באנגליה חושפים: ראשפורד סבל בעונה שעברה מכאבי גב חזקים

ראשפורד. המספרים לא מזכירים את החלוץ מהעונה הקודמת
ראשפורד. המספרים לא מזכירים את החלוץ מהעונה הקודמת | צילום: Getty

כאבי הגדילה של הכוכב הצעיר של מנצ'סטר יונייטד הקשו עליו להצטרף לחבריו לנסיעות ברכבת למשחקי חוץ. בקיץ הוא החלים ומוריניו מייעד לו מקום בהרכב

(גודל טקסט)

אחרי שפרץ תחת לואיס ואן חאל, מרכוס ראשפורד סבל מקשיים בעונה שעברה אצל ז'וזה מוריניו. הכוכב הצעיר של מנצ'סטר יונייטד התקשה להשתחל להרכב, ורק לאחר הפציעה של זלאטן איברהימוביץ' קיבל יותר הזדמנויות.

באנגליה חושפים שחלק מהנסיגה ביכולת נבעה מסיבה גופנית. השחקן בן ה-19 סבל מכאבי גדילה בלתי פוסקים בגבו ושיחק עם כאבים. לעיתים אף לא הצטרף לנסיעות של הקבוצה ברכבת למשחקי חוץ בגלל הכאבים בגבו.

לפי הטענות בממלכה היו משחקים שמוריניו חשש לתת לו דקות כדי שבריאותו לא תיפגע. במשחק הגביע מול צ'לסי בעונה שעברה ראשפורד הצעיר לא היה בסגל והכתבים טענו שהמאמן העניש אותו כי איחר לרכבת, אבל כעת מתברר שהוא פשוט לא היה מסוגל לשבת ברכבת.

כיום הוא מרגיש טוב ואפילו גבוה ב-2.5 סנטימטרים. גובהו היה 1.80 כאשר המנג'ר הפורטוגלי ז'וזה מוריניו הגיע לקבוצה בקיץ הקודם וכיום הוא כבר 1.83 מטר. מוריניו שמר על הפציעה שלו בסוד כיוון שחשש שהמגנים היו מנצלים זאת כדי לנסות להוציא אותו משיווי משקל. המיוחד מייעד לו את המקום בהרכב ואומר שהעונה האוהדים יראו את ראשפורד האמיתי. כבר במשחקי ההכנה הוא נראה חד ורענן.

מרכוס ראשפורד. סבל מכאבים חזקים (gettyimages)
מרכוס ראשפורד. סבל מכאבים חזקים (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי