פפ: ייקח לי עשור לשחזר את ההישגים שלי מברצלונה ובאיירן

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | Gettyiamges

מאמן מנצ'סטר סיטי התראיין בקטאלוניה ודיבר על העונה החולפת, הקרובה, הסגל, והציפיות ממנו: "נבעו בגלל מה ששזכיתי בשש אליפויות בשבע שנים"

(גודל טקסט)

פפ גווארדיולה מתכוון כנראה להשתקע במנצ'סטר, לאחר שהצהיר שייקח לו עוד עשור לחזור על הישגיו בברצלונה ובאיירן מינכן עם מנצ'סטר סיטי. מנג'ר הסיטיזנס נכנס לשנה השנייה שלו בתפקיד, כשבראשונה הוא לא זכה באף תואר למעט הכרטיס לליגת האלופות.

בראיון ל"אספיריטיו" הקאטלוני אמר פפ: "אני מקווה שיהיה לי כיף בעונה השנייה לפחות כמו בראשונה. יש כאלה שטוענים שהעונה הראשונה לא הייתה טובה, אבל זה היה רק בגלל גובה הציפיות שנבעו בגלל מה שעשיתי עד כה כמאמן, זכיתי בשש אליפויות בשבע שנים. אני לא חושב שמאזן כזה הוא נורמלי".


פפ אמר שהקרבה לצ'יקי בגיריסטאיין נותנת לו הרבה ביטחון במנצ'סטר סיטי, והוסיף: "אותו דבר אני יכול להגיד על פראן סוריאנו, אני מאושר שגיליתי אותו. הוא אחד האנשים הכי נערצים בעולם. תמיד תמך בנו כשהעניינים לא עבדו. עם צ'יקי יש לי הבנה על עיוור כמו במגרש. שיחקנו יחד ומאז זה ככה".


ז'סוס. חלק מהתהליך של סיטי (Gettyimages)

"אנחנו מנסים לעשות את השינויים ההכרחיים", התייחס המנג'ר לשינויים בסיטי. "הקבוצה היתה זקנה מדי בעונה שעברה אחרי שהגיעה להישגים הכי גדולים והיינו צריכים לחדש אותה. התחלנו לעשות את זה עם גבריאל ז'סוס, אילקאיי גונדואן ולירוי סאנה, אבל עדיין שיחקתי עם 8-9 שחקנים מעידן מנואל פלגריני. הם היו טובים, אבל אנחנו חייבים לחדש את הקבוצה".

למרות הנימה האופטימית, גווארדיולה גם הרשה לעצמו קצת להתלונן כשאמר: "תארו לעצמכם איזה עונה היתה לנו אם כל השחקנים הפצועים היו כשירים".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי