מוריניו: החתמנו חלוץ רק כי איברהימוביץ' נפצע

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | צילום: AFP

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד רמז על חזרה האפשרית של החלוץ השבדי לאולד טראפורד אחרי ההפסד 1:0 לברצלונה ואף התחבק עם שחקני ברצלונה: "עדיף להפסיד במשחקי ההכנה מאשר בעונה"

(גודל טקסט)

כשאימן את ריאל מדריד, ז'וזה מוריניו היה אחד האויבים הכי גדולים של ברצלונה, אבל עכשיו מתברר שהיריבות היתה רק עניין טקטי. הלילה (בין רביעי לחמישי), אחרי שהפסיד להם 1:0, נראה מנג'ר מנצ'סטר יונייטד מתחבק עם ליאו מסי ושחקני בארסה כאילו היו החברים הכי טובים.

ב"מארקה" נכתב הבוקר: "כל הוויכוחים והדם הרע שהיה בין מוריניו לברצלונה נעלמו כלא היו. הוא לא היסס לקפוץ למגרש וללחוץ ידיים ולחבק את שחקני בארסה שלא איכזבו אותו והסכימו ברצון. הוא נהג באותה צורה כמו שעשה עם פפ גווארדיולה כמה ימים לפני כן".

במסיבת העיתונאים אחרי המשחק אמר מוריניו שיש סיכוי טוב שזלאטן איברהימוביץ' יחזור לקבוצה אחרי שיסיים את תהליך השיקום שלו: "הוצאנו הרבה כסף על חלוצים (רומלו לוקאקו) בגלל שאם לא תוציא כסף, לא תקבל חלוץ טוב. זה קרה בגלל הפציעה של איברהימוביץ', לא יכולנו להרשות לעצמנו להיות בלי חלוץ אחד טוב וחזק כמוהו במשך שישה חודשים של העונה". ניתן לראות בכך רמז שהשבדי בן ה-35 יתקבל בברכה אם יחזור לאולד טראפורד.


זלאטן ומוריניו. יחזרו לשתף פעולה? (Gettyimages)

מוריניו סיפק גם תירוץ טוב על ההפסד לברצלונה: "זה טוב להפסיד משחק במשחקי ההכנה של העונה. אתה אף פעם לא רוצה להפסיד, אבל עדיף להפסיד בהכנה מאשר להגיע עם נצחונות ולהתחיל להפסיד בליגה. אם אתה משחק נגד קבוצות כמו ריאל מדריד, ברצלונה ומנצ'סטר סיטי זה לא הכי טוב רק לנצח".

"טוב שלא היו לנו פציעות ובקשר לחואן מאטה ואנדר הררה הם יחזרו להתאמן בקרוב", הוסיף הפורטוגלי. "אני חושב שמחצית ראשונה היתה יכולה להסתיים גם ב-3:3, עשינו דברים טובים במשחק ואת הרעים צריך לשפר. יכול להיות דבר טוב למנצ'סטר יונייטד".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי