אירוניה עצובה: הקשר בין המחבל למנצ'סטר יונייטד

סלמן עבדי
סלמן עבדי | AFP

סלמן עבדי נמנה על אוהדי השדים האדומים ואף שיחק במועדון שמומן על ידי קרן בה השקיעה הקבוצה

(גודל טקסט)
מנצ'סטר יונייטד ניצחה אתמול (רביעי) 0:2 בגמר הליגה האירופית והקדישה את הניצחון להרוגי הפיגוע במנצ'סטר, אבל כמה אירונית היא העובדה שהמחבל המתאבד, סלמן עבדי, ממוצא לובי היה קשור לקבוצה בתקופה מסוימת. הוא נולד במנצ'סטר ולמד בבית ספר סמוך לאולד טראפורד ועד יומו האחרון היה נחשב לאוהד שרוף של הקבוצה.


בתוכנית של אילה חסון ב-103FM התפרסם ש"קרן מנצ'סטר יונייטד" השקיעה ועזרה לחנך את המתאבד כשהיה נער והוא לא רק למד במוסדות חינוך במימון הקבוצה אלא גם שיחק כדורגל במוסד שמנצ'סטר יונייטד משקיעה בו כספים.


משפחתו הגיעה לבריטניה אחרי נפילת שלטונו של מועמר קאדפי. היום גם מסתבר שהיו חמש התררעות בעבר לגבי הסכנה שבאיש שעבר ראדיקליזציה מואצת, אבל שלטונות הביטחון במדינה לא עשו דבר עם המידע הזה.


> Man Utd fan Salman Abedi & ISIS! https://t.co/OAEsK0BXNY@CASHMERECAT@WilliamHMacy@DefLeppard@NandosUK@TheSun@MailOnlinepic.twitter.com/JW6iRxpvBV

— ian cunningham (@hivezine_) May 23, 2017

בפיגוע נהרגה גם גרושתו של העוזר הנאמן של סם אלרדייס, מנג'ר קריסטל פאלאס עד לאחרונה, שהתפטר שעות אחדות לפני הפיגוע מתפקידו. ג'יין טווידל-טיילור בת 51 הגיעה להופעה במקרה כאשר ליוותה את אחד האבות שבא לאסוף את ילדיו אחרי ההופעה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי