רשמי: הברזילאי דנילו חתם במנצ'סטר סיטי לחמש שנים

דנילו
דנילו | aaaaaa

הרכש החמישי הקיץ: מגן ריאל מדריד חתם לחמש שנים: "מהרגע שפפ רצה אותי, ידעתי שאהיה בסיטי". יתחרה עם קייל ווקר על העמדה

(גודל טקסט)
רכש חמישי הקיץ לפפ גווארדיולה ומנצ'סטר סיטי. המגן הימני דנילו מצטרף לסיטיזנס אחרי שחתם לחמש שנים ויגיע מריאל מדריד. דנילו בן ה-26 הוא המגן הימני השני שנרכש על ידי הסיטיזנס בקיץ הנוכחי וזאת אחרי השחרור של בקארי סאניה ופאבלו סבאלטה.


דנילו אמר לאחר שהשלים את הבדיקות: "אני מאוד מאוד שמח להצטרף למנצ'סטר סיטי. היו לי עוד הצעות אבל תמיד הייתה לי אמביציה לשחקן אצל פפ גוואדיולה. כששמעתי שהוא רוצה אותי, ידעתי מיד שאני רוצה להיות שחקן סיטי. לא יכול לחכות ומצפה לפגוש את חברי החדשים בשבועות הקרובים".




המנהל הספורטיבי, צ'יקי בגיריסטיין ציין: "הוא שחקן נהדר שיוסיף ורסטיליות לצוות שלנו. יכול לשחק בכמה תפקידים גם בהגנה וגם בקישור וזה יעניק לפפ אופציות שונות במהלך העונה".


דנילו כאמור מצטרף לשוער אדרסון שהגיע מבנפיקה, לקשר ברנרדו סילבה הפורטוגלי ולכמובן לקייל ווקר שאמור להתחרות איתו על העמדה. סכום ההעברה עתיד להיות סביב 30 מיליון יורו אבל לא פורסם. הרכש הנוסף של גווארדיולה הקיץ הוא דאגלס לואיז הברזילאי בן ה-19 שנרכש מוואשקו דה גאמה.



דנילו מוצג לצד פפ, "ידעתי שאני רוצה להתאמן אצלו" (סיטי, רשמי)


דנילו שגדל באמריקה מיניירו עבר לסנטוס ומשם לפורטו שם שיחק שלוש עונות. ב-2015 נרכש על ידי ריאל מדריד ב-31.5 מיליון יורו.


Looks like Benjamin Mendy is on his way to LA to sign for Man City pic.twitter.com/qEvgzGsvzx

— 101 Great Goals (@101greatgoals) July 23, 2017


במקביל, המגן השמאלי של מונאקו, בנג'מין מנדי פירסם בעמוד האינסטגרם שלו תמונה משדה התעופה ונדמה כי הוא עתיד להגיע ללוס אנג'לס לחתום אצל הסיטיזנס.


"Saya begitu teruja sertai City, ia sentiasa menjadi cita-cita saya bermain di bawah Pep Guardiola.." – Danilo #mcfcpic.twitter.com/PGoeUW4rNH

— Manchester City (@ManCityMAS) 23 ביולי 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי