סלאח אחרי החתימה בליברפול: ממש רוצה לזכות בתואר עבור המועדון

מוחמד סלאח
מוחמד סלאח | טוויטר

המצרי בן ה-25, שהגיע תמורת 42 מיליון יורו (שיא של הקבוצה): "יש פה שחקנים טובים מאוד". דיווח ב"מארקה": מונאקו דחתה הצעה נוספת של המייטי רדס עבור אמבפה

(גודל טקסט)
 זה היה זמן רב באוויר, אבל הערב (חמישי) זה נסגר רשמית. מוחמד סלאח (25) עבר מרומא לליברפול תמורת 42 מיליון יורו (36.9 מיליון ליש"ט). מדובר בהעברה היקרה ביותר בתולדות המועדון, אחרי שאנדי קארול בזמנו הגיע תמורת 30 מיליון ליש"ט.  מדובר ברכש השני של הקבוצה בחלון הנוכחי אחרי שדומיניק סולאנקה (19) שחתם כבר.


סלאח הנרגש אמר לאחר החתימה: "אני מאוד מתרגש להיות כאן, נורא שמח. אתן 100% עבור המועדון. אני ממש רוצה לזכות עבורו במשהו". המצרי כבש בשנתיים האחרונות במדי הגי'אלורוסי 29 שערים ב-65 הופעות בסרייה A. על חבריו החדשים אמר סלאח: "יש לנו קבוצה נהדרת עם שחקנים טובים מאוד. כולם נותנים 100% כדי לנצח, גם המאמן". 




אפרופו המאמן, יורגן קלופ היה מרוצה מאוד מההחתמה החדשה שלו: "יש לסלאח את השילוב המושלם בין פונטציאל לנסיון – מדובר בהחתמה מרגשת עבורנו. הוא מכיר את הפרמייר-ליג (מהתקופה בצ'לסי – מ"א) וגם שיחק בליגת האלופות. הכי חשוב בשבילנו שהוא שחקן רעב שרוצה לנצח ברמות הגבוהות ביותר והוא יודע שהוא יוכל להגשים זאת בליברפול".  


בתוך כך, ב"מארקה" נטען כי מונאקו דחתה הצעה של ליברפול על סך 100 מיליון יורו עבור חלוצה קיליאן אמבפה. מדובר בהצעה השנייה של מועדון הפאר הבריטי אותו אלופת צרפת דחתה, כשנראה שהיא מתעקשת למכור את היהלום שלה אך ורק לריאל מדריד.


"Mohamed has the perfect mix of experience and potential – this is really exciting."

Klopp speaks: https://t.co/XFTfAI6SSb#AnnouncedSalah pic.twitter.com/E90bQjS4ta

— Liverpool FC (@LFC) June 22, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי