סיטי טסה לארה"ב, 103 מיליון ליש"ט נשארו מאחור

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | Gettimages

גווארדיולה נסע למסע המשחקים ללא מנגלה (40 מיליון), בוני (28), נאסרי (24), דנאייר (10) והארט (1). חמשת השחקנים לא מצויים בתכניות שלו

(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי המריאה היום (רביעי) למסע אימונים ומשחקים בארצות הברית והשאירה אחריה 103 מיליון ליש"ט. איך? המאמן פפ גווארדיולה לא לקח עמו לטיסה את השוער ג'ו הארט (שוויו: כמיליון ליש"ט), הבלמים אליקים מנגלה (40 מיליון) וג'ייסון דנאייר (10 מיליון) הלקשר סמיר נאסרי (24 מיליון) והחלוץ ווילפרד בוני (28 מיליון), סך הכל חמישה שחקנים שלא מצויים בתכניות של הקטאלוני ושווים יחד את סכום העתק.

כל החמישה שיחקו כבר בעונה שעברה כשמושאלים בקבוצות אחרות (הארט בטורינו, מנגלה בוולנסיה, דנאייר בסנדרלנד, נאסרי בסביליה ובוני בסטוק) ולא הצליחו להרשים את גווארדיולה כדי לזכות ממנו באשראי מחודש.

וכך ייסעו עם הסיטיזנס למסע המשחקים בארצות הברית מספר שחקני נוער שיכלול מפגשים מול מנצ'סטר יונייטד, טוטנהאם וריאל מדריד. הארט לא יצא, למרות שקלאודיו בראבו, קיבל פטור מהמחנה בגלל ששיחק במדי נבחרתו בגביע הקונפדרציות וכך אדרסון, שנרכש מבנפיקה, יהיה השוער הבוגר היחיד במסע. בכל מקרה התכולים ינסו להיפטר עד סוף חלון ההעברות (ב-31 באוגוסט) מכל החמישה.


מנגלה. 40 מיליון ליש"ט בלי שום שימוש (Getty)

בתוך כך זכו ההצהרות של פפ ("ייקח לי עשור לחזור עם סיטי על הישגי העבר") לביקורות קשות בתקשורת האנגלית. "פפ ממשיך לחזור על התירוצים הישנים שלו שהוא נאלץ לשחק כמו מסכן עם השחקנים של מנואל פלגריני", נכתב ב"מירור", "אלא שהוא שוכח שאותם שחקנים זכו באליפויות וגביעים".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי