צפו: וויין רוני כבש ב-1:1 של אברטון מול מנצ'סטר סיטי

וויין רוני
וויין רוני | Gettimages

החלוץ הוותיק עם השער ה-200 שלו בפרמייר-ליג קבע יתרון מול הקבוצה פפ, עד שסטרלינג השווה. קלייב ווקר ומורגן שניידרליין הורחקו במשחק הסוער

(גודל טקסט)

אברטון סיימה ב-1:1 באיתיאחד מול מנצ'סטר סיטי ומי שהתכבד בשער היה וויין רוני שחגג את ה-200 שלו בפרמייר-ליג, אבל שער היתרון שלו בדקה ה-34 נמחק על ידי ראחים סטרלינג בדקה ה-82 ועשה בהחלט צדק. המרוויחה הגדולה מהתיקו הזה היתה יונייטד שנותרה היחידה מהגדולות עם מלוא שש הנקודות משני המחזורים הראשונים.

מעבר לדרמה התפתח על כר הדשא גם משחק אמוציונלי שגבה גם שני אדומים. קלייב ווקר עם צהוב שני מטופש (מרפק ללא כדור למייסון הולגייט) בסוף המחצית השנייה ומורגן שניידרליין עם אדום ישיר בגלל גלישה מסוכנת לרגלי קון אגוארו. בסיום שנותרו שתי הקבוצות בלתי מנוצחות אבל במרחק שתי נקודות מז'וזה מוריניו שחזה בהתמודדות מהיציע.  

פפ עשה חילופים נכונים לאחר ההרחקה וקיבל תמורה נאה: סטרלינג כבש, דנילו היה אחראי למהלך של הגול וברנרדו סילבה הפיח רוח חיים ובעיקר אירגן מצוין את המשחק של סיטי. גם רולנד קומאן לא טעה כשביתרון מספרי הלך בכיוון התקפי ושילב במשחק את הקשרים היצירתיים גילפי סיגורדסן, הרכש מסוונזי, ודייבי קלאסן, אקס אייאקס, אבל למרות החילופים השחקנים שלו המשיכו להתבצר בהגנה ושילמו לבסוף את המחיר.


מוריניו. תיקו טוב לו (Getty)


הרכבים
מנצ'סטר סיטי:
אדרסון, קייל ווקר (הורחק 44), ג'ון סטונס (דנילו 65), ניקולאס אוטמנדי, וינסנט קומפני, לירוי סאנה (ברנרדו סילבה 69), פרננדיניו, דויד סילבה, קווין דה בריינה, גבריאל ז'סוס (ראחים סטרלינג 46), סרחיו אגוארו.


אברטון:
ג'ורדן פיקפורד, מייסון הולגייט, פיל ג'אגיילקה, אשלי וויליאמס (דייבי קלאסן 60), מייקל קין, לייטון ביינס, מורגן שניידרלין, אידריסה גאייה, טום דייויס (גילפי סיגורדסון 60), דומיניק קאלברט-לוין, וויין רוני.

מהלך המשחק
דקה 9
אגוארו הגיע למצב טוב ברחבה אבל הטיס את הכדור הרחק מהמסגרת.

דקה 19 – קרן של רוני נחתה על הראש של אשלי וויליאמס שלא דייק ממצב מצוין.


רוני. איזה פתיחה חלומית לכוכב הוותיק (Getty)

דקה 27 – אוטומנדי ירה, פיקפורד הדף היישר לאגוארו שהקפיץ על פי השער וקין הרחיק מהקו לקרן.

דקה 34, 0:1 לאברטון – מתפרצת נהדרת שהסתיימה במסירת רוחב של קאלברט-לוין לרוני שבעט לא חזק אבל בין הרגליים של אדרסון. ה-200 של הכוכב בפרמייר-ליג. אגב, גם השער ה-100 וה-150 היו מול סיטי.


רוני כבש והתגרה באוהדי היריבה (Getty)


דקה 39
– כדור ענק של דה בריינה לסילבה אבל הספרדי בעט מקרוב בעצמה לקורה. איזו החמצה.

דקה 44 – ווקר נתן מרפק ללא כדור להולגייט וספג צהוב שני ואדום. גם הרחק מהשער, גם שתי דקות אחרי הצהוב ראשון. הרחקה סופר מטופשת.


ווקר עוד משחק אותה כאילו הוא לא מבין (Getty)

דקה 58 – כדור אדיר של דה בריינה נהדף בגופו של שניידרלין שנזקק לטיפול.


דקה 70
– ראחים סטרלינג המחליף הגיע להזדמנות טובה אבל בעט מעל השער.


דקה 82, 1:1
שער של מחליפים. דנילו פרץ מימין ןוהגביה לרחבה, הולגייט הרחיק בנגיחה היישר לסטרלינג שהמשיך לרשת.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי