קונטה: "אני צריך ארבע שנים כדי לשקם את צ'לסי". טוטנהאם חוששת מוומבלי

אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה | AFP

המנג'ר זכה עם הבלוז בפרמייר-ליג רק לפני כשלושה חודשים, אולם לטענתו היסודות רעועים: "צריך זמן כדי לזכות באליפות ובליגת האלופות". אצל יריבת האלופה מחר החשש הוא בעיקר מהאצטדיון ופחות מהיריבה

(גודל טקסט)
צ'לסי תפגוש מחר בוומבלי את טוטנהאם (ראשון, 18:00 בספורטHD1) ואחרי ההפסד הביתי המביך במשחק הפתיחה 3:2 לברנלי, יש מתיחות במועדון לגבי המשך העונה וכל זאת בצל הדיווחים הנמשכים כחודשיים על חוסר שביעות הרצון של המנג'ר אנטוניו קונטה מהתנהלות ההנהלה.


אחרי שזכה בעונה שעברה בצורה מרשימה באליפות, כעת האיטלקי טוען בצורה מוזרה שייקח לו ארבע שנים כדי לתקן את המצב בקבוצה ולהשיב את הקבוצה למסלול של זכייה בתארים. "אנחנו זקוקים לזמן. ארבע שנים? כן, ייתכן. כדי לזכות באליפות וגם בליגת האלופות צריך זמן", טען קונטה שמודע לכך שהוא מדורג ראשון במשרדי ההימורים כמנג'ר הראשון שיפוטר העונה בפרמייר-ליג.




לפי "דיילי מייל" הבוקר, הבעלים רומן אברמוביץ' לא מרוצה מכך וכבר כינס ישיבת חירום כדי לדון במצב. קונטה הוא המנג'ר ה-14 שאברמוביץ' מינה ב-14 שנותיו כבעלים של הקבוצה. למרות הדיווחים קונטה טוען: "אף אחד לא שם אקדח לרקה שלי. אף אחד לא אמר לי 'תנצח או תעזוב'. צריך זמן לעצב את הקבוצה מחדש. כרגע אין לנו יסודות יציבים ולמרות זאת זכינו באליפות. יש לי חוזה לעוד שנתיים ואני טוען שצריך לעבוד לאט ולבנות קבוצה בריאה".



אברמוביץ'. הבעלים נלחץ מהאירועים האחרונים (Gettyimages)


במקביל נשאל קונטה על דבריו של דייגו קוסטה, שבין השאר טען כי המנג'ר נהג בו כ"עבריין", והחל לצחוק בקול: "זו בדיחה. זה באמת מצחיק אותי. כל מי שהיה בצ'לסי בעונה שעברה יודע מה קרה עם קוסטה ואני לא רוצה לדבר על כך יותר", אמר המנג'ר שפרץ בצחוק כפי שתוכלו לראות בסרטון שלהלן.

Conte's reaction to Costa's "criminal" comments.

I love this man #CFCpic.twitter.com/LK8dF26syZ

— Mod (@HazardChaos) August 18, 2017

כידוע קוסטה התראיין השבוע ל-ESPN ואמר: "צ'לסי רוצה מחיר לא סביר מאתלטיקו מדריד. הם הציעו אותי לכמה קבוצות, אבל הבהרתי להם שאם אני לא חלק מהתוכניות של המנג'ר, אז אני רוצה להיות זה שייבחר את הקבוצה שאני רוצה ללכת אליה. הבעיה שאתלטיקו לא מסוגלת לשלם סכומים מטורפים".


מי שהתערב בבעיותיה של צ'לסי הוא ז'וזה מוריניו, האקס שמתח ביקורת על קונטה כשאמר: "אני לא מבין מה הוא רוצה ממדיניות הרכש של צ'לסי. אם אתה מוכר מצד אחד וממשיך לרכוש מצד שני, אז מה הבעיה? אומרים שהם איבדו שחקן חשוב בקישור (נמניה מאטיץ'), אבל אם הם רכשו את טימאו בקאיוקו ורוצים את דני דרינקווטר אז מה רע בזה?".


טוטנהאם: חשש מ-"קללת וומבלי"

טוטנהאם שתארח מחר את צ'לסי לדרבי לונדוני באיצטדיון וומבלי, תרצה להנחיל לאלופה הפסד שני ברציפות שעשוי להכניס אותה לסחרור, ולהשיג עוד ניצחון בפתיחת העונה. בטוטנהאם חוששים מוומבלי, אחרי שלא הצליחו שם בגביעי אירופה בשנה שעברה. כזכור הם נאלצים לשחק שם בגלל הבנייה מחדש של ווייט הארט ליין. המשטרה אישרה רק הכנסת 70 אלף צופים מטעמי ביטחון, ולא אישרה מכירת עוד 20 אלף כרטיסים.


טוטנהאם חוששת מפניו. אצטדיון וומבלי

טוטנהאם חוששת מפניו. אצטדיון וומבלי (gettyimages)


צ'לסי הפסידה את משחק הפתיחה לברנלי 3:2 בסטמפורד ברידג', ומגיעה למשחק עם סגל חסר אחרי הרחקותיהם של ססק פברגאס וגארי קייהיל. נחמה הגיעה בדמות שמחה על חזרתו של ויקטור מוזס אחרי עונש השעייה. אדן הזאר והרכש טימאו באקיוקו חזרו להתאמן אחרי פציעות, אבל עדיין לא יהיו כנראה בכושר משחק לדרבי. אלברו מוראטה שנכנס רק כמחליף מול ברנלי וכבש, צפוי לפתוח לראשונה העונה במדי צ'לסי.

טוטנהאם ניצחה בניוקאסל 0:2 בפתיחה ותערוך מבחן כשירות לקיירן טריפייר, כאשר דני רוז ימשיך להיעדר. הקבוצה חוששת כאמור יותר מוומבלי מאשר היריבה. בתשעה משחקים אחרונים בוומבלי היא הפסידה שבעה, סיימה אחד בתיקו וניצחה באחד בלבד, אבל השחקנים חייבים להבין פסיכולוגית שזה האיצטדיון הביתי שלהם העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי