ג'ון טרי חתם באסטון וילה: "מתחיל פרק חדש בחיי"

ג'ון טרי - אסטון וילה
ג'ון טרי – אסטון וילה | צילום: פייסבוק

הבלם, שמשחק הליגה הראשון שלו במדי צ'לסי היה מול הקבוצה בה יסיים את הקריירה, ישחק בצ'מפיונשיפ בעונה הקרובה וירוויח 60 אלף ליש"ט לשבוע: "מוכנים לנסות לעלות ליגה, יש פוטנציאל לעשות זאת"

קבוצות: אסטון וילה
(גודל טקסט)
 ג'ון טרי, אולי הסמל הגדול ביותר של צ'לסי, חתם היום (שני), בגיל 36, לעונה אחת באסטון וילה. הבלם הוותיק, ששיחק כל הקריירה במדי הבלוז, ערך את הופעת הבכורה שלו בליגה האנגלית מול הקבוצה בה הוא ככל הנראה יסיים את קריירת המשחק המפוארת שלו. 


אסטון וילה תשלם לבלם הוותיק 60 אלף ליש"ט לשבוע בלבד, אבל אם הקבוצה תעלה ליגה הוא יקבל שני מיליון ליש"ט. בנוסף, השחקן קיבל הבטחה שישתלב בצוות המקצועי של המועדון לאחר הפרישה.




טרי הנרגש סיפר לאחר החתימה: "אני מתחיל פרק חדש בחיי ואני מאושר להיות חלק מאסטון וילה. זה יהיה מוזר ללבוש חולצה אחרת, אבל צריך להשלים עם זה שאני במועדון חדש. היו לי שנים נפלאות בצ'לסי ואני חושב שהגיע הזמן למשהו אחר ושונה".


#WelcomeJT: John Terry will wear the No.2⃣6⃣ shirt this season…#AVFC#PartOfThePridepic.twitter.com/wS9ebj5gvk

— Aston Villa FC (@AVFCOfficial) July 3, 2017


הבלם המשיך: "לאסטון וילה יש אמביציה דומה שלי, היא שואפת להתחרות בצמרת וזו המטרה. שיחקתי במתקן של וילה המון פעמים, זה מועדון גדול. אנחנו מוכנים לנסות לעלות לפרמייר-ליג ובהחלט מגיע לקבוצה הזו להיות שם ואני חושב שיש לנו את הסגל ואת צוות האימון הנכון בשביל לעשות את זה. זו הסיבה שאני כאן". 


בנוגע להודעה הרשמית, וילה פרסמה בטוויטר הדמיה להודעה בקבוצת הווצאפ הקבוצתית. לאחר מכן שוחררה תמונה של טרי עם החולצה של המועדון. מי היה מאמין? הבעלים טוני קסיה הודיע בעצמו לשחקנים ולמנג'ר סטיב ברוס על צירופו של הבלם הוותיק. באנגליה דיווחו שטרי דחה הצעות שונות מסין, טורקיה ואנגליה. כאשר גם היריבה ברמינגהאם קיבלה סירוב. על פי הדיווחים בתקשורת האנגליה, ברוס היה זה שהצליח לשכנע את טרי להצטרף. השניים בילו בחופשה משותפת ושיחקו לא מעט גולף.



הבטיח לא לשחק נגד צ'לסי, יקיים? ג'ון טרי (Gettyimages)


טרי החל את הקריירה שלו בנוער של ווסטהאם ולאחר ארבע שנים הצטרף לאקדמיה של צ'לסי. ב-2004 הפך לקפטן הקבוע של הבלוז, שלא נותרה אדישה ואיחלה לו בהצלחה בקבוצתו החדשה. הבלם זכה בחמש אליפויות, חמישה גביעים, שלושה גביעי ליגה, מגן הקהילה, ליגת האלופות וליגה אירופית. בנברחת אנגליה הוא שימש כקפטן החל מ-2006, אך סיים בצורה מכוערת לאחר שהואשם בהערות גזעניות כלפי אנטון פרדיננד. סה"כ טרי שיחק במדי הנבחרת 78 פעמים וכבש שישה שערים.
  

✍️ pic.twitter.com/G2DxMQhAv6

— Aston Villa FC (@AVFCOfficial) July 3, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי