אברטון קרובה לצירוף רוני, גם ז'ירו צפוי להצטרף לטופיס

וויין רוני
וויין רוני | AFP

הטופיס ששפכו 90 מיליון ליש"ט על רכש מתקרבים לעוד שתי עסקאות. הבן האובד ישוב מיונייטד ויקבל את החולצה מספר 10. חלוץ ארסנל יגיע כמחליף ללוקאקו?

(גודל טקסט)
רונאלד קומאן ואברטון עושים מסע רכש מטורף ביחס למועדון בדמותם בפרמייר-ליג. אז נכון רומלו לוקאקו יעזוב ככל הנראה וגם רוס בארקלי אבל מצבת השחקנים של הטופיס הופכת מרשימה ככל שאנחנו מתקרבים לפתיחת העונה.


היום (רביעי) פורסם שעוד השבוע יצטרפו לכחולים וויין רוני שישוב לקבוצת נעוריו וגם אוליבייה ז'ירו שיגיע מארסנל. השניים כאמור יגיעו על תקן המחליפים של לוקאקו. אברטון רוצה את רוני כבר חצי שנה והבטיחה לו לשלם לו כ-250 אלף ליש"ט לשבוע שהוא מרוויח ביונייטד אחרי שיעבור אליה כשחקן חופשי. הוא צפוי לחתום לשנתיים עם אופציה לעונה שלישית.




רוני מבין שזו השעה שלו להחליט לאן פניו מועדות לאחר שז'וזה מוריניו הסיר אותו מרשימת הסגל שייצא ביום ראשון למסע משחקים בארה"ב ולפי ה"סאן" העסקה עם אברטון סגורה. רוני התייעץ עם אשתו ומשפחתו ולא קיבל הצעות מה-MLS. הוא יקבל את החולצה מספר 10 בגודיסון פארק.


BREAKING: Wayne Rooney IS going to Everton. He won't be going on United's US tour. Will sign by end of the week. It's all done. [The Sun] pic.twitter.com/1Kcb1j2oyu

— Transfer Related (@TransferRelated) July 4, 2017

בנוגע לאוליביה ז'ירו שיאבד לחלוטין את מעמדו בארסנל עם החתמת אלכסנדר לקאזט שערך אתמול בדיקות רפואיות, הטופיס ישלימו ת המעבר עבור 20 מיליון ליש"ט והוא יעזוב את לונדון לצפון מערב אנגליה. סקאוט של אברטון, ג'יאנקרלו ג'קומצי, אמר בראיון לרדיו איטלקי: "ז'ירו סגור. הוא מציאה ב-20 מיליון ליש"ט לעומת דובאן סאפטה עליו דורשת נאפולי 22 מיליון".


אברטון הקבוצה הכי פעילה עד כה בשוק ההעברות והשקיעה עד כה כמעט 90 מיליון ליש"ט ברכישת השוער ג'ורדן פיקפורד ב-30 מיליון ליש"ט מסנדרלנד, הבלם מייקל קין שהגיע מברנלי, הקשר דייבי קלאסן קפטן אייאקס והספרדי סנדרו ראמירס שחתם לאחרונה. גם החלוץ הניגרי הנרי אונייקורו נרכש בשבעה מיליון יורו ליש"ט אבל הושאל לאנדרלכט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי