גרייזמן רמז: הסיכוי שאעבור ליונייטד הוא 6 מתוך 10

גרייזמן
גרייזמן | AFP

הצרפתי הבהיר בתוכנית בצרפת: "אחליט תוך שבועיים". אגוארו יישאר בסיטי, סטארידג' ימשיך אצל ליברפול?

(גודל טקסט)

מה יעלה עתידו של כוכב הצרפתי של אתלטיקו מדריד, אנטואן גרייזמן. תקופה ארוכה נקשר שמו של חלוץ נבחרת צרפת למעבר למנצ'סטר יונייטד והיום (שני) התארח החלוץ בתכנית טלוויזיה בצרפת והתייחס לסיכוי שיעבור לאולד טראפורד: "הסיכויים הם שש מעשר. אחליט בתוך שבועיים על עתידי".


כעת ניתן רק לחכות כאשר מנצ'סטר יונייטד מצפה לרכש מאסיבי בקיץ על מנת לשוב למאבק האליפות באנגליה. על פי דיווחים גם חאמס רודריגס מריאל מדריד קרוב להגעה למועדון.




במקביל, אוהדי ליברפול נשמו אתמול (ראשון) לרווחה. סוף סוף הקבוצה הצליחה להתגבר על תסביך הקבוצות הקטנות, וניצחה את מידלסברו 0:3 מה שישלח אותה למוקדמות ליגת האלופות. המתח באיצטדיון היה בשיאו, האוהדים נראו כאילו הגיעו למשחק נגד הירידה ורק בדקה ה-45 כאשר "ג'יני" ווינאלדום כבש הם יכול להירגע קצת. 


"דיילי מייל" כתב שיורגן קלופ הרגיש כאילו זכה באליפות ושער אחד שהבקיע ההולנדי בתוספת הזמן של החצי הראשון שינה למעשה עונה שלמה. "הגג כמעט עף באוויר ביציע של הקופ מרוב החגיגות", נכתב. לליברפול היה הרבה מזל. מידלסברו היתה ראויה לפנדל ודז'אן לוברן כמעט הורחק.


החדשות הטובות עבור ליברפול הן שהיא תהיה מדורגת בפלייאוף לעליה, ותימנע מפגישה עם קבוצות חזקות כמו נאפולי, דינמו קייב או סביליה. המשחקים יהיו ב-15/16 באוגוסט ו-22/23 באוגוסט כך שליברפול לא תצטרך לפתוח את העונה מוקדם יותר. 



קלופ ו
קלופ ו"ג'יני" חוגגים

 

בעונה הראשונה המלאה שלו, קלופ הביא את הסחורה כאשר סיים בארבע הראשונות ואמר: "ליברפול חייבת לשחק בטורניר היוקרתי בעולם, היא שייכת לו. להשיג 76 נקודות זה נפלא, בדרך כלל בסיום העונה אתה מרגיש עייפות, אבל אני כבר לא יכול לחכות לפתיחת העונה. אנחנו צריכים מעכשיו להגיע לליגת האלופות כל שנה. בעשור האחרון כמעט לא היינו שם אז נצטרך לשנות את הנתון הזה". 

ראשי קבוצת "פנווי" האמריקאית שהגיעו לאיצטדיון – ג'ון הנרי, מייק גורדון וטום ורנר, חגגו ביציע והראו עד כמה העליה לשלב הפלייאוף לאלופות היתה חשובה עבורם, כמעט מכרעת. עכשיו הכדור נמצא בידיים שלהם כדי להביא חיזוק מתאים ולא זה שהביאו בעונת 2013/14, כשליברפול סיימה לאחרונה בין ארבע הגדולות. 

קלופ הבטיח שיתקן את הטעויות: "יחד עם המנהל הספורטיבי מייקל אדוארדס נשב ונחשוב מה אנחנו צריכים כדי לחזק את הקבוצה. יש לנו החלטות לקבל".



סרחיו אגוארו. יעזוב את הסיטיזנס?
סרחיו אגוארו. לא הולך לשום מקום

 

דניאל סטארידג' רמז שהוא רוצה להישאר במועדון ומקווה לא לעזוב: "אני שמח לשחק בליברפול וטוב לי בקבוצה". 

במנצ'סטר סיטי, הכריז המנג'ר פפ גווארדיולה שסרחיו אגוארו ישאר בקבוצה למרות שהיו ספקולציות כי יעזוב לאחר שאיבד את מקומו לגבריאל ז'סוס. בשני המשחקים של העונה השניים שיחקו ביחד כך שפפ מצא את השיטה בה הם ישתפו פעולה. אתמול ניצחה סיטי את ווטפורד 0:5 כשאגוארו כבש צמד וז'סוס שער נוסף (שביעי העונה).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי