רשמי: אלברו מוראטה חתם בצ'לסי לחמש שנים

אלברו מוראטה
אלברו מוראטה | aaaaaa

הספרדי בן ה-24 הוצג אצל הבלוז לאחר שחתם לחמש שנים. המחיר: 70 מיליון ליש"ט שמהווים שיא מועדון. דיווח: צ'לסי רוצה את חלוץ ברמן מקס קרוזה

(גודל טקסט)
רשמית. אלברו מוראטה הוצג בצ'לסי כלחלוץ הרכש החדש של הבלוז. הספרדי בן ה-24 הגיע ללונדון, עבר בדיקות והשלים את מעברו עבור 70 מיליון ליש"Y, שיא מועדון.


מוראטה אמר לאחר הצגתו: "אני מאושר להיות כאן. זו הרגשה מדהימה להיות חלק מהמועדון הענק הזה. מצפה לעבוד קשה, לכבוש כמה שיותר שערים ולזכות בכמה שיותר תארים".

 



המנהל הטכני של צ'לסי מייקל אמנלו הוסיף: "אנחנו שמחים להשלים את ההחתמה שלו ומברכים אותו. מאמינים שתהיה לו השפעה גדולה על צ'לסי ומצפים לראות אותו כבר בפעולה. יש לו מעמד מוכח ברמות הגבוהות והאיכות שלו היא נכס עבור קונטה והצוות שלו".


מוראטה גדל בריאל מדריד וערך את הבכורה בבוגרים כבר בגיל 18. הוא שותף בקלאסיקו ובישל לכרים בנזמה כבר במשחק הראשון שלו במעמד זה. הספרדי שכבש ארבעה שערים ביורו הצעירות בישראל ב-2013, הושאל לאחר מכן ליובנטוס שם שיחק שנתיים ועימה זכה בשתי אליפויות, הגיע לגמר האלופות וקטף גם שני גביעים.



חיזוק רציני לקונטה (צ'לסי, רשמי)


אשתקד חזר לריאל עבור 30 מיליון יורו בעקבות סעיף בחוזהו וזכה עם המועדון באליפות ובליגת האלופות. יש לחלוץ גם 20 הופעות ותשעה שערים במדי נבחרת ספרד.


זו לא היתה המילה האחרונה של הבלוז כנראה בחלון. על פי דיווחים באנגליה, החלוץ הגרמני, מקס קרוזה מוורדר ברמן עשוי להגיע למועדון כשליברפול גם היא מעוניינת בו. המחיר: 16 מיליון ליש"ט. מוראטה מצטרף לאנטוניו רודיגר, בלם נבחרת גרמניה שהגיע מרומא, לקשר טיימואה בקאיוקו שנרכש ממונאקו ולשוער ווילי קבאז'רו שהגיע ממנצ'סטר סיטי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי