קלופ עצבני: מוריניו לא מעניין, רוצה לדבר רק על ליברפול

קלופ מול מוריניו. איזה משחק מצפה לנו
קלופ מול מוריניו. איזה משחק מצפה לנו | צילום: Gettyimages

הגרמני ענה למיוחד שטען כי ליגת האלופות תקשה על הרדס: "למה אני בכלל צריך לדבר על מנצ'סטר יונייטד? ההבדל היחיד בין הזכיה שלהם בליגה האירופית להפסד שלנו בגמר היה סביליה אל מול אייאקס"

(גודל טקסט)

העונה באנגליה עוד לא החלה וכבר עימות גדול בין מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו, למאמן ליברפול יורגן קלופ. מוריניו הצהיר שהעונה הבאה עומדת להיות יותר מאוזנת בגלל שקבוצות כמו צ'לסי וליברפול, שלא שיחקו במפעלים אירופיים העונה, יצטרכו לשחק בליגת האלופות בדומה לשדים האדומים ששיחקו בשנה שעברה בליגה האירופית.


קלופ נשאל על כך וירה: "מנצ'סטר יונייטד? למה אני בכלל צריך לדבר על הקבוצה הזאת. אני רוצה לדבר רק על ליברפול. אני לא מתעניין במה שאומר מוריניו. לפני שנתיים היתה לנו עונה כמו שהיתה להם בעונה החולפת ולא זוכר שמישהו שאל אותנו איך ההרגשה. הגענו לגמר כמו יונייטד, אבל ההבדל היה שהם שיחקו נגד אייאקס (וסליחה אם אני מעליב מישהו) בגמר ואנחנו נגד סביליה".
 


למרות שניסה להתחמק קלופ הודה: "היתה לנו שנה לא קלה לפני שנתיים ועכשיו לא יהיה קל באלופות, גם צ'לסי הולכת לחוות את זה. שנה שעברה צ'לסי השתמשה בערך ב-13 שחקנים. מצידי שישחקו רק עם 11 העונה. למה אני צריך להתערב בהחלטות שלהם. אני רק עונה לכם בגלל שאתם שאלתם".


קלופ נגד מוריניו. עונה חמה לפנינו

קלופ נגד מוריניו. עונה חמה לפנינו


קלופ קיבל רוח גבית מחברו לבורוסיה דורטמונד ועוזרו בעבר, דויד ואגנר מנג'ר האדרספילד, שטען: "לליברפול יש סיכוי טוב לזכות באליפות". בראיון ל-"בילד" אמר: "זה ברור שאנחנו האנדרדוג הכי גדולים בפרמיירליג. חזרנו אחרי 45 שנה לליגה העליונה ויש לנו אפס ניסיון בפרמיירליג. אני רק יכול לומר שהקבוצה היתה רגילה שנים לשחק כדורגל בריטי מסורתי ולפתע הגיעו שני ליצנים מגרמניה, העוזר שלי כריסטוף בוהלר ואני, ושינינו הכל בכמה שבועות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי