עושים שוק: "אמבפה סגור בפאריס סן ז'רמן"

קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה | AFP

ע"פ הדיווחים כוכב מונאקו יעבור תמורת 160 מיליון יורו, אלופת צרפת הכחישה, אל חליאפי נמצא במדריד ומנסה לרכוש גם את אובלק מאתלטיקו. וגם: מוריניו לא מוותר על בייל

(גודל טקסט)
עסקת ניימאר שגרפה את כל הכותרות כבר מאחורינו, אבל כמובן שגם יתר הקבוצות לא עוצרות מלכת. משאים ומתנים, החתמות ושמועות. הכל כאן בספורט1.


רשמי
חברים חדשים לתומר חמד ובירם כיאל. שחקן הכנף הקולומביאני המצוין חוסה איסקיירדו של קלאב ברוז' חתם בברייטון ששילמה עבורו שיא מועדון של 18 מיליון יורו לקבוצה הבלגית. השלמת העסקה תלויה בבדיקות הרפואיות שיעבור השחקן ובקבלת אשרת העבודה שלו באנגליה.


השחקן השני שהצטרף הוא החלוץ סופיאן אנאך בן ה-20. ההולנדי הצעיר הגיע מאלמרה סיטי מהליגה השניה במדינתו, שם כבש 18 שערים ובישל עוד 15 ב-42 הופעות.

The full story on the arrival of winger Soufyan Ahannach. #BHAFChttps://t.co/D4EmOdlaudpic.twitter.com/k2hL1FBFPU

— BHAFC ⚽️ (@OfficialBHAFC) August 10, 2017

The full story on #BHAFC agreeing terms to sign Colombian winger Jose Izquierdo for a club record transfer fee. https://t.co/fuxIEMHKEqpic.twitter.com/W5B9d1uuTJ

— BHAFC ⚽️ (@OfficialBHAFC) August 10, 2017


* רוברטו סולדאדו ערך בדיקות רפואיות בפנרבחצ'ה לקראת החתימה במועדון הטורקי

Roberto Soldado Sağlık Kontrolünden Geçti | https://t.co/wKkKSlsk8ppic.twitter.com/I8pGvjsr1H

— Fenerbahçe SK (@Fenerbahce) August 10, 2017


ג'ורדן אמבאיי עבר מאסטון וילה למארסיי המתחזקת. המגן בן ה-23 חוזר לארץ מולדתו וינסה לעזור לקבוצה מדרום צרפת לחזור למאבקי הצמרת.

L'Olympique de Marseille est heureux d'annoncer l'arrivée de @JordanAmavi au club ! ⚪️ #JordanEstOlympienpic.twitter.com/TsDdOQlJdZ

— Olympique Marseille (@OM_Officiel) August 10, 2017

* קשר ההונגרי של לליפציג, ז'ולט קאלמר,  הושאל לדונאיסקה סטרדה הצ'כית.


BREAKING: Delighted to announce that we've loaned Hungarian midfielder Kalmár Zsolt from @DieRotenBullen until the end of the season. pic.twitter.com/Llt9GWToDr

— FC DAC 1904 (@DAC_1904) August 10, 2017


שמועות

אוליביה ז'ירו לא צפוי להגיע למארסיי, כך על פי רודי גארסיה. מאמנה של הקבוצה הצרפתית אמר: "אני לא חושב שהוא רוצה להגיע אלינו. זה מובן כי הוא חלוץ נבחרת צרפת ועשה התקדמות גדולה בארסנל".


אלובייה ז'ירו. יישאר אצל התותחנים (gettyimages)
אלובייה ז'ירו. יישאר אצל התותחנים (gettyimages)


* קשרה ההולנדי של מילדסברו מרטן דה רון עבר בדיקות רפואיות באטלנטה האיטלקית שתשלם עליו 16 מיליון יורו. הוא שיחק בה בעונת 2015/16. 

* מגנה הימני של גנואה דייגו לקסאלט מבוקש על ידי ליברפול. גם פיורנטינה, רומא, נאפולי וטורינו בעקבותיו של האורוגוואי. 



* לפי העיתונאי הצרפתי לואיק טנזי, המגן הימני של פאריס סן ז'רמן סרג' אורייה סיכם ל-5שנים במנצ'סטר יונייטד ואף חתם על חוזה מקדמי, טרם הסיכום בין המועדונים.

S.Aurier et MU ont trouvé un accord autour d'un contrat de 5 ans. Reste à négocier avec Paris et à avoir un permis de travail #PSG

— Loïc Tanzi (@Tanziloic) August 10, 2017


* ריאל מדריד עשויה להאריך את חוזהו של מרקו אסנסיו. הכוכב הצעיר חתום עד 2021, אך באלופת אירופה רוצים להעלות את סעיף השחרור שלו מ-80 מיליון יורו ל-150 מיליון יורו.




אסנסיו. סעיף השחרור יגדל (AFP)

 

* טוטנהאם מתחילה לגלות עניין בשחקנים. לפי פרסומים בהולנד היא מעוניינת בבלם אייאקס, דווינסון סאנצ'ס הקולומביאני. המנהל המקצועי של אייאקס, מארק אוברמרס, רוצה 35 מיליון ליש"ט על הבלם בו התעניינה גם קריסטל פאלאס ולפי דיווחים גם צ'לסי וברצלונה גיששו לגביו. סאנצ'ס שיחק עונה שעברה 45 משחקים במדי אייאקס בכל המסגרות, כולל בגמר הליגה האירופית.


* מאמן ליברפול, יורגן קלופ, דחה על הסף את ניסיונות החיזור של ברצלונה אחרי פיליפה קוטיניו: "אף מחיר לא ישכנע אותנו למכור אותו". (לידיעה המלאה)

* שחקן הכנף הברזילאי קנדי מצ'לסי, שנזרק ממסע המשחקים בסין בגלל הערות גזעניות, עשוי לעבור לניוקאסל. הוא חתום בבלוז עד 2020.

* איינדהובן רוצה לשאול את החלוץ בן ה-17 של יובנטוס, מויס קין.


* בורוסיה דורטמונד דחתה הצעה של 130 מיליון יורו מברצלונה על עוסמאן דמבלה. במקביל, הכוכב הצרפתי לא הגיע לאימון על דעת עצמו והושעה. (לידיעה המלאה)



* התקשורת הבולגרית מדווחת על כך שבנפיקה מנהלת מו"מ עם השוער הבולגרי ניקולאי מיכאלוב ממרסין הטורקית ובתוך כך גם אישרה שבפורטוגל פורסם על מועמדותו של פרדראג ראיקוביץ' ממכבי תל אביב. הנשרים מחפשים שוער אחרי שמכרו את אדרסון למנצ'סטר סיטי.



קין. יצבור ניסיון בהולנד? (Gettyimages)


* פאריס סן ז'רמן עובדת קשה כדי להחתים את פאביניו, שהשתולל לפני יומיים באימון מונאקו אחרי שהודיע שהוא רוצה לעזוב.


* ארסנל חוששת שלמרות הפציעה של אלכסיס סאנצ'ס (שיחמיץ שני משחקים) והידיעות על כך שהחליט להישאר, הצ'ילאני ינסה לשכנע בכל זאת את התותחנים למכור אותו למנצ'סטר סיטי.



סאנצ'ס. ינסה לעזוב בכל זאת? (Gettyimages)


* ז'וזה מוריניו אמנם הצהיר שגארת' בייל הוא סיפור גמור מבחינתו, אבל עדיין מנסה לשכנע את ראשי מנצ'סטר יונייטד להגיש הצעה רשמית בסך 100 מיליון ליש"ט על הוולשי.


* האם וויליאן יעזוב את צ'לסי בינואר או בקיץ הבא? מנג'ר הבלוז אנטוניו קונטה כבר הצהיר שמכירת נמניה מאטיץ' הייתה בניגוד לדעתו וכעת וויליאן אמר בראיון לגול.קום: "היו שיחות עם מנצ'סטר יונייטד בגלל שז'וזה מוריניו רכש אותי בצ'לסי והיה לי שיתוף פעולה מצוין איתו, הבעיה שצ'לסי סירבה למכור".


* מונאקו רוצה את חלוץ מילאן הקולומביאני קרלוס באקה. סוכנו, סרחיו בארילה, גילה ל"רדיו קארקול" שמונאקו יצרה איתו קשר.



באקה. מבוקש במונאקו (Gettyimages)


* מנצ'סטר סיטי מנהלת עם אנטליאספור מגעים להשאלת סמיר נאסרי.


* צ'לסי מוכנה לשלם 35 מיליון ליש"ט על אלכס אוקסלייד-צ'מברליין מארסנל. השחקן מחזיק בחוזה עד 2018 בלבד והשיחות שלו עם התותחנים להארכתו נתקעו, אך ארסן ונגר ונגר שלא ימכור אותו: "יש לו עתיד בארסנל".


* גנט רוצה באופן מפתיע את יאלה ואן דאמה הוותיק, ששיחק בעבר בסטנדרד ליאז' ובשנתיים האחרונות בלוס אנג'לס גאלקסי.


אלכס אוקסלייד צ'מברליין (gettyimages)
אלכס אוקסלייד צ'מברליין. דרבי לונדוני על שירותיו (gettyimages)


* ב"דיילי מייל" פורסם שווסטהאם הציעה 30 מיליון יורו על קשר ספורטינג ליסבון וויליאם קראבליו, שבעבר היו מועמד למנצ'סטר יונייטד ולארסנל. 


* "קוריירה דלו ספורט" מתעקש שמילאן בונה על זלאטן איברהימוביץ' כחלוץ שישחק לצידו של ניקולה קאליניץ', שאמור לעבור מפיורנטינה. ברוסונרי מוכנים לחכות לאיברה שמתאושש מפציעה. 


* בעלי פאריס סן ז'רמן, נסאר אל חליאפי, נמצא במדריד וההערכות בספרד הן שהוא הגיע לטפל בהשגת טופס השחרור של ניימאר מברצלונה כמו גם בהחתמתו של שוער אתלטיקו מדריד יאן אובלק ובהעברתו של תומאס מונייה לריאל מדריד. במקביל, לפי הדיווחים, קיליאן אמבפה, כוכבה בן ה-18 של מונאקו, סגור ב-פ.ס.ז' תמורת לא פחות מ-160 מיליון יורו. הסכום עשוי לגדול גם ל-180 מיליון יורו תחת התניות שונות. לפי "המארקה" הצדדים כבר החליפו טיוטות חוזים. אלופת צרפת הכחישה את הדיווחים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי