עושים שוק: שייקספיר ממשיך בלסטר, יונייטד אחרי בלוטי

אנדראה בלוטי בפעולה
אנדראה בלוטי בפעולה | צילום: gettyimages

המאמן האריך חוזה לשלוש שנים נוספות, לפי דיווח באנגליה סעיף השחרור של האיטלקי עומד על 87 מיליון ליש"ט. וגם: צ'לסי רוצה את בונוצ'י

(גודל טקסט)
חלון ההעברות של הקיץ מעביר הילוך. הליגות הסתיימו, גם הנפות הגביע ברחבי היבשת מאחורינו, וכעת כל שנותר הוא להיאבק על השחקנים הטובים ביותר בשוק. בלוג ההעברות של אתר ספורט1 ירכז בפניכם דקה אחרי דקה, לאורך כל היום, את כל הספקולציות, המגעים וההודעות הרשמיות.


רשמי
* פורטו הודיעה רשמית על מינויו של סרחיו קונססאו למאמן הקבוצה. גם פאולו סוזה כזכור, הוזכר כמועמד.

Vê a conferência de imprensa de apresentação do @CoachConceicao na #AppFCPorto#FCPorto#BemVindoSergiopic.twitter.com/2sWOjwR0oI

— FC Porto (@FCPorto) June 8, 2017

 
* המגן השווייצרי ריקרדו רודריגס (24) עבר רשמית מוולפסבורג למילאן תמורת 17 מיליון יורו.

#ACMilan comunica di aver acquisito le prestazioni sportive di Ricardo Rodriguez, contratto fino al 30 giugno 2021#welcomeRodriguezpic.twitter.com/oWuQK2Ig1k

— AC Milan (@acmilan) June 8, 2017


* לסטר סיטי הודיעה על הארכת חוזהו של המאמן קרייג שייקספיר בשלוש שנים נוספות. כזכור, שייקספיר החליף במהלך העונה את קלאודיו ראניירי במהלך שהימם את עולם הכדורגל, אבל הצליח במשימה כשהשאיר את הקבוצה בליגה ועזר לה לעלות לרבע גמר ליגת האלופות (אימן בגומלין מול סביליה).

BREAKING: #lcfc confirm the appointment of Craig Shakespeare as First Team Manager: https://t.co/Ub4u9YqsnZpic.twitter.com/LcGHppvsuR

— Leicester City (@LCFC) June 8, 2017

*אולימפיאקוס מינתה את המאמן האלבני בנשיק חאסי. המאמן, שאימן בעבר את אנדרכלט ולגיה וארשה, הצהיר לאחר המינוי: "הגעתי להוביל את המועדון לשלב הבתים של ליגת האלופות".


Besnik Hasi: "I came here to lead Olympiakos to Champions League group stage"https://t.co/CstwUOLt11

— Olympiakos (Eng) (@Olympiakos_eng) June 8, 2017


* המבורג הודיעה על הארכת חוזהו של השוער טום מיקל. השוער (28) שהגיע לקבוצה בשנת 2015, חתם עד 2019.

Tom Mickel bleibt Rothose!
Wir haben den auslaufenden Vertrag mit Torwart Tom Mickel um zwei weitere Jahre bis zum Sommer 2019 verlängert. pic.twitter.com/Oyj6CmtcAH

— Hamburger SV (@HSV) June 8, 2017

*סרג' גנבארי הודיע לראשי ורדר ברמן שהוא עוזב את המועדון לאחר עונה אחת. הקשר בן ה-21, שהגיע מארסנל בתחילת העונה, ניצל סעיף בחוזהו שמאפשר לו להשתחרר ללא תמורה לאחר עונה. פרנק באומן, המנהל הספורטיבי של ברמן אמר: "אנחנו מאחלים לו בהצלחה".

"We wish him all the best" – #Nouri and #Baumann talk about @SergeGnabry's decision to leave #Werder: https://t.co/fIlt2gfwVJpic.twitter.com/PKxwcoP2ah

— SV Werder Bremen EN (@werderbremen_en) June 8, 2017

*כבר לפני מספר ימים הודיעה על כך בנפיקה, אבל כעת עשתה זאת גם מנצ'סטר סיטי: השוער הברזילאי בן ה-23, שהפורטוגלים הודיעו כי נמכר עבור 40 מיליון יורו לקבוצתו של פפ גווארדיולה, הוצג רשמית ויצטרף לברזילאים פרננדו, פרננדיניו וגבריאל ז'סוס. 


#WelcomeEdersonhttps://t.co/mxjG4AAYuh

— Manchester City (@ManCity) June 8, 2017


*אחרי שחורחה סמפאולי עזב את סביליה לטובת נבחרת ארגנטינה, הודיע המועדון האנדלוסי על מינויו של אדוארדו בריסו הארגנטינאי בן ה-47, שאימן בשלוש העונות האחרונות את סלטה ויגו.


Principio de acuerdo con Eduardo Berizzo para dirigir al #SevillaFC

https://t.co/YLwHM7RR2Hpic.twitter.com/NeShR8vmIt

— Sevilla Fútbol Club (@SevillaFC) June 7, 2017




*אטלאנטה הודיעה על רכישתו של הקשר השוויצרי בן ה-21 ניקולס האס שהגיע מלוצרן.

Welcome Nicolas #Haashttps://t.co/McduwkuXPW#AtalantaLife#GoAtalantaGo#EuAtalantapic.twitter.com/OGbedrLidD

— Atalanta B.C. (@Atalanta_BC) June 8, 2017


*חלוץ אינגולשטאט בעונה האחרונה לוקאס הינטרזר חתם רשמית בבוכום עד 2019. כזכור, האוסטרי היה מועמד להפועל באר שבע, אך בחר בקבוצה הגרמנית.


#meinVfL verpflichtet Lukas #Hinterseer! Der österreichische Nationalspieler hat bis 2019 unterschrieben! https://t.co/tf5VbQYmeppic.twitter.com/VRG3KLszGy

— VfL Bochum 1848 e.V. (@VfLBochum1848eV) June 8, 2017


שמועות

*ולנסיה מעוניינת לצרף את ראפיניה. ברצלונה דורשת עבור הקשר הצעיר כ-30 מיליון יורו, והשיחות בין המועדונים עדיין בתחילתם.

*איקר קאסיאס הוצע לסביליה. השוער בן ה-36, ששמו גם נקשר לליברפול ופ.ס.ז', לא האריך את חוזהו בפורטו ונציגיו הציעו אותו לסביליה לפני מספר שבועות.

¿Casillas al Sevilla? Más allá de la rima, lo cierto es que el portero acaba contrato y ha sido ofrecido en Nervión: https://t.co/W6Hsc07EXspic.twitter.com/QT6cpWRX2m

— Desmarque Sevilla FC (@eldesmarque_sfc) June 8, 2017

*דייויד מויס בדרך לאמן את נבחרת סקוטלנד? "מירור" מדווח שבעקבות כשלון הנבחרת להעפיל למונדיאל הקרוב, גורודון סטרכן עשוי להיות מפוטר. למרות כישלונותיו של מאמן מנצ'סטר יונייטד, ריאל סוסיאדד וסאנדרלנד, ראשי ההתאחדות הסקוטית מאמינים שמויס הוא האיש המתאים לנבחרת.

David Moyes being lined up as next Scotland boss https://t.co/ynLQvgCiUopic.twitter.com/Hi5IETlzZz

— Mirror Football (@MirrorFootball) June 8, 2017


*ברצלונה התעניינה בעוסמן דמבלה מדורטמונד, אבל גילתה שהקבוצה דורשת עליו 90 מיליון יורו. הוא כנראה לא ישחק בבארסה העונה.


*מנצ'סטר יונייטד תגיש לריאל מדריד הצעה אחרונה על אלברו מוראטה ומוכנה לשלם עליו 60 מיליון ליש"ט לפי "מירור".


*לפי דיווחים באנגליה ואיטליה, שם נוסף שהשדים האדומים מעוניינים בו בנוסף לספרדי הוא חלוץ טורינו אנדראה בלוטי שסוכנו ז'ורז'ה מנדש נמצא באיטליה כדי לדון בעתידו. אם יונייטד תרצה את האיטלקי בן ה-23 היא תיאלץ להיפרד מ-87 מיליון ליש"ט, סעיף השחרור של השחקן. קבוצה נוספת שמעוניינת בבלוטי היא מילאן.



מוראטה. הצעה אחרונה של יונייטד (Gettyimages)


*מתחרה חדש לתומר חמד? ברייטון עשויה להחתים את החלוץ ג'ונתן קאפו מלודוגורץ הבולגרית, שכבש העונה 10 שערים ב-20 משחקי ליגה.


*קלוד פואל עשוי להיות מפוטר בקרוב מסאות'המפטון, שמצידה עשויה להציע חוזה לתומאס טוכל שפוטר מבורוסיה דורטמונד.


*התחנה הבאה של פואל עשוייה להיות סט. אטיין, שמתלבטת בינו לאוסקר גרסיה כמאמנה הבא.



טוכל. מדורטמונד לפרמייר-ליג? (Gettyimages)


*המגן השמאלי של לה האבר פרלנד מנדי מבוקש בברייטון, ווסטהאם וקריסטל פאלאס. שוויו 7 מיליון ליש"ט. הוא שיחק השנה עם הקבוצה בליגה השנייה. 





*מאמן לידס היוצא גארי מונק מועמד מוביל לאמן את סנדרלנד שירדה לצ'מפיונשיפ.


*מתיאס גינטר בלם ומגן ימני בדורטמונד מועמד לטוטנהאם, כך מדווח ה"גארדיאן", אולי כמחליפו של קייל ווקר שעשוי לעבור למנצ'סטר סיטי. מחירו צפוי לנוע סביב ה-17 מיליון יורו.


*ברצלונה סיכמה עם הקטור ביירין את תנאיו האישיים בקבוצה, אבל לא עם ארסנל. בארסה מוכנה לשלם עליו 20 מיליון ליש"ט, אבל התותחנים לא יהיו מוכנים לוותר וידרשו עליו 35 מיליון ליש"ט, בעיקר אחרי שארסן ונגר נשאר בקבוצה.



ביירין. עונה הבאה יחד עם סוארס? (Gettyimages)


*ליברפול מנסה לפצות את אוהדיה על תקרית וירג'יל ואן דייק ולרכוש את חאמס רודריגס עליו תציע 60 מיליון יורו לריאל מדריד, שדורשת 75 מיליון יורו. הקולומביאני מצידו, מעדיף לשחק תחת קרלו אנצ'לוטי בבאיירן מינכן.


*קבוצה נוספת שלא הצליחה לחתים את הבלם ההולנדי היא צ'לסי, שעדיין מנסה להחתים במקומו את לאונרדו בונוצ'י מיובנטוס. סטפן דה פריי מלאציו ומרקיניוס מפאריס סן ז'רמן הוזכרו כמועמדים להגיע במקום האיטלקי, שספק אם יעזוב את טורינו.



בונוצ'י. יעבור לכחול של צ'לסי? (Gettyimages)


*סביליה מעוניינת בחלוץ צ'לסי מישי בטשואיי. הבלגי בן ה-23, שכבש את שער האליפות של הבלוז לא זכה לדקות רבות אצל אנטוניו קונטה.


*מילאן מנסה להמשיך להתחזק ולרכוש את שני שחקניו לאציו לוקאס ביגליה וקייטה באלדה עליהם היא מוכנה לשלם ביחד 50 מיליון יורו.



קייטה באלדה. יעבור למילאנו? (Gettyimages)


*למרות השמועות שקשרו אותו לארסנל, נראה שדווקא ווסטהאם תצליח להחתים את החלוץ הניגרי המוכשר הנרי אוניקורו בן ה-20 שמשחק באופן הבלגית. יש לו סעיף שחרור של 7.85 מיליון ליש"ט כך שהוא יכול לבחור את הקבוצה אליה הוא רוצה ללכת, אם זו תפעיל את השחרור.


*האדרספילד וברנלי מעוניינות בשחקן ורדר ברמן לוקה קאלדירולה.


*אספניול רוצה לשאול את מריאנו דיאס מריאל מדריד. החלוץ בן ה-23 שמשחק בנבחרת הרפובליקה הדומיניקנית היה החלוץ השלישי בהיררכיה של אלופת אירופה העונה ולא זכה לדקות רבות.



מתייה. יחזור לצרפת? (Gettyimages)


*החלוץ המקסיקני של ריאל סוסיאדד קרלוס ולה מבוקש בשלוש קבוצות בארצו – קלאב אמריקה, טיגרס וצ'יבאס גוואדלחרה.


*מארסיי שרוצה לחזק את ההגנה בעונה הבאה מעוניינת בבלם ז'רמי מתייה שצפוי לעזוב בוודאות את ברצלונה ובמגן הימני בקארי סאניה שסיים חוזה במנצ'סטר סיטי וכעת שחקן חופשי. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי