עושים שוק: התמונה המפלילה של מאטיץ', ואליינטה מצא קבוצה חדשה

נמניה מאטיץ'
נמניה מאטיץ' | צילום: טוויטר

הקשר הסרבי צולם עם חולצה של השדים האדומים, הספרדי ששוחר ממכבי חיפה חתם באופן הבלגית. וגם: קוטיניו יבקש מקלופ לעבור לבארסה, ייעשה נסיון להביא את פולישיץ' במקומו וסאנצ'ס ידרוש שחרור מארסנל

(גודל טקסט)
חלון ההעברות של הקיץ מעלה הילוך וכשפתיחת העונה מתקרבת הקבוצות נאבקות על השחקנים הטובים ביותר בשוק. ספורט1 מרכז בפניכם את כל הספקולציות, המגעים וההודעות הרשמיות.


רשמי
* הבלם ניקלאס זולהוהקשר סבסטיאן רודי שנרכשו במהלך העונה החולפת מהופנהיים, הוצגו רשמית בבאיירן מינכן.


Der Pressetalk mit Sebastian #Rudy & Niklas #Süle – Jetzt LIVE auf https://t.co/bJT7Iyau9n & auf YouTube: https://t.co/M3b0Hjb80bpic.twitter.com/Kz2hHckhIG

— FC Bayern München (@FCBayern) 30 ביולי 2017


* חבר חדש לאוסקר סקאריונה: גוזטפה הטורקית החתימה את שוער ספורטינג ליסבון בטו.


* יממה אחרי לאחר ששוחרר ממכבי חיפה, מארק ואליינטה מצא קבוצה חדשה כשחתם רשמית באופן הבלגית. הספרדי צפה כבר אתמול מהיציע בתבוסה 5:0 לזולטה וארחם.


מארק ואליינטה. בדרך לבלגיה (ערן לוף)

מארק ואליינטה. בדרך לבלגיה (ערן לוף)


שמועות
* נמניה מאטיץ' צפוי לחתום במנצ'סטר יונייטד. בין צ'לסי לשדים האדומים היו פערים גדולים בשבועות האחרונים, אך כעת נראה שהצדדים הגיעו להסדר ולפי תמונה שרצה ברשתות החברתיות הקשר נראה לובש חולצה של מנצ'סטר יונייטד.


Matic confirmed. pic.twitter.com/Lje1jXpckk

— ㅤ (@TheUtdReview) 30 ביולי 2017


* רק שישה מיליון יורו מפרידים בין נאפולי והשוער חרונימו רולי. קבוצתו הנוכחית של הארגנטינאי, ריאל סוסיאדד, דורשת עבורו 22 מיליון יורו כשהמועדון הארגנטיאני מוכן לשלם 16.


* מילאן לא נרגעה מהרכש ומעניינתת לצרף לשורותיה את הקשר האחורי של פיורנטינה, מילאן באדליי. גם ולנסיה ואתלטיקו מדריד הוזכרו כמועמדות לקלוט את הקרואטי בן ה-28. 


* טוטנהאם מעוניינת להאריך את חוזהו של הבלם הבלגי טובי אלדרווירלד, אך בראיון ל"סקיי" הוא סיפר כי אין כל התקדמות בנושא. את התרנגולים הוא בכל מקרה לא צפוי לעזוב העונה.


* פליפה קוטיניו יבקש מיורגן קלופ לעזוב את ליברפול, כך טוען "סאנדיי מירור". כזכור ברצלונה מעוניינת מאוד בברזילאי המוכשר כתחליף אפשרי לניימאר, וגם ללא קשר לעזיבת הכוכב. ידיעה דומה הוכחשה על ידי ליברפול לפני כמה ימים. אם בכל זאת יקרה תרחיש בו קוטיניו יעזוב, ינסו הרדס לצרף את שחקן נבחרת ארה"ב ובורוסיה דורטמונד כריסטיאן פולישיץ'.


Brazil forward Philippe Coutinho will plead with Liverpool boss Jurgen Klopp to let him join Barcelona. (Source: Sunday Mirror) pic.twitter.com/jwbLpwRAIK

— Transfer News Live (@DeadlineDayLive) July 30, 2017


* נשיא לוס אנג'לס גלאקסי, כריס קליין, הודה שהציע לזלאטן איברהימוביץ' להצטרף לקבוצה, אבל השבדי סירב ואמר שהוא מעדיף להישאר באירופה. 


* ארסנל הציעה 30 מיליון יורו על חואן קוואדראדו מיובנטוס. השחקן עצמו מעדיף לעבור לרומא.


* חוץ מקוטיניו, בארסה הכינה רשימה מכובדת של שחקני חיזוק שיגיעו אחרי ניימאר: פאולו דיבאלה (יובנטוס), עוסמאן דמבלה (דורטמונד) ואנטואן גריזמן (אתלטיקו מדריד), אנחל די מריה (פאריס סן ז'רמן) ופאוליניו (גוואנגז'ו אברגרנדה).


אלכסיס סאנצ'ס. ידרוש לעבור לסיטי (gettyimages)
אלכסיס סאנצ'ס. ידרוש לעבור לסיטי (gettyimages)


* מאמן ארסנל ארסן ונגר שוב הכחיש שאלכסיס סאנצ'ס רוצה לעזוב וטען שהתמונה בה נראה עצוב היא בגלל שהוא חולה בשפעת. "סאנדיי מירור" טוען שהצ'ילאני ייפגש השבוע עם הצרפתי ויגיד לו: "אני רוצה לעזוב למנצ'סטר סיטי".


* פ.ס.ז' מוכנה להציע לאינטר את סרז' אורייה ועוד 30 מיליון יורו תמורת ז'ואאו מאריו הפורטוגלי.


* ולנסיה דורשת 25 מיליון יורו על ז'ואאו קנסלו המגן-קשר הימני שלה אחרי שקיבלה כמה הצעות כדי לרכוש אותו.



* הבלם הדני של פנרבחצ'ה, סימון קיאר, מגיע מחר לבדיקות רפואיות בסביליה.  הוא סגר לארבע שנים בקבוצה.


* וולבס מהצ'מפיונשיפ רוצה את חלוץ ברנלי אנדרה גריי ומוכנה לשלם עליו 20 מיליון ליש"ט.



* נאפולי רוצה את הקשר האוקראיני של מנצ'סטר סיטי אלכסנדר זינצ'נקו בהשאלה במקומו של עמנואלה ג'אקריני שעבר לספרטה פראג.


מרואן פלאיני. בדרך לטורקיה (gettyimages)
מרואן פלאיני. בדרך לטורקיה (gettyimages)


* בטורקיה טוענים שמרואן פלאיני סיכם את תנאיו האישיים בגלאטסראיי.


* בנוסף לקריסטל פאלאס, גם ווסט ברומיץ' מעוניינת בתומאס ורמאלן, שלא נמצא בתוכניות של מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה לעונה הקרובה. לבלם הבלגי נשארה עונה אחת בלבד בחוזה במועדון הקטאלוני.


* ניוקאסל מעוניינת לרכוש את לוקאס פרס, שלא רוצה להישאר בארסנל.


* פפ גווארדיולה אישר: "קלצ'י איהנאצ'ו עוזב ללסטר". 


* בטורקיה מדווחים שחאתם בן ערפה צפוי לעבור מפ.ס.ז' לפנרבחצ'ה כחלק מהניסיון של הצרפתים למכור שחקנים כדי לעמוד בפייר פליי של אופ"א לאחר הרכישה הצפויה של ניימאר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי