ארסן ונגר: "החלטנו להשאיר את אלכסיס סאנצ'ס"

אלכסיס סאנצ'ס
אלכסיס סאנצ'ס | Gettyimages

מנג'ר ארסנל הבהיר כי הוחלט להשאיר את הכוכב הצ'ילאני המחוזר אצל פ.ס.ז' ומנצ'סטר סיטי: "הוא יעזור לנו לחזור לליגת האלופות". יעזוב בעונה הבאה ללא תמורה?

(גודל טקסט)

 אלכסיס סאנצ'ס הבהיר בסוף השבוע שהחלום הגדול שלו הוא לזכות בליגת האלופות, ולשם כך גם העונה הוא רוצה לשחק במפעל היוקרתי אליו ארסנל לא הצליחה להעפיל ובכך חיזק את הדיווחים על מעבר אפשרי שלו למנצ'סטר סיטי.

דבריו של הכוכב הצ'ילאני הגיעו יממה בלבד אחרי שהמנג'ר ארסן ונגר אישר שהוא שוחח באמצעות הודעות SMS עם הקשר וכי הוא מאמין שהוא יישאר חרף העובדה שחוזהו מסתיים בקיץ 2018, אלא שהיום הצרפתי כבר נשמע נחרץ הרבה יותר.

"ההחלטה שלנו נעשתה ואנחנו דבקים בה. ההחלטה היא לא למכור את סאנצ'ס", אמר היום ונגר לפי ה"טלגרף", בטענה כי שתי הצעות על תומא למאר ממונאקו נדחו ועל כן התותחנים לא יכולים להרשות לעצמם לאבד את הכוכב הגדול ביותר שמבוקש גם בפ.ס.ז'.


ישיב את ארסנל לליגת האלופות ויעזוב בקיץ הבא ללא תמורה? (Gettyimages)

באנגליה הקשו על ונגר, שבעבר כבר מכר כוכבים דוגמת רובין ואן פרסי וסמיר נאסרי כשנותרה עונה אחת בלבד לסיום חוזיהם, אלא שהמנג'ר הבהיר: "כל מקרה לגופו. ואן פרסי היה לקראת גיל 31, סאנצ'ס צעיר יותר".

לסיום הבהיר ונגר: "הפוקוס שלנו כעת הוא על הפרמייר-ליג, עבורי זה חשוב מליגת אלופות ובעבר כבר הענקתי לשחקנים מנוחה בליגת האלופות כדי שיעמדו לרשותי בליגה. במשך 20 שנה שיחקנו בליגת האלופות, זאת אומרת 17 שנה לפני שהוא הגיע ושלוש שנים איתו, כך שהוא יעזור לנו לחזור לשם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי