דיווח: איברהימוביץ' יחתום השבוע על חוזה ביונייטד

זלאטן. רמז על הישארותו לעונה נוספת
זלאטן. רמז על הישארותו לעונה נוספת | צילום: Gettyimages

עוד חיזוק למוריניו? לפי ESPN, החלוץ השבדי ששוחרר מהשדים האדומים ביוני האחרון, עשוי לחזור לקבוצה לאחר שתהליך ההחלמה שלו מתקדם מהר מהרגיל

(גודל טקסט)

האם זלאטן איברהימוביץ' ילבש שוב אדום? לפי הדיווח של ESPN הערב (ראשון), הדבר בהחלט אפשרי כשמקורות אישרו לרשת שהחלוץ השבדי יחתום השבוע על חוזה חדש במנצ'סטר יונייטד.

איברהימוביץ' בן ה-35 הוא שחקן חופשי כיום, וממשיך בתהליך ההחלמה מהפציעה בברכו אותה ספק באפריל ברבע גמר הליגה האירופית מול אנדרלכט, פציעה שמנעה ממנו להישאר באולד טראפורד עד יוני 2018. כעת, כשההחלמה מתקדמת מהר מהתוכנן, עושה רושם שאיברה יקבל הצעת חוזה מוקדם מהצפוי.

מאז הפציעה, עבר השבדי את תהליך השיקום במתחם האימונים של יונייטד, וזאת למרות שסיים את חוזהו במועדון ביוני האחרון. המנג'ר ז'וזה מוריניו, שמסתדר היטב עם החלוץ, רוצה מאוד לראות את זלאטן ממשיך בקבוצה. לא רק כי כבש 28 בעונת הבכורה שלו בשדים האדומים, אלא גם בגלל האישיות הדומיננטית שלו בחדר ההלבשה.


מוריניו. רוצה לראות את זלאטן לובש אדום שוב (Gettyimages)

איברהימוביץ' כזכור הגיע בקיץ שעבר למנצ'סטר אחרי שסיים את חוזהו בפאריס סן ז'רמן. בעונת הבכורה שלו בפרמייר-ליג הבקיע הכוכב 17 שערי ליגה והיה הכובש המצטיין של הקבוצה עם כאמור 28 שערים בסך הכל. למרות שרומלו לוקאקו נחשב כיום לחלוץ הבכיר באולד טראפורד, אך האישיות יוצאת הדופן, הניסיון, ההשפעה והווינריות יוכלו לתרום מאוד לקבוצתו של מוריניו. איברה מצידו, דחה ביולי הצעה מלוס אנג'לס גלקסי מה-MLS כדי להישאר בשדים האדומים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי