הרכב חסר לארסנל, מאחרז אמור לפתוח בלסטר

ארסן ונגר
ארסן ונגר | צילום: AFP

ונגר יאלץ להסתדר מחר (21:45, ישיר בספורט1) ללא סאנצ'ס וקוסיילני, אוזיל וראמזי בספק במחזור הפתיחה. שייקספיר על האלג'יראי שחוזר ע"י היריבה: "מפוקס ומקצועי"

קבוצות: לסטר
(גודל טקסט)

ארסן ונגר פותח את העונה של הפרמיירליג מחר (שישי במשחק הראשון של העונה באמירויות מול לסטר (21:45, ישיר בספורט1).  ארסנל סובלת מפציעות והכוכב הגדול אלכסיס סאנצ'ס ייעדר, כשגם גם מסוט אוזיל בספק וארון ראמזי. כמו כן, לורן קוסיילני מורחק, אך עדיין התותחנים מועמדים לנצח וזה יהיה מבחן גדול מאוד לארסן ונגר שהאוהדים ניהלו נגדו קמפיין שיעזוב בעונה שעברה.

אחד השחקנים שיכולים להפתיע השנה הוא סיאד קולאשינץ', המגן השמאלי, שהגיע משאלקה בהעברה חופשית וכבש במגן הצדקה מול צ'לסי. תיאו וולקוט אמר עליו: "הוא פשוט חיה. הוא כמו טנק. הוא יחידה לוחמת בפני עצמה שאי אפשר לעבור במגרש. הוא הולך להיות שחקן מפתח עבורנו בהגנה העונה".

השועלים לסטר התחזקו בחלוץ קלצ'י איהנאצ'ו שהגיע ממנצ'סטר סיטי והמגן הארי מגווייאר, אבל המנג'ר שלהם קרייג שייקספיר יודע שהוא חייב לפתור השנה את הבעיות שהיו לה בהגנה עונה שעברה שגרמו לפיטוריו של קלאודיו ראניירי אשתקד. לסטר ספגה בעונה שעברה 63 שערים ורק שש קבוצות ספגו יותר ממנה. מי שישחק מחר מול ארסנל הוא ריאחד מאחרז שרוצה לעזוב, כשכזכור ארסנל רצתה אותו וכעת רומא מעוניינת באלג'יראי הנפלא, אולם לסטר דחתה הצעה של 32 מיליון ליש"ט עבור הקשר. 

שייקספיר נשאל אם הוא שוקל להשאיר את האלג'יראי על הספסל ואמר: "כל מיני מחשבות עולות בראש, אבל ראיתי שהוא מפוקס ומקצועי כך שכל עוד הגישה שלו תהיה כזאת אני חושב שהוא יכול רק להועיל. הוא הצהיר שהוא רוצה לעזוב, אבל מאז הוא עובד קשה". גם לסטר תחסר שחקנים חשובים. דני דרינקווטר פצוע וכן הבלם רוברט הות'. "כולנו יודעים שהליגה הזאת היא כמו רכבת שדים. פעם אתה למעלה ופעם למטה. אנחנו רוצים לצבור כמה שיותר ניצחונות", הוסיף שייקספיר. 

ריאד מאחרז (AFPׂׂ)
ריאד מאחרז (AFPׂ). שייקספיר מרוצה מהמחויבות שלו
ריאד מאחרז (AFPׂׂ)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי