מוריניו מתמוגג: הציוות של לוקאקו וראשפורד מושלם

רומלו  לוקאקו ומרקוס ראשפורד
רומלו לוקאקו ומרקוס ראשפורד | טוויטר

"המיוחד" מרוצה מהשניים וכנראה מצא את הנוסחה להתקפת השדים האדומים. אדרסון ירצה לשכוח את המשחק ופפ מתלהב מפיל פודן הצעיר: "הוא מתנה לסיטי"

(גודל טקסט)
מנצ'סטר יונייטד הכניעה אמש (בלילה בין חמישי לשישי) את יריבתה העירונית מנצ'סטר סיטי 0:2, בדרבי הראשון בין שתי הקבוצות שנערך מחוץ לגבולות בריטניה. שתי הקבוצות התמודדו באצטדיון 'NRG' ביוסטון – טקסס מול 67 אלף צופים.


ז'וזה מוריניו כבר רמז שהוא עשוי לצוות את רומלו לוקאקו ומרקוס ראשפורד בחוד ההתקפה של השדים האדומים, ובמשחק אתמול הניסוי עבר בהצלחה כשהבלגי כבש בדקה ה-37 והאנגלי קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-39.



השניים הבקיעו עד כה במסע המשחקים בארצות הברית חמישה שערים, והמאמן התייחס לכך בתום המשחק:"זה נהדר לראות את שניהם משחקים יחד בצורה כה מושלמת". נראה שמוריניו מצא את הנוסחה למערך ההתקפה לעונה הקרובה.


לעומת המצב המרומם ביונייטד, אצל סיטי התחושות שונות לאחר המשחק. אדרסון וקייל ווקר ערכו הופעות בכורה במדים התכולים, וזוהי הופעה שהשוער הברזילאי ירצה לשכוח. טעות קשה של אדרסון הובילה לשער של לוקאקו, ואילו ווקר חווה משחק סולידי עם מספר פריצות התקפיות שהזכירו למה הוא המגן היקר בעולם.


הנריק מחיטריאן. בישול גדול לראשפורד (טוויטר)
הנריק מחיטריאן. בישול גדול לראשפורד (טוויטר)


נקודת האור היחידה מצדה של סיטי מהמשחק הייתה הבכורה של פיל פודן בן ה-17. נראה שהקשר לא התרגש יתר על המידה מהמשחק הראשון בקבוצה הבוגרת, ופפ לא הסתיר את התלהבותו: "אין לי מילים לתאר את מה שראיתי היום. אתם ברי מזל שזכיתם לראות את הבכורה של הבחור הזה, ההופעה שלו הייתה ברמה אחרת. הוא מתנה עבור סיטי". 

Great experience ❤️ pic.twitter.com/erryHu51eC

— Phil Foden (@PhilFoden) July 21, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי