צ'לסי עשויה להציע 60 מיליון ליש"ט על אגוארו

אגוארו
אגוארו | Gettyimages

אלופת אנגליה נרתעת ממחירם של מוראטה ואובאמינג ותנסה להנחית את חלוצה של סיטי, שעשוי לאבד את מקומו אם סאנצ'ס יגיע. דייגו קוסטה נקנס בעקבות החופשה בברזיל

(גודל טקסט)

בצ'לסי מצאו פתרון לבעיית החלוץ. בעקבות מחירם הגבוה של אלברו מוראטה ופייר אמריק אובאמיאנג, הבלוז הפנו את מבטם אל עבר סרחיו אגוארו. באנגליה מפרסמים שריאל מדריד דורשת על מוראטה כ-85 מיליון ליש"ט, ואילו אגוארו עשוי לעלות רק 60 מיליון ליש"ט.

ניתן להניח שסיטי לא תרצה לחזק את יריבתה הישירה למירוץ על אליפות אנגליה וכרטיס לליגת האלופות, אך רצונו של החלוץ הארגנטינאי להיות בהרכב יכול לשנות זאת. הדבר נובע בעקבות יכולתו הנהדרת של גבריאל ז'סוס.

החלוץ הברזילאי הצליח לדחוק את הארגנטינאי אל הספסל, דבר שגרם לאגוארו להודות שהוא אינו יודע מה יקרה בקיץ והאם פפ גווארדיולה ירצה אותו. כרגע הסיטיזנס לא יוותרו על שירותיו של החלוץ הבכיר בסגל, אך אם אלכסיס סאנצ'ס ייכנס לתמונה ויגיע, חלוץ נבחרת ארגנטינה עלול לחפש קבוצה חדשה.

בתוך כך, צ'לסי קנסה את דייגו קוסטה. החלוץ מנהל משא ומתן עם אתלטיקו מדריד, אך לא הוא לא חזר בזמן לשיחות ובחר להישאר בחופשה בברזיל. בעקבות כך, קנסה אלופת אנגליה את השחקן במשכורת של שבועיים.

אגוארו וז'סוס. הברזילאי ידחוק את הארגנטינאי מחוץ לקבוצה? (gettyimages)
 אגוארו וז'סוס. הברזילאי ידחוק את הארגנטינאי מחוץ לקבוצה? (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי