחינה אישית, כי שיחקנו באווירה עוינת, אבל יצאנו מזה מחוזקים".


סאנצ'ס. ייפרד מהאמירויות בזעם? (Gettyimages)

כידוע, ונגר או הנהלת ארסנל עדיין צריכים להודיע על עתידו במועדון, אבל לפי פרסומים הקבוצה מתכוונת לשנות את הגישה שלה לרכישת שחקנים ולהביא אנשי מקצוע שיעזרו למנג'ר הצרפתי בעונה הבאה.

מנצ'סטר סיטי עלתה ישירות לשלב הבתים של האלופות והמנג'ר פפ גווארדיולה יכול להתנחם בעובדה זו אחרי עונה מתסכלת. פפ אמר בסיום: "הסגל שיש לי העונה הוא אחד הטובים ביותר איתם עבדתי מאז שאני מאמן. העונה הזאת הייתה מסובכת. עובדה שארסנל מחוץ לאלופות. ברכותי לצ'לסי ולטוטנהאם, אנחנו שמחים לסיים במקום השלישי".

הקטאלוני גם התייחס למערכת היחסים המורכבת עם סרחיו אגוארו ואמר בקצרה: "הוא ימשיך במנצ'סטר סיטי גם בעונה הבאה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי