צ'לסי קנסה את דייגו קוסטה: "הם חושבים שאני עבריין"

קוסטה שוב הצית את המתיחות
קוסטה שוב הצית את המתיחות | צילום: Gettyimages

החלוץ ירה לכל עבר מביתו בברזיל: "לקונטה אין כריזמה, הם מחזיקים אותי כמו בן ערובה ורוצים להשפיל אותי". במועדון החליטו להעניש את השחקן בעקבות דבריו וטענו: "הוא השמין"

(גודל טקסט)

העונה כבר נפתחת בליגות השונות ודייגו קוסטה עדיין ללא קבוצה. "דיילי מייל" שלח שליח מיוחד לביתו של החלוץ הברזילאי וערך איתו ראיון בו השחקן 'ירה' לכל עבר. על הכוונת – צ'לסי, הבעלים רומן אברמוביץ' וכמובן המאמן אנטוניו קונטה.

על קונטה: "אין לו כריזמה. הוא מנע ממני לעבור בינואר האחרון לאתלטיקו מדריד". החלוץ גילה שהוא משוחח באופן קבוע עם חבריו בקבוצה דויד לואיז, וויליאן וססק פברגאס ולגלג על ההפסד של לברנלי: "אני רואה שהולך להם מצוין…".


על צ'לסי
: "מחזיקים אותי כבן ערובה ולא נותנים לי ללכת. מתייחסים אליי כאל עבריין". הוא אמר שהוא לא מוכן לחזור לצ'לסי אחרי שקונטה שלח לו הודעה שאין לו מקום יותר בקבוצה. לפי החלטת צ'לסי קוסטה היה חייב לחזור למועדון לפני שבועיים ולהתאמן עם המילואים עד שיימצא קבוצה אחרת, אבל הוא מעדיף להישאר בברזיל בה נולד ולבלות עם המשפחה שלו. אגב, הטענות נגדו הן שהוא השמין בצורה ניכרת (דבר שקורה לו בכל פגרה) וצ'לסי תתקשה למכור אותו.

"הם רוצים להשפיל אותי. אני לא אוכל להתאמן עם הקבוצה הראשונה, לא להיכנס לחדר ההלבשה ולא להיות בקשר עם השחקנים. אני לא עבריין. אני לא חושב שזה הוגן אחרי כל מה שנתתי למועדון". צ'לסי הסכימה לתת לו שבוע נוסף, אבל אחרי שלא הופיע הטילה עליו קנס של 300 אלף ליש"ט. בינתיים הוא צולם חוגג במסיבות בברזיל.

"אם הם רוצים לקנוס אותי שיקנסו. הכסף הוא לא פקטור בהחלטות שלי. אני רוצה להיות מאושר היכן שאני נמצא עם הורי ואנשים שאוהבים אותי. מצדי שיקנסו אותי לשנה ואני אשאר שנה בברזיל בלי לשחק. אני אחזור תמיד חזק יותר. אם הם היו צודקים הייתי חוזר מזמן". חלוץ נבחרת ספרד רוצה לחתום באתלטיקו מדריד, אבל לא יוכל לשחק בשורותיה בחצי השנה הראשונה בגלל אמברגו ההעברות.

קוסטה וקונטה בימים יפים יותר (gettyimages)
קוסטה וקונטה בימים יפים יותר (gettyimages)

קוסטה הודה שנעלב מההודעה, למרות שלטענתו של קונטה השחקן ידע כבר מהחורף שלא ימשיך. "אמרתי להם שישחררו אותי אם הם לא רוצים אותי. דיברתי עם מארינה גרנוסקיה, חברת ההנהלה, ואמרתי לה שאני רוצה לעבור לאתלטיקו מדריד".

"הייתה לי עונה גדולה בשנה שעברה. נתתי הכל במגרש ונלחמתי עבור הקבוצה. לא שיחקתי נגד לסטר לא בגלל כאבי גב אלא בגלל שקונטה העניש אותי בגלל שלטענתו היחס שלי לא היה נכון. הוא מאמן מוגבל עם רעיונות ברורים מאוד. הייתי על סף הארכת חוזה והם שמו לי ברקס. הייתי בטוח שהמנג'ר מאחורי המהלך".

ב"מירור" פורסם שהשחקן דורש מהבלוז שישלמו לו סעיף לויאליות בדומה לסעיף שהיה לניימאר ואביו בברצלונה.

בנוסף, צ'לסי קנסה את  קוסטה במשכורת של שבועיים בעקבות אי הגעתו לאימוני טרום העונה בחודש שעבר. על פי "סקיי ספורט" הקנס נע באיזור 300 אלף ליש"ט. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי