וויין רוני: "לבשתי בסתר פיג'מות של אברטון במשך 13 שנה"

וויין רוני
וויין רוני | צילום: האתר הרשמי

התרגשות רבה אצל הטופיז לאור השבתו של קפטן נבחרת אנגליה ממנצ'סטר יונייטד. המנג'ר רונאלד קומאן הודה: "הוא הראה לי את האמביציה שאנחנו צריכים. אף שחקן לא שימח את האוהדים כמוהו"

(גודל טקסט)

 וויין רוני נשאר אוהד אברטון כל חייו, גם כששיחק 13 שנה במנצ'סטר יונייטד. "שמרתי על זה בסוד, אבל ב-13 השנים האחרונות לבשתי פיג'מות של אברטון בבית עם הילדים", אמר אתמול אחרי שחזרתו הביתה הפכה הרשמית. "זכייה שלי בתואר עם אברטון תהיה פסגת ההצלחה שלי ככדורגלן והדובדבן על העוגה". הוא ישחק עם החולצה מספר 10 שהיתה שייכת לרומלו לוקאקו. הבלגי כבר פרסם פוסט פרידה מאוהדי אברטון לפני שישלים את המעבר למנצ'סטר יונייטד.

כשרוני היה רק בן תשע אברטון זכתה בתואר האחרון שלה ב-1995 כשהניפה את הגביע האנגלי. מאז לא זכתה באף תואר. הקיץ הקבוצה רכשה כבר 11 שחקנים כאשר המנגר רונאלד קומאן מבצע מהפיכת ענק בקבוצה. רוני אמר על כך: "ההרגשה שהמועדון נע בכיוון הנכון ומביא את השחקנים הנכונים ואני רוצה להיות חלק מזה. המשחק הראשון בו אשחק במדי אברטון יהיה אחד הרגעים המרגשים בחיי. החלטתי לחזור רק בגלל שחשתי שמועדון מסוגל לחזור לימיו הגדולים".

באברטון מצפים לעשות עכשיו גם קופה ממכירת החולצות החדשות של רוני ואפילו פיג'מות של אברטון כבר נחטפות מהמדפים. אחרי החתמת רוני מקווה אברטון להחתים את אוליביה ז'ירו ובאנגליה מעריכים ב-50 אחוז את הסיכוי לכך. החלוץ יצא בינתיים עם ארסנל למסע משחקים ואימונים בחו"ל. גם גילפי סיגורדסון מסוונזי על הכוונת ובאנגליה כבר מדברים על הסגל הטוב ביותר מאז שנות ה-80, שיכול לתת פייט לטופ 4. על האיסלנדי ישלמו הטופיז 32 מיליון ליש"ט.


הפיג'מות של רוני כבר נחטפות (AFP)

אברטון הוציאה עד עכשיו למעלה מ-100 מיליון ליש"ט וצירפה שחקנים קדמיים בדמות דייבי קלאסן וסנדרו ראמירס, מה שכבר מעורר את השאלה היכן ישחק רוני. קומאן עצמו הבהיר שמספר 10 החדש לא יזכה למעמד מיוחד. "אף אחד משחקני הרכש לא שימח את האוהדים כמו רוני. הם לא היו יכולים לבחור דמות מושלמת יותר לעמוד בראש העידן החדש. קומאן צירף ווינר מוכח", נכתב ב"סאן".

"וויין הראה לי את האמביציה שאנחנו צריכים ואת מנטליות הווינר. הוא יודע לזכות בתארים ואני שמח שהחליט לחזור הביתה. הוא רתה להיות כאן ולי אין ספקות לגבי האיכויות שלו. נהדר שהוא כאן. קבוצה צעירה צריכה מישהו להסתכל עליו ללמוד ממנו. וויין יצטרך להראות לעצמו ולשאר הקבוצה שהוא עדיין שחקן כזה", סיכם קומאן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי