גווארדיולה יציע 50 מיליון ליש"ט על אלכסיס סאנצ'ס

אלכסיס סאנצ'ס
אלכסיס סאנצ'ס | Gettyimages

בארסנל מתחילים להפנים שלא תהיה להם ברירה אלא למכור את הצ'ילאני וידרשו עבורו 80 מיליון ליש"ט. מנצ'סטר סיטי מעוניינת מאוד בשירותיו, אבל תציע הרבה פחות

(גודל טקסט)

 ארסנל התייאשה כנראה מהרעיון להשאיר את אלכסיס סאנצ'ס בקבוצה, הצ'ילאני שבשבוע שעבר לפי הדיווחים דורש 400 אלף ליש"ט כדי לחתום על הארכת חוזה וכעת מסתמן כי יימכר כדי שלא יעזוב ללא תמורה בשנה הבאה.

לפי התקשורת האנגלית הבוקר (ראשון), ארסנל ודורשת סכום עתק של 80 מיליון ליש"ט כדי למכור את הקשר שכבר בינואר 2018 יוכל לסכם על היעד הבא ולעזוב בחינם חצי שנה אחר כך.  נטען כי התותחנים הבינו שאי אפשר לשכנע את סאנצ'ס להישאר בקבוצה כשגם דרישותיו (כאמור 400 אלף ליש"ט לשבוע) נראות עבורם מוגזמות מדי. התותחנים הסכימו לשלם 300 אלף ליש"ט לשבוע, במועדון הלונדוני גם זהו סכום ששובר את תקרת השכר הנהוגה, אבל הצ'ילאני הבינלאומי סירב.

הקבוצה היחידה שצפויה לנסות ולצרפו היא מנצ'סטר סיטי, אחרי שבבאיירן מינכן הבהירו כי לא ייכנעו לדרישות השכר ובוודאי שלא ישלמו סכומי עתק עבור רכישה בלבד. באיטליה טוענים שגם אינטר מילאן מתכוונת להשקיע סכום עתק בסאנצ'ס כדי להתחרות במילאן, אולם בשלב זה לא נעשתה כל פעולה מצד הנראזורי.

עם זאת, לפי הדיווח ב"סאנדיי מירור" גם סיטי לא מתכוונת להיכנע לסחטנות של ארסנל ותציע תחילה 50 מיליון ליש"ט על השחקן. ארסן ונגר אומנם טען שלא יחזק קבוצה אחרת בפרמייר-ליג, אבל קבוצתו של פפ גווארדיולה משוכנעת שסאנצ'ס רוצה לחבור למאמנו לשעבר בברצלונה.


סאנצ'ס עם גווארדיולה. האיחוד יהיה באיתיחאד? (Gettyimages)

סיטי גם רוצה את קייל ווקר מטוטנהאם שדורשת 50 מיליון ליש"ט ובנג'מין מנדי ממונאקו שמחירו 45 מיליון ליש"ט. בשני המקרים סיטי סבורה שדמי ההעברה עבור שני השחקנים צריכים להיות קטנים ב-10 מיליון ליש"ט אם לא יותר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי