צפו בתקציר: מנצ'סטר יונייטד ניצחה בפנדלים את ריאל מדריד

לינגארד ומרסיאל חוגגים
לינגארד ומרסיאל חוגגים | AFP

לינגארד העלה את האדומים ליתרון (45) אחרי בישול מרהיב את מרסיאל, קאסמירו השווה מהנקודה הלבנה (69) וקבע 1:1 בתום 90 דקות. האנגלים עמדו בלחץ וניצחו בבעיטות ההכרעה

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד המשיכה הלילה (בין ראשון לשני) במסע ההכנה המוצלח שלה בארצות הברית כשגברה בפנדלים על ריאל מדריד באצטדיון לוויס בסנטה קלרה, קליפורניה, לאחר 1:1 בתום 90 דקות.

נראה היה ששני המאמנים 'עשו דווקא' אחד לשני. במחצית הראשונה מוריניו העלה הרכב מחליפים בעוד זידאן עלה עם מרבית השחקנים הבכירים, כולל גארת' בייל וקרים בנזמה. דווקא האנגלים שלטו ואף עלו ליתרון מוצדק בדקה ה-45 אחרי מבצע אישי מרשים של אנתוני מרסיאל שהשאיר את ג'סי לינגארד לדחוק מקרוב לרשת.

בחצי השני היוצרות התהפכו. הבלאנקוס עלו עם הרכב מחליפים, כולל שחקן הרכש הנוצץ תיאו הרננדס, בעוד שהשדים האדומים העלו מהספסל את השחקנים הבכירים, ביניהם פול פוגבה ורומלו לוקאקו. במפתיע, השליטה הייתה דווקא של הספרדים שגם הצליחו למצוא את השוויון בדקה ה-69 אחרי עבירה מטופשת של ויקטור לינדלוף על הרננדס בתוך הרחבה. קאסמירו הפציץ מהנקודה הלבנה וקבע את תוצאת המשחק בתום 90 דקות.

עשרה בועטים ניגשו אל הנקודה הלבנה, רק שלושה מהם הצליחו להבקיע. אחרי שבלינד כבש וקאסמירו הרעיד את המשקוף, יונייטד חגגה ניצחון רביעי מארבעה משחקים. ריאל תתנחם ביכולת סבירה כבר במשחק הראשון.

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים (AFP)
שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים (AFP)

בעוד כשבועיים הקבוצות ייפגשו בסופר-קאפ האירופי בסקופיה שבמקדוניה ואז יהיה אפשר לקבל מדד אמיתי ראשון של שתי קבוצות הפאר לקראת 2017/18.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי