עושים שוק: ברנרדסקי ביובנטוס, צ'יצ'אריטו חתם בווסטהאם

צ'יצ'אריטו
צ'יצ'אריטו | אתר רשמי

עוד רכש לגברת הזקנה, החלוץ סגר לשלוש שנים. וגם: סרג'י רוברטו עשוי לעבור לצ'לסי, רומא סימנה את סמיר נאסרי, בנג'מין מנדי חתם במנצ'סטר סיטי ואברטון שידרגה הצעה על סיגורדסון

(גודל טקסט)
חלון ההעברות של הקיץ מעלה הילוך וכשפתיחת העונה מתקרבת הקבוצות נאבקות על השחקנים הטובים ביותר בשוק. ספורט1 מרכז בפניכם את כל הספקולציות, המגעים וההודעות הרשמיות.


רשמי

* חבייר צ'יצ'אריטו הרננדס המקסיקני חוזר לפרמייר-ליג. החלוץ בן ה-29 חתם לשלוש שנים בווסטהאם עבור 16 מיליון ליש"ט. אקס מנצ'סטר יונייטד סיים שנתיים מוצלחות בלברקוזן.


Javier Hernández has signed a 3-year contract at West Ham United who're having a great transfer window. (Source: @WestHamUtd) pic.twitter.com/geDCo5QFbH

— Transfer News Live (@DeadlineDayLive) July 24, 2017



* הכישרון הגדול 
פדריקו ברנרדסקי מפיורנטינה עבר את הבדיקות רפואיות ביובנטוס והשלים את החתימה במדי אלופת איטליה לחמש עונות. 


DONE DEAL: Juventus have completed the signing of Federico Bernardeschi from Fiorentina for €40m. pic.twitter.com/CuTjEo8KNp

— Transfer Related (@TransferRelated) July 24, 2017



* פרנק דה בור צירף את מגן אייאקס ונבחרת הולנד, חיירו רידוולד. ההולנדי בן ה-20 חתם לשלוש שנים בלונדון ויגיע עבור 7.8 מיליון ליש"ט.


TRANSFER: The club announce that Jairo Riedewald has completed his transfer to #CPFC from @AFCAjax_EN#RiedewaldIsOurspic.twitter.com/JjB2A6cUkx

— Crystal Palace F.C. (@CPFC) July 24, 2017

* מנצ'סטר סיטי הודיעה על רכישתו של המגן השמאלי הצרפתי בנג'מין מנדי בן ה-25 ממונאקו. הסיטיזנס שילמו עליו 52 מיליון פאונד והוא צפוי לשחק כמגן הראשון של הקבוצה אחרי עזיבות גאל קלישי ואלכסנדר קולארוב.





* ויאריאל הפעילה את סעיף השחרור של קשר מלאגה פאבלו פורנאלס והוא צפוי לעבור תמורת 12 מיליון יורו. 

MCFNews| Pablo Fornals abona su cláusula de rescisión y se desvincula del #MálagaCF ➡️ https://t.co/fUue3tZaT8pic.twitter.com/uLJIJMFhec

— Málaga CF (@MalagaCF) July 24, 2017

* בשיקטאש התחדשה במגן נבחרת טורקיה הצעירה אורקן צ'ינאר (21) שהגיע מגזיאנטפספור וחתם לחמש שנים. 



* הקשר הספרדי חבייר אראסו חתם בלגאנס ושב אליה אחרי שנתיים באתלטיקו בילבאו.


FICHAJE I Eraso, uno de los héroes del ascenso a Segunda, vuelve a casa para las próximas 3temp. ➡️ #BienvenidoEraso https://t.co/NkeZIRHQFT pic.twitter.com/kM7XiupzEf

— C.D. Leganés (@CDLeganes) July 24, 2017


שמועות

*החלוץ ההולנדי וקפטן פ.ס.וו איינדהובן, לוק דה יונג, עשוי לעשות קאמבק לבונדסליגה, כשהאנובר המועמדת לקלוט אותו.

Hannover 96 want to bring Luuk de Jong back to the Bundesliga https://t.co/XpWgNqzFknpic.twitter.com/WgGR4Yq5PT

— Football-Oranje.com (@FootballOranje_) July 24, 2017

*באנגליה מפרסמים שאנטליאספור הטורקית החל בשיחות עם ארסנל לגבי העברתו של ג'ק ווילשר. הטורקים אישרו את המשא ומתן.


* ב"סקיי ספורט" מדווחים שאברטון הגדילה את הצעתה על גילפי סיגורדסון, קשרה של סוונסי, ל-45 מיליון ליש"ט, לאחר שההצע הראשונה בסך 40 מיליון ליש"ט נדחתה על ידי הברבורים.


* לטענת העיתונאי הספרדי חוסה לואיס קראסו, סוכנו של סרג'י רוברטו טען כי צ'לסי עשויה להפעיל את סעיף השחרור של שחקן ברצלונה על סך 40 מיליון יורו. דבריו מגיעים כמובן לאחר שדנילו בחר במנצ'סטר סיטי ואנטוניו קונטה נותר ללא שחקן שיתחרה עם ויקטור מוזס על חולצת ההרכב בצד ימין.



סרג'י רוברטו עם חברתו קורל סימנוביץ' בישראל. יעברו ללונדון? (אינסטגרם)


* "קוריירה דלו ספורט" מדווח שיובנטוס ירדה מנמניה מאטיץ' ומי שנמצאת חזק בעקבותיו היא מנצ'סטר יונייטד. צ'לסי דורשת 40 מיליון יורו, סכום אותו הגברת הזקנה לא מוכנה לשלם. אחרי רכישתו של טימו בקאיוקו, אנטוניו קונטה מוכן לאפשר לסרבי לעזוב.


* באיטליה מדווחים בנוסף שלאור העובדה שריאד מאחרז לא צפוי להגיע לרומא, הקבוצה מנסה לצרף כעת את סמיר נאסרי שלא נמצא בתוכניות של מנצ'סטר סיטי. אשתקד שיחק הצרפתי הדועך בסביליה כמושאל.


* האם ליברפול מתחילה להתייאש מנבי קייטה? "מירור" מפרסם שבעקבות הסירוב של ר.ב לייפציג, האדומים צפויים לחכות לקיץ הבא ואז לשלם את סעיף השחרור של הקשר שעומד על 48 מיליון ליש"ט.


* במקביל, המייטירדס מחכים לאישור של סאות'המפטון כדי לרכוש את הבלם וירג'יל ואן דייק. האדומים מוכנים לשלם סכום שיא עבור ההולנדי.


נמניה מאטיץ'. איחוד עם מוריניו (gettyimages)
נמניה מאטיץ'. איחוד עם מוריניו (gettyimages)


* האתר הספרדי "דון בלון" טוען שהקשר מרקו אסנסיו דורש שריאל מדריד תתגמל אותו בעקבות הסכמתו להישאר בקבוצה למרות ההתעניינות של מנצ'סטר יונייטד, ארסנל ויובנטוס. הכישרון בן ה-21 רוצה הבטחה לתפקיד מרכזי בסגל של זידאן.


* חלוץ חוף השנהב ווילפרד בוני שהצליח בסוונזי ומאז נמכר לסיטי ולא התרומם, מבוקש בחזרה על ידי הברבורים. מנצ'סטר סיטי נתנה לו אישור לשוחח עם האקסית.


* אברטון שידרגה את ההצעה שלה על גילפי סיגורדסון האיסלנדי של סוונזי ל-45 מיליון ליש"ט על פי דיווחי ב"דיילי מייל". הברבורים יעתרו להצעה?


* האם מעמדו של תומר חמד בסכנה? לפי פרסומים באנגליה ברייטון רוצה את החלוץ הדני קנת' זוהור. גם האל מעוניינת בשחקן, אך לא מוכנה לשלם 20 מיליון ליש"ט אותם דורשת קרדיף.


מרקו אסנסיו. יש לו דרישות (gettyimages)
מרקו אסנסיו. יש לו דרישות (gettyimages)


* ליברפול דורשת עשרה מיליון ליש"ט מניוקאסל על שיי אוג'ו הצעיר.


האם פטריק שיק כן יגיע ליובנטוס? חלוץ סמפדוריה שהעברתו לגברת הזקנה בוטלה לאחר שלא עבר את הבדיקות רפואיות, עשוי להגיע לאלופה. שחקן העבר וחבר ההנהלה פאבל נדבד אמר בנושא: "הכל אפשרי".


* "איבנינג סטנדרד" טוען שצ'לסי רוצה לרכוש את שני שחקני סאות'המפטון סדריק סוארס וראיין ברטרנד. האחרון היה שייך בעבר לבלוז.
   


* פנרבחצ'ה קרובה להחתים את החלוץ אמביה ניאנג ממילאן תמורת שבעה מיליון יורו.


* לורן קוסיילני דחה הצעה של מארסיי לעבור אליה: "יש לי חוזה ארוך טווח בארסנל ואני לא מעוניין לעזוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי