עושים שוק: אנדרה סילבה במילאן, גרייזמן יחתום על חוזה חדש, ראניירי סיכם בנאנט

אנדרה סילבה
אנדרה סילבה | AFP

וגם: ראניירי על סף חתימה בנאנט, רומא סיכמה עם מאמן חדש, פאביניו סגר ביונייטד, ג'ו הארט אובד עצות לאחר שהוקפא, אקס הפועל ת"א בדרך לפרטיזן וג'ון טרי עשוי לרדת ליגה

(גודל טקסט)
 חלון ההעברות של הקיץ מעביר הילוך. הליגות הסתיימו, גם הנפות הגביע ברחבי היבשת מאחורינו, וכעת כל שנותר הוא להיאבק על השחקנים הטובים ביותר בשוק. בלוג ההעברות של אתר ספורט1 ירכז בפניכם דקה אחרי דקה, לאורך כל היום, את כל הספקולציות, המגעים וההודעות הרשמיות.


רשמי
*סאסואולו אישרה שמאמנה אוסביו די פרנצ'סקו יעזוב וימונה למאמן רומא, שם הוא יחליף את לוצ'יאנו ספאלטי שפוטר וחתם באינטר. מנג'ר סאסואולו טען היום: "זה עניין של כמה ימים עד שיכריזו על כך רשמית. אנחנו יכולים לאשר שהוא עוזב לרומא".


* אכזבה לליטו וידיגאל. מיגל קרדוסו בן ה-45 מונה באופן רשמי למאמנה של ריו אבה. קרדוסו, שחוזר לאמן בפורטוגל, שימש בעונה האחרונה עוזרו של פאולו פונסקה בשחטאר דונייצק.

Miguel Cardoso é o homem escolhido! Bem vindo Miguel Cardoso.#embarquerumoavitoria#muitonossosemigualhttps://t.co/iecIjBELJn

— Rio Ave FC (@RioAve_FC) June 12, 2017



* מילאן הודיעה על סיכום עם פורטו על רכישת אנדרה סילבה, חלוץ נבחרת פורטוגל בן ה-21. מילאן תשלם עליו כ-40 מיליון יורו. הוא עבר בדיקות רפואיות והוצג רשמית עם מדי הרוסונרי.

Exclusive: @andrevsilva19 ​was put through his paces at Milanello!
Esclusiva: primi test a Milanello per André Silva! pic.twitter.com/XzpyNEpuCT

— AC Milan (@acmilan) June 12, 2017


* קשר ליון מתיו ולבואנה סיכם רשמית בפנרבחצ'ה. הוא אמור להיות מוצג בהמשך היום ויחתום לשלוש שנים. פנר לפי הדיווחים תשלם שלושה מיליון יורו עבור שירותיו. 

MATHIEU VALBUENA İLE PRENSİPTE ANLAŞMA SAĞLANDI | https://t.co/ev2HmCDfeapic.twitter.com/YIeOjHBOF5

— Fenerbahçe SK (@Fenerbahce) June 12, 2017


* הבלם בן ה-18 איברהימה קונאטה עזב את סושו וחתם לחמש שנים ברד-בול לייפציג הגרמנית.

OFFICIAL: 18-year-old centre back Ibrahima #Konaté has joined #DieRotenBullen from @FCSM_officiel signing a 5-year deal. Welcome to Leipzig! pic.twitter.com/jBGhRTTaPN

— RB Leipzig English (@RBLeipzig_EN) June 12, 2017


* ריקרדו סה פינטו הפורטוגלי מונה למאמנה של סטאנדרד ליאז'. הוא שיחק בעבר בקבוצה ואימן את ספורטינג ליסבון ובלאננשש.


NEWS | Ricardo Sá Pinto est le nouvel entraîneur principal des Rouches ➡️ https://t.co/FrtT7kQEkv#WelcomeBackRicardopic.twitter.com/PpFnsQSRXG

— Standard de Liège (@Standard_RSCL) June 11, 2017


שמועות
* ה-BBC הבריטי מדווח שאברטון רוצה לחזק את החוד, ובנוסף לסנדרו ראמירס ממלאגה,  רונאלד קומאן רוצה לצרף את בן ארצו ,דייבי קלאסן (24), מאייאקס.


*לפי דיווחים  של "מירור" הבריטי, ארסנל מעוניינת לצרף את סוקראטיס, שחקנה של דורטמונד. הבלם היווני, שמחזיק בחוזה עד 2019, מעורר עניין גם בצ'לסי.


*הפעם זה סופי. על פי דיווחים ב"מארקה" ובמקורות נוספים בספרד אנטואן גרייזמן חתם על חוזה חדש באתלטיקו מדריד ויישאר אצל הקולצ'ונרוס עד 2022.


BREAKING: Antoine Griezmann has signed a new 5 year contract with Atletico Madrid. [@Hectorfernandez] pic.twitter.com/j20JavezSC

— Transfer Related (@TransferRelated) June 12, 2017


*בלם צ'לסי, ג'ון טרי נמצא על הכוונת של אסטון וילה מליגת המשנה ואף נפגש עם המאמן סטיב ברוס על פי דיווחים באנגליה. טרי בן ה-36 צפוי לעזוב את סטמפורד ברידג' לאחר 19 שנה בבוגרים.


BREAKING: Aston Villa are interested in signing John Terry on a free transfer. [Sky Sports News] pic.twitter.com/XtkfMv3ANC

— Transfer Related (@TransferRelated) June 12, 2017

*
סנדרו ראמירס מתקרב לאברטון, למרות שהיה מועמד לאתלטיקו מדריד. הוא נראה אתמול (ראשון) נפגש במסעדה בליברפול עם המנג'ר רונאלד קומאן.


*נאנט הצרפתית, על סף סיכום עם קלאודיו ראניירי כמאמן במקום סרג'יו קונססאו שעזב לפורטו. אקס לסטר שהוביל את השועלים לאליפות היסטורית סיכם לשנתיים כאשר סעיף שאוסר על מאמן להיות מעל גיל 65 בצרפת, מונה חתימה באופן רשמי. בנאנט מאמינים שיצליחו לעקוף את החוק.


* אקס הפועל תל אביב ושחקנה של רוסטוב מרקו סימיץ' נמצא על הכוונת של פרטיזן בלגרד.


* לפי דיווח בצ'ילה אלכסיס סאנצ'ס סגר את תנאיו במנצ'סטר סיטי ולא יעבור לבאיירן מינכן. האתר "פיירפליי" דיווח שכעת שתי הקבוצות צריכות להגיע לסיכום על מחירו.


* האם ג'ון טרי בדרך לצ'מפיונשיפ? באנגליה מדווחים שהבלם הוותיק נפגש עם מאמן אסטון וילה סטיב ברוס ועשוי להצטרף.


* מנצ'סטר יונייטד הודיעה עד כה על צירופו של ויקטור לינדלוף, על הכוונת שמות כמו אלברו מוראטה, חאמס רודריגס ואחרים, והבוקר פורסם שגם מגן מונאקו פאביניו יחתום בשורות המועדון.


BREAKING: Monaco midfielder Fabinho will be next to sign for Manchester United. [O Jogo] pic.twitter.com/yLv900xwlV

— FourFourTweet (@FourFourTweet) June 12, 2017


* סט. אטיין הגיעה לסיכום עם רד בול זלצבורג על שחרורו של אוסקר גרסיה, אלא שהמאמן טרם סיכם עם הצרפתים על תנאי חוזהו – המכשול העיקרי הוא על משך החוזה, שנתיים או שלוש, ועל הצוות שיגיע עמו. באוסטריה חוזהו מסתיים בעוד שנתיים (ל'אקיפ).


* קייבו על סף סיכום עם אטאלנטה על רכישת החלוץ אלברטו פאלוסקי. האיטלקי בן ה-27 שיחק בין השנים 2011 עד 2016 במדי החמורים המעופפים (גאזטה דלו ספורט).


* ניוקאסל ו-ווסט ברומיץ' התלהבו מיכולתו של לי גריפית'ס חלוץ סלטיק. מחירו עשוי להיות 6 מיליון ליש"ט בלבד (מירור).


* ברייטון עשויה לרכוש את שוער נבחרת אוסטרליה מת'יו ראיין, ששיחק בוולנסיה בעונה החולפת. לפני כן היה שוער קלאב ברוז'. מחירו כ-5 מיליון ליש"ט (מירור).


* דושאן טאדיץ'מסאות'המפטון על הכוונת של ליברפול. סעיף השחרור שלו נמוך ועומד על 13 מיליון ליש"ט בלבד.



טאדיץ'. גם הוא על הכוונת של ליברפול (Gettyimages)


* יובנטוס רוצה את קשר סביליה סטיבן אנזונזי, יצטרך לשלם עליו 40 מיליון יורו. כך פרסם ה"מארקה".


* קרלוס קאמני, שוער מלאגה, מועמד לפנרבחצ'ה לפי העיתון "אס". חוזהו מסתיים בקיץ 2018.


*ג'ו הארט תקוע בלי קבוצה ולא קיבל אף הצעה רשמית. הוא אמר זאת אחרי משחק הנבחרת. בנוסף מנצ'סטר סיטי הקפיאה אותו והוא חושש למקומו בנבחרת אנגליה לקראת המונדיאל (אקספרס).


* מארסיי רוצה את מוסא סיסוקו מטוטנהאם, הקשר שמיעט לשחק בתרנגולים ועשוי להימכר תמורת 35 מיליון ליש"ט.


* אשלי יאנג ממנצ'סטר יונייטד עשוי לעזוב לקבוצה הטורקית איסטנבול בשאקשהיר.


* שחקני אוסאסונה מבוקשים. קרוטונה רוצה את הקשר פראן מרידה שעבר אליה מהואסקה בשנה שעברה תמורת 400 אלף יורו, בעוד נאפולי רוצה את הקשר אלכס ברנגואר, לו יש לו סעיף שחרור על סך 9 מיליון יורו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי