עושים שוק: למפארד מועמד לאוקספורד, ברזילאי חתם ביריבת ב"ש

אבר באנגה
אבר באנגה | צילום: Gettyiamges

נשיא טוקיו ורדי אישר: "יש מגעים עם האיטלקי", דנילו הצטרף לבודפשט הונבד. וגם: מלך שערי הליגה הבלגית בפרמייר-ליג, זולטה וארחם החתימה שחקן בעמדה של רייכרט

(גודל טקסט)
עוד יום של חלון ההעברות בעולם יצא לדרך. רגע לפני שהקבוצות הבכירות בעולם פותחות רשמית את העונה ומתחילות את אימוניהן, כל המשאים והמתנים, השמועות וההחתמות. הכל כאן.


רשמי
*
בודפשט הונבד, יריבת הפועל באר שבע בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות, החתימה לשנתיים את דנילו סירילו דה אוליביירה, חלוץ בן 30. הברזילאי הספיק כבר לשחק במועדון במשך שנתיים (2010-12) וכבש 22 שערים ב-44 הופעות. דנילו שהחל את הקריירה מחוץ לברזיל בפוגון שצ'צ'ין הפולנית ב-2006/07 הספיק לעבור מאז בשבע קבוצות והגיע אף לליגה התאילנדית.


י


* באסטיה מינתה את רג'ינלד ריי למאמנה החדש במקומו של רוי אלמיידה.


Reginald Ray di ritornu ! Le technicien passé par le @parisfc est le nouvel entraîneur du Sporting ! https://t.co/iywHSCqPz9pic.twitter.com/HdDTO41YLb

— SC Bastia (@SCBastia) 27 ביוני 2017




*סילבטורה סיריגו חתם בטורינו. השוער האיטלקי שהיה שייך לפ.ס.ז', אך הושאל בעונה החולפת לאוסאסונה, אמר: "אני שמח להצטרף לקבוצה כמו טורינו".

Sirigu al Toro https://t.co/SHRSpQGJX8#SFTpic.twitter.com/WvsYX4zxoo

— Torino Football Club (@TorinoFC_1906) June 27, 2017

* אברטון החתימה את הנרי אונייקורו חלוצה הניגרי בן ה-20 של אופן הבלגית. אונייקורו, מלך שערי הליגה הבלגית בעונה החולפת עם 23 שערים, יושאל בעונה הקרובה לאנדרלכט.


* הקשר מדג'ר גומס חתם רשמית בלידס. הספרדי-גינאי בן ה-20 גדל בוויאריאל ושיחק בשנים האחרונות במחלקת הנוער של ליברפול.

✍️ Madger Gomes has completed his move to #LUFC following his release by Liverpool. Read more at: https://t.co/9Rsx7O98wNpic.twitter.com/pZGTRE54VX

— LUFC Academy (@LUFCacademy) June 27, 2017


* חאבייר פינולה עזב את רוסאריו סנטרל והוצג בריבר פלייט. חתם על חוזה לשלוש השנים הבאות.


DONE DEAL: Javier Pinola has joined River Plate from Rosario Central, signing a three-year contract with the club. pic.twitter.com/HX104bPLXb

— Squawka News (@SquawkaNews) June 27, 2017


* הקשר אדם אונאס אישר באמצעות האינסטגרם כי יעבור לנאפולי. הוא צפוי להירכש תמורת 8.8 מיליון ליש"ט לאחר שיעבור בדיקות רפואיות בהמשך השבוע.


* קבוצתו של טאלב טוואטחה, איינטרכט פרנקפורט, שאלה לשנתיים מבנפיקה ליסבון את לוקה יוביץ'.


* זולטה וארחם, קבוצתו של בן רייכרט, החתימה את הקשר ז'וליין דה סארט. הבלגי, שגדל בסטנדרד ליאז', מגיע ממידלסברו ומשחק באותו עמדה של הקשר הישראלי.


TRANSFER ⎪Julien De Sart op huurbasis (1 seizoen + aankoopoptie) van @Boro naar Essevee. Welkom bij #TeamEssevee
➡️ https://t.co/q3BP9BRgz8pic.twitter.com/FOwWh3meaO

— SV Zulte Waregem (@ESSEVEELIVE) June 27, 2017


* סלביה פראג מתחמשת והחתימה את דאני כוכבה לשעבר של זניט סנט פטרסבורג, ואת חליל אלטינטופ הטורקי. הדרבי נגד ספרטה וטל בן חיים יהיה לוהט.


* הקשר הרומני אלכסנדרו מקסים עזב את שטוטגרט וחתם במיינץ על חוזה עד 2021.


FIX! Alexandru #Maxim wechselt zu #Mainz05! Der rumänische Nationalspieler kommt vom @vfb und hat einen Vertrag bis 2021 unterschrieben! pic.twitter.com/z1iDGJumDX

— 1. FSV Mainz 05 (@1FSVMainz05) 27 ביוני 2017


* ריק קרסדורפ הגיע לרומא לצורך בדיקות רפואיות. לאחר מכן, אם הכל יהיה כשורה, יחתום במועדון.

OFFICIAL: Rick Karsdorp has arrived in Rome ahead of his move from Feyenoord to Roma.

(via @ASRomaEN) pic.twitter.com/awMCVIUzKm

— Squawka News (@SquawkaNews) June 27, 2017


שמועות

*האם פרנק למפארד בדרך להיות מאמן? הקשר שפרש בחודש פברואר האחרון, הוא אחד המועמדים הסופיים לאמן את קבוצת אוקספורד.


*"מארקה" הספרדי טוען שליון וריאל מדירד סיכמו על העברתו של מריאנו. החלוץ יגיע לצרפת תמורת כשמונה מיליון יורו.


* מיכאילו ריסטיץ', שהוזכר כמועמד למכבי תל אביב בחלון ההעברות של ינואר, סיכם בקרסנודאר הרוסית תמורת שני מיליון יורו שיעברו לחשבון הבנק של הכוכב האדום בלגרד.


* טוקיו ורדי מהליגה השנייה ביפן מעוניינת לצרף את פרנצ'סקו טוטי. מיגל אנחל לוטינה, הנשיא הספרדי של הקבוצה, אמר: "אנחנו רוצים את טוטי, יש מגעים, אבל עדיין לא חלה התקדמות". לפי התקשורת המקומית, היפנים מוכנים לשלם לקיסר של רומא משכורת על סך שלושה מיליון יורו. 


פרנצ'סקו טוטי. בדרך לארץ השמש העולה? (gettyimages)
פרנצ'סקו טוטי. בדרך לארץ השמש העולה (gettyimages)


*גלאטסראיי מתעניינת בשירותיו של הקשר המרוקאי, יונאס בלהנדה. השחקן בן ה-27 משחק כרגע בניס הצרפתית, אך הצעה מעניינת מטורקיה עשויה לשנות זאת.


*לוקאס ביגליה ממשיך להתקרב למילאן. סוכנו של הקשר הארגנטינאי אישר לגאזטה שהשחקן ביקש מלאציו לעזוב והמטרה היא שהדברים ייסגרו בעימים הקרובים.


*לפי מארקה, שוער אתלטיקו מדריד אנדרה מוריירה קרוב לסיכום בבנפיקה ליסבון. הפורטוגלי בן ה-21 הגיע לקולצ'ונרוס ב-2014, אך מעולם לא שיחק במדי הקבוצה והושאל למוריירנסה, אוניאאו מדיירה ובלננשש.


* שוער הפועל חיפה בעונה החולפת פיט פלטהאוזן מועמד לאומוניה ניקוסיה.


* סוכנו של אבר באנגה אישר כי הקשר צפוי לחזור לסביליה, ממנה הגיע לאינטר.  הארגנטינאי שיחק באנדלוסיה בין 2014 ל-2016, ובשורות הנראזורי הוא חתם בקיץ שעבר לשלוש שנים, אך התקשה להרשים וצפוי כעת להימכר. עסקה נוספת שעשויה להיסגר ובה מעורבות אינטר וסביליה היא העברתו של לואיס מוריאל מסמפדוריה לסביליה, כך שאדר עשוי לעזוב את הנראזורי והחליף את הקולומביאני.



מוריאל. 22 מיליון יורו לפני בונוסים יעבירו אותו לסביליה (Gettyimages)


*אנטוניו בראגן עבר בדיקות רפואיות בריאל בטיס וצפוי לחתום במועדון במקום כריסטיאנו פיצ'יני. המגן הימני שיחק בעונה האחרונה במידלסברו אליה עבר מוולנסיה וירד איתה לצ'מפיונשיפ.




* ארסנל עדיין רודפת אחרי אלכסנדר לקאזט, ונשיא ליון אישר שהחלוץ עדיין זמין בשבילם: "קיבלנו עליו הצעות". לטענת הצרפתים אתלטיקו מדריד מוכנה לשלם עליו 53 מליון יורו, אך היא אינה יכולה לרכוש שחקנים עד ינואר עקב העונש מאופ"א.


אלכסנדר לקאזט. לאן יעבור?
אלכסנדר לקאזט. לאן יעבור?


* מנצ'סטר יונייטד הציעה 70 מיליון יורו על אלברו מוראטה, אבל ריאל מדריד רוצה בין 80 ל-90 מיליון, וז'וזה מוריניו עשוי להיעתר לדרישה. המגעים בין הצדדים הופסקו בגלל חתונתו של החלוץ, וההכרעה לגביו עשויה להתקבל השבוע. מכירת מוראטה תסייע לרכוש את קיליאן אמבפה שמחירו 135 מיליון יורו. בנוסף ינסה "המיוחד" לשכנע את דרמיאן להישאר בשדים האדומים, למרות שיובנטוס רוצה אותו.


* על פי מקורות באיטליה ובאנגליה, וויצ'ך שצ'סני סיכם את תנאיו ביובנטוס כגיבוי לג'אנלואיג'י בופון, שצפוי לפרוש בקיץ הבא.


* ליברפול משתוקקת למכור את לזאר מרקוביץ', ומוכנה להתפשר על שמונה מליון ליש"ט. ווטפורד חושקת בקשר בן ה-23 לאור העובדה שמאמן הצרעות, מרקו סילבה, נהנה משירותיו בהאל בחצי השני של העונה החולפת.


* דייגו קוסטה ממשיך להתעקש לחזור לאתלטיקו מדריד, ומונדו דפורטיבו דיווח שהוא מוכן לשבת ביציע עד ינואר בשביל זה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי