רק רשת: ג'רארד וקראגר חזרו לככב במדי ליברפול

יאיא טורה
יאיא טורה | AFP

אגדות העבר של הרדס עלו בהרכב במשחק ראווה באוסטרליה וגם: הפער בעסקת ויניסיוס ויום הולדת שמח לטרייסי מגרייד

(גודל טקסט)

18:36: יום הולדת שמח לטרייסי מגריידי
כוכב העבר בן 38, והרשת התרגשה בשביל השחקן שתמיד ייזכר 13 הנקודות המדהימות ההן במדי יוסטון נגד סן אנטוניו, בקטע שעדיין מוקרן שוב ושוב. (לחצו כאן לצפיה)

¡Únete a nosotros para desearle un feliz cumpleaños al medallista de del #AmeriCup2003, @Real_T_Mac! pic.twitter.com/WFUA8HFclV

— FIBA en español (@FIBA_es) May 24, 2017

18:00: שלושה חברים נוספים בהנהלת הוועד האולימפי

האסיפה הכללית של הוועד האולימפי בישראל אישרה שינוי בתקנון העמותה והגדילה את מספר חברי הנהלת הוועד האולימפי בשלושה חברים נוספים, שכולם נציגי ענפי  ספורט אולימפיים שעד כה לא היו חברים בהנהלה.


יגאל כרמי יו"ר הוועד האולימפי בישראל: "התיקון החדש המגדיל את מספר חברי ההנהלה, מחזק את הוועד האולימפי בישראל עם נציגים נוספים של איגודים אולימפיים שיעצימו ויחזקו את הספורט האולימפי בישראל בשנים הבאות".
 


16:53: עיריית דרמשטאט דואגת לתושבים
מאז עלתה דרמשטאט לבונגדסליגה הראשונה לפני שתי עונות, עלה משמעותית סיקור הקבוצה בקרב התושבים. התכנון היה לבנות אצטדיון חדש ומודרני יותר מהמתחם הנוכחי המיושן, אך העיריה אסרה על הקמתו באיזור עירוני עקב התקנות נגד רעש שקיימות בגרמניה. כעת דרמשטאט, שירדה לבונדסליגה השניה, תיאלץ לחפש מקום אחר.

16:18: חלוץ בוקה תוקף

החלוץ הארגנטינאי, ריקרדו סנטוריון, שמושאל מסאו פאולו לבוקה ג'וניורס, תקף את חברתו לשעבר טוליסו מליסה. העיתון "אולה" פירט את האשמותיה של מליסה: "הוא היה שיכור ולא הבין שאני לא רוצה אותו יותר. הוא היה אגרסיבי מאוד והחלטתי לדווח על ההתנהגות שלו. הוא היכה אותו, התנהג אלי בצורה לא יפה, ושבר לי שלוש שיניים".

ULTIMO MOMENTO#Boca Ricardo Centurión fue denunciado por su novia por Golpes y Amenazas. pic.twitter.com/beuqZMfSpA

— Radio Sports (@RadioSportsARG) May 24, 2017

16:13: ג'רארד וקראגר הזכירו נשכחות

קבוצת כוכבי ליברפול, מחוזקת בסטיבן ג'רארד וג'יימי קארגר שפתחו בהרכב, ניצחה את פ.צ. סידני 0:3 באיצטדיון ANZ. המייטי רדס שיחקו לעיני 80 אלף צופים אוסטרלים נלהבים, ודניאל סטארידג' כבש בדקה ה-8, אלברטו מורנו בדקה ה-18 ורוברטו פירמינו בדקה ה-38. במשחק היתה גם דקת דומיה לזכר ההורגים בפיגוע במנצ'סטר.

Brilliant to see #LFC legends join forces with Jürgen Klopp's Reds today – and you can see all the best pics here: https://t.co/LPEXvxxDuwpic.twitter.com/FaOpAPMuEv

— Liverpool FC (@LFC) May 24, 2017

14:30: וארלה לא ישחק בגמר הגביע הגרמני בגלל קעקוע

המגן גיז'רמו וארלה, המושאל ממנצ'סטר יונייטד לאיינטרכט פרנקפורט, לא ישחק בגמר הגביע הגרמני בשבת מול בורוסיה דורטמונד בעקבות דלקת שנוצרה מהקעקוע החדש שצויר על גופו. 


13:30: הנוקאאוט של ריאל לבארסה
ויניסיוס ג'וניור חתם בריאל מדריד רק בגלל עשרה מיליון יורו. הבלאנקוס הציעו 45 מיליון יורו לפלמנגו, ברצלונה 35 והשאר היסטוריה. מי עוד בדחויות? פאריס סן ז'רמן וליברפול כך פרסם ה"מונדו דפורטיבו".


12:25: מכבי חיפה השיקה ספינר ירוק 
מכבי חיפה סיימה את אחת העונות הגרועות בתולדותיה וכעת היא מתחברת לטרנד העולמי שכבש גם את ישראל והשיקה ספינר ירוק עבור האוהדים. ירגיע אותם ברגעי המתח?

 

הספינר הרשמי של מכבי חיפה! ◀️◀️ עכשיו בחנות הדגל (גרנד קניון)

A post shared by מועדון כדורגל מכבי חיפה (@maccabihaifafc) on


11:53: זידאן חולם על נבחרת צרפת

בלם צ'לסי ונבחרת צרפת בעבר, פרנק לבוף התייחס בראיון לחברו זינדין זידאן ולהצלחה שלו וקבע פרט מעניין: "להיות מאמן ריאל מדריד תקופה ארוכה זה דבר קשה מאוד. פלורנטינו פרס הוא איש מאוד לא סבלני. ברור שכרגע הוא מספק תוצאות ויישאר בתפקיד אבל החלום שלו הוא לאמן את נבחרת צרפת".


 

בלם העבר שפע מחמאות: "כל מה שהוא נוגע בו הוא זהב. כשמינו אותו למאמן הוא נכנס לחדר ההלבשה כמו אלוף עולם וכולם כיבדו אותו". 


11:27: אוהדי דורטמונד מתפללים לגביע

אוהדי דורטמונד עושים הכל כדי לעשות את העונה בטעם טוב. כמה עשרות מהם הגיעו לכנסיה קדושה בעיר על מנת להתפלל שהקבוצה תניף גביע בגמר מול פרנקפורט בשבת.


דורימונד
אוהדי דורטמונד מחפשים מזל


9:35: יאיא טורה וסוכנו תרמו כל אחד 50 אלף ליש"ט לנפגעי הפיגוע

הרבה שחקנים צייצו אתמול הודעות השתתפות באבל של משפחות הנפגעים בפיגוע במנצ'סטר. מי שהגדיל לעשות הוא קשר מנצ'סטר סיטי יאיא טורה. הוא התייעץ עם סוכנו דימיטרי סליוק והשניים החליטו כל אחד לתרום 50 אלף ליש"ט למשפחות שנפגעו בפיגוע. סליוק אמר: "ילדה בת שמונה הלכה לראות את הזמרת האהובה עליה ולא חזרה. זה יותר מדי. החלטנו לעשות משהו עבור המשפחות של הנפגעים". 



9:30: מנצ'סטר יונייטד תעלה את שכרו של ראשפורד 

מרכוס ראשפורד החל את העונה על הספסל ולא הצליח להשתלב בקבוצה בגלל היכולת של זלאטן איברהימוביץ', אלא שכעת הוא נחשב לאחד השחקנים החשובים בקבוצה. המועדון יפעיל את הסעיף בחוזהו שמשדרג את שכרו החל מקיץ 2017 ב-10,000 ליש"ט לשבוע. לפי החוזה שלו הוא מרוויח כיום בגיל 19 רק 30 אלף ליש"ט לשבוע. בעונה הבאה הוא יעלה כאמור ל-40 אלף ליש"ט. ביונייטד יבחנו את חוזהו בקיץ 2018 אם ימשיך בהתקדמות הנוכחית.



9:30: אלרדייס התפטר מקריסטל פאלאס

סם אלרדייס התפטר במפתיע מאימון קריסטל פאלאס אחרי שהשאיר אותה בליגה. הוא נכנס לתפקידו בדצמבר ותוך חצי שנה הוציא את הקבוצה מתחתית הטבלה למיקום טוב יותר. כעת נראה שהוא עשוי לפרוש מאימון בגיל 62 אחרי שאמר: "אין לי שום אמביציות לקבל ג'וב אחר. אני רוצה ליהנות מכל הדברים שאתה לא יכול להגיע אליהם כמאמן". אלרדייס אימן 8 קבוצות בקריירה, ורשם 488 משחקים בפרמייר-ליג. בשיאו כמובן מונה למאמן נבחרת אנגליה אך נזרק בבושת פנים אחרי פרשה בה ייעץ לסוכנים עבור שוחד.


Sam Allardyce has told Crystal Palace he's quitting the club after a meeting with chairman Steve Parish, according to @Matt_Lawton_DM. pic.twitter.com/kUfEPn1Yu5

— B/R Football (@brfootball) May 23, 2017
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי