צ'לסי טרם הצליחה לסכם עם דייגו קוסטה על הישארותו

דייגו קוסטה
דייגו קוסטה | AFP

החלוץ דורש כ-300 אלף ליש"ט בשבוע כדי להאריך את החוזה ולוותר על ההצעה מסין, המנג'ר פנה לבעלים רומן אברמוביץ' בנושא

(גודל טקסט)

 אנטוניו קונטה מנסה לשכנע את רומן אברמוביץ' למצוא את הנוסחה שתשאיר את דייגו קוסטה בצ'לסי גם בעונה הבאה.

לפי הדיווחים, לצ'לסי מונחת הצעה על השולחן לרכוש את החלוץ הספרדי מאז ינואר תמורת 60 מיליון ליש"ט מקבוצת טיאנז'ין קוונז'יאן הסינית, אולם קונטה סבור שקוסטה הוא שחקן שלא יימצא לו מחליף וכי אין ברירה אלא להשאירו גם אם ישנו הצורך לפתוח את חוזהו.

בעונה הבאה צ'לסי תשוב לליגת האלופות, ולטענת המנג'ר קונטה בשלב זה הסגל לא איכותי מספיק כדי להתחרות על כל התארים. קונטה סבור שצ'לסי תצטרך לשלם לפחות 50 מיליון ליש"ט ויותר כדי לרכוש חלוץ ברמה של קוסטה ולשלם לו שכר גבוה יותר, ולכן הרווח שלה ממכירת קוסטה יהיה מינימלי. צ'לסי הציעה לחלוץ הספרדי שיפור שכרו למשכורת של 220 אלף ליש"ט לשבוע, אבל הוא דורש 300 אלף ליש"ט.

המאמן האיטלקי גם הבהיר שמחוץ להבקעת שערים, קוסטה מתאים בצורה מושלמת לסגנון המשחק האגרסיבי שלו ותורם למשחק ההגנתי לא פחות מאשר להתקפי, דבר שלא בטוח שיימצא אצל חלוץ אחר. אברטון כבר הבהירה שתמכור את רומלו לוקאקו רק עבור מאה מיליון ליש"ט ובצ'לסי לא יהיו מוכנים לשלם סכום כזה על שחקן שמכרו.


קוסטה והזאר. שניהם יישארו בסטמפורד ברידג'? (AFP)

בתוך כך, פרסם ה"מירור" שרפא בניטס מנסה לשאול את מיצ'י באטשואי, כובש שער האליפות שכמעט לא שיחק העונה מסיבות מקצועיות. הבלגי נרכש ממארסיי ב-33 מיליון ליש"ט, אבל פתח במשחק אחד כל העונה. בעונה החולפת הושאל כריסטיאן אטסו מצ'לסי לניוקאסל, שכעת מימשה את האופציה ורכשה אותו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי