קונטה רומז שיישאר: חוזה חדש ואמשיך, יש לי חזון משותף עם אברמוביץ'

אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה | צילום: AFP

האיטלקי יזכה לחוזה משודרג מצ'לסי וישפר את האנגלית שלו. אינטר יכולה להרים ידיים?

(גודל טקסט)
צ'לסי תנסה להשלים דאבל חלומי (19:15, ספורט1) כשתפגוש את ארסנל בגמר הגביע. בעוד אוהדי צ'לסי שחששו כי המנג'ר אנטוניו ונטה עומד לעזוב לאיטליה ולאינטר שהציעה לו שכר ענק- הנה צפירת הרגעה.


למרות שלדבריו הגעגועים לאשתו ולביתו שנשארו באיטליה העונה, הוא לא מתכוון לעזוב. קונטה החליט לקחת קורס חדש באנגלית על מנת לשפר עוד יותר את השפה שלו ואין בכך יותר מרמז עבה לגבי עתידו. לפי הדיווחים הוא עשוי להאריך את חוזהו ולחתום על חוזה חדש שישדרג אותו.


עד כה קונטה סרב להיות צמוד למתורגמן והצליח לתקשר עם השחקנים באנגלית בסיסית ואף הקסים את העיתונאים באנגלית-האיטלקית שלו.


בספטמבר החולף, כשצ'לסי הפסידה לארסנל 3:0, קונטה לא חשב בכלל בכיוון של זכיה באליפות או בדאבל והוא מודה: "אחרי ההפסד לארסנל אם מישהו היה מבטיח לי מקום בין ארבע הראשונות, הייתי חותם. לא הייתי אומר אז שזה בלתי אפשרי שנזכה בליגה, אבל היו לנו המון בעיות גדולות לפתור. ידעתי שיש לי סגל טוב. ברגע שיש משבר בקבוצה אז אתה רואה את הערך האמיתי של המאמן. אפשר לבחון מה הוא שווה, כי הוא חייב להגיב ולעשות שינויים".


ג
קונטה, סוף לשמועות (AFP)


השמועות שרומן אברמוביץ' לא מרוצה ממנו: "לרגע לא חששתי שהוא עומד לפטר אותי. הוא היה איתנו באימונים, היה איתנו בחדר הווידאו לשלושה ימים. הוא אמר שהוא תומך בי. לרגע אחד הוא לא הראה שהוא כועס. הוא ראה את העבודה שלי וידע שאני בכיוון הנכון".


העתיד שלו: "יש לי חוזה לעוד שנתיים ואם המועדון ימשיך להאמין בי וייתן לי חוזה חדש בטוח אסכים להישאר. ביני לבעלים יש חזון משותף לאיך צ'לסי צריכה להיראות".


חגיגות במקרה של דאבל: "אני לא אוהב שמפניה או לשתות. אחרי שזכינו באליפות חגגתי עם הצוות שלי בארוחה טובה ועם סיגר קובני טוב. אני לא מת על שמפניה. אני לא מעשן, אבל סיגר אחד טוב אחרי שנזכה בדאבל יכול להיות כיף".


בתוך כך, בארסנל פטר צ'ך זועם על ההחלטה של ארסן ונגר לשחק עם דויד אוספינה בשער. צ'ך ספג מכה קלה, אבל אמר למנג'ר שהוא מרגיש מצוין. ה"גארדיין" פרסם שההחלטה של ונגר להציב את השוער הקולומביאני הרתיחה את צ'ך שרצה לשחק בגמר ובעיקר מול קבוצתו לשעבר צ'לסי. השוער הצ'כי זכה ב-13 תארים ב-11 שנים בצ'לסי. אוספינה שיחק גם בכל משחקי האלופות העונה. 


STAR SPORT: Conte is Smokin' #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/dzmsGfr3Dp

— Neil Henderson (@hendopolis) May 26, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי