ונגר: "מאושר שז'ירו החליט להישאר. אין סיכוי שאמכור אותו"

ארסן ונגר
ארסן ונגר | צילום: AFP

מנג'ר ארסנל התייחס לחלוץ הצרפתי שכבש את שער הניצחון ב-3:4 על לסטר והתייחס גם ללקאזט שזה למחמאות: "מאז שהגיע, הוא משתפר ממשחק למשחק"

(גודל טקסט)
 ארסנל ניצחה אתמול (שישי) בשיניים את לסטר 3:4 ומנעה מהמנג'ר ארסן ונגר לרשום שיא שלילי של שלושה הפסדים רצופים במשחקי הפתיחה בעידן שלו כמנג'ר התותחנים. זה היה משחק משוגע עם הגנות חלשות, אבל הרבה מתח ותוצאה שכל חובב כדורגל היה מאושר לחזות בה.


"דיילי מייל" כתב שאוליביה ז'ירו כבש שער ניצחון דרמטי והמנג'ר שלו היה מאושר שז'ירו החליט להישאר, למרות בואו של אלכסנדר לקאזט שכבש אף הוא את השער הראשון במשחק, שהיה גם שער הבכורה שלו בתותחנים. ה"סאן" כתב שלקאזט נהנה ממשחק בכורה חלומי והשווה את שיא השער המהיר שנכבש במשחק הפתיחה של העונה בפרמיירליג.




בנוסף, השווה העיתון את הנוכחות של לקאזט לזו של תיירי הנרי ואפילו אריק קאנטונה וכתב שהראה ניצוצות שלהם: "הוא פרש ידיים לצדדים אחרי השער כדי לומר לאוהדים 'אני כאן'". העיתון שיבח את הטכניקה ועוצמה במשחקו של חלוץ הרכש הצרפתי וכתב שכבר מהמשחק הראשון האוהדים אוהבים אותו.


"אין מצב שאני מוכר את ז'ירו", אמר ונגר בסיום, למרות שזו כבר העונה השנייה בה הוא לא נותן לחלוץ הזדמנות להיות שחקן הרכב וכאשר אלכסיס סאנצ'ס יחזור מהפציעה, סביר להניח שהחלוץ הצרפתי יידחק עוד יותר לספסל. קבוצות כמו אברטון, ווסטהאם, מארסיי ובורוסיה דורטמונד רצו לרכוש אותו.



לקאזט. השוואות להנרי וקאנטונה (Gettyimages)


למרות זאת, ונגר שהיה עצבני ומודאג אתמול ברוב דקות המשחק אמר: "זה נכון שהצעתי לו לעזוב, אבל אני יודע בוודאות שהוא נשאר. אני אוהב אותו כבן אדם וכשחקן. הוא בחור פנטסטי ומחוייב לקבוצה. האמת היא שהוא לא רוצה לעזוב ואני מאושר מההחלטה שלו. בשלב מסוים פתחתי לו את הדלת בגלל שידעתי שיש יותר מדי חלוצים בקבוצה, אבל הוא החליט להישאר".


ז'ירו עצמו אמר: "פתחתי טוב העונה, אבל אני מעדיף להיות על כר הדשא מאשר על הספסל. היינו זקוקים לניצחון הזה. כולנו יודעים שניצחון במשחק הראשון הוא חיוני עבור הביטחון שלנו כקבוצה. אני אמור לעשות את העבודה שלי למען הקבוצה ואני שמח מאוד עבור המועדון על הניצחון".


Saturday's TELEGRAPH Sport: "How's that for starters!" #bbcpapers#tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/346o5kq3BK

— Allie Hodgkins-Brown (@AllieHBNews) August 11, 2017


למרות הכל, ברור שז'ירו יירד שוב לספסל במשחק הבא נגד סטוק אחרי שלקאזט שנראה מצוין בעיקר בתחילת המשחק, כבש כבר אחרי 94 השניות הראשונות שלו בפרמייר-ליג. הוא גם היה מעורב בשיוויון של דני וולבק בשניות הסיום של המחצית הראשונה.


ונגר אמר על לקאזט שנרכש ב-52 מיליון ליש"ט מליון: "הוא משתפר ממשחק למשחק מאז שהגיע אלינו. גם כשהסטתי אותו לאגף שמאל הוא שיחק טוב. הוא מתאקלם לאט לדרך בה אנחנו משחקים".


מנג'ר לסטר קרייג שייקספיר יכול לראות את עצמו מאוכזב אחרי שקבוצתו הובילה פעמיים ובעיקר בתוצאה 2:3. כמו כן היה נראה בברור שמסוט אוזיל נודע בידו בכדור בדרך לקרן שהביאה לשיוויון 3:3 של ארון ראמזי. "התאכזבתי שהשופט לא ראה את היד, אבל כשיש כדור קרן אתה צריך להתגונן בפניה ולא עשינו את זה כמו שצריך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי