"הגביע יעניק דחיפה לעונה הבאה": צ'לסי מחכה לארסנל בגמר

ארסן ונגר ואנטוניו קונטה
ארסן ונגר ואנטוניו קונטה | Gettyimages

קונטה והאלופה רוצים לרשום דאבל חלומי (שבת, 19:30, ספורט1), ונגר ושחקניו רוצים להציל משהו מהכבוד האבוד. קוסטה צפוי להישאר אצל הבלוז

(גודל טקסט)
עונת 2016/17 בכדורגל האנגלי תגיע מחר (שבת, 19:30, ספורט1) בגמר הגביע האנגלי עם דרבי לונדוני מרתק לעיני כ-90 אלף צופים בוומבלי בין צ'לסי לארסנל. התותחנים מחפשים את התואר ה-13 שלהם בגביע.

 

אנטוניו קונטה רוצה לזכות באחד הדאבלים הדומיננטיים שנראו באנגליה כבר בעונתו הראשונה בממלכה ולסדר לבלוז זכייה שמינית בתואר היוקרתי וראשונה מאז 2012 ודאבל ראשון מאז 2010. במשחק הראשון העונה בין הקבוצות ניצחה ארסנל 0:3 ולאחריו החליט קונטה לעבור למערך 3-4-3 ומאז דרס את הליגה. במפגש השני העונה צ'לסי כבר ניצחה 1:3.


 

ונגר יכול להפוך להיות המאמן הראשון בהיסטוריה של הכדורגל האנגלי שזוכה שבע פעמים בתואר, ועל הדרך לנסות לפצות את האוהדים על כך שהקבוצה לא תהיה בליגת האלופות בעונה הבאה. לורן קוסיילני מושעה וייעדר כמו גבריאל פאוליסטה הפצוע. קיירן גיבס ושקודראן מוסטאפי בספק.

 

אלכס אוקסלייד-צ'מברליין, שנאבק בפציעה ב-16 הימים האחרונים, נראה כשיר והודה: "ארסנל לא התקדמה כמו שאר הקבוצות בעונות האחרונות. זכיה בתארים היא הדבר החשוב בכל קבוצה. בעונות קודמות 75 נקודות היו מספיקות לזכייה בכרטיס לאלופות, אבל הזמנים משתנים ואתה חייב לנוע קדימה. הגביע הוא מפעל חשוב ואנחנו רוצים לזכות בו כדי שיתן לנו דחיפה לעונה הבאה".

 

זה עשוי להיות המשחק האחרון של ארסן ונגר בארסנל וגם משחקם האחרון של אלכסיס סאנצ'ס ומסוט אוזיל. התותחנים כבר הסכימו להתפשר ולהציע לסאנצ'ס 300 אלף ליש"ט לשבוע ו-250 אלף לאוזיל, אבל באיירן מינכן, שתי המנצ'סטריות ויובנטוס מנסות לשכנע אותו להצטרף אליהן. חברו דני וולבק אמר על כך: "זה ברור לנו עד כמה סאנצ'ס חשוב לנו כרגע ואיזה יכולות מדהימות יש לו על כר הדשא. זה לא נעים לראות שאתה מאבד את השחקנים הכי טובים שלך".




אלכסיס סאנצ'ס. כולן רוצות אותו (AFP)

 

בלם צ'לסי דויד לואיז אמר מנגד: "היו לי חיים נפלאים בפאריס ומשכורת גבוהה. לקחתי סיכון והורדתי בשכר כדי לחזור לצ'לסי וזה השתלם לי". כזכור, ב-2014 צ'לסי מכרה אותו לפ.ס.ז' ב-50 מיליון ליש"ט והקיץ הוא חזר תמורת סכום העברה של 34 מיליון ליש"ט.

 

החלוץ דייגו קוסטה עשוי להישאר בצ'לסי בגלל החוק החדש בסין לפיו אם קבוצה תרצה לרכוש אותו היא תצטרך להשקיע 150 מיליון ליש"ט ולא נראה שזה יקרה. קונטה מקווה שהוא יישאר וינסה לצרף אליו את רומלו לוקאקו.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי