0:3 לרומא, 0:4 מוחץ למילאן על פאלרמו. אינטר שוב נוצחה

שחקני רומא חוגגים
שחקני רומא חוגגים | Gettyiamges

פאסיו, סלאח ודז'קו העניקו לג'יאלורוסי ניצחון חשוב. הרוסונרי חגגו ועלו למקום החמישי על חשבון היריבה העירונית שמעדה בקרוטונה

(גודל טקסט)

המחזור ה-31 בסרייה A נמשך הערב (ראשון). רומא גברה 0:3 על בולוניה וצימקה את הפער מיובה לשש נקודות. מילאן הביסה 0:4 את פאלרמו. ב-21:45: לאציו הרביעית תארח את נאפולי השלישית. פיורנטינה של פאולו סוזה ניצלה מהפסד מול סמפדוריה.


בולוניה – רומא 3:0

החבורה של ספאלטי הגדילה את הפער מהשלישית נאפולי שתפגוש את לאציו. קוסטאס מנולאס היווני סידר לבלם השני פדריקו פאסיו את הראשון בדקה ה-25 ואדין דז'קו רשם בישול למוחמד סלאח שכבש את השני של הג'יאלורוסי. הבוסני שנמצא בעונת שיא כבש את ה-23 שלו העונה בדקה ה-75 וסגר סיפור.

מילאן – פאלרמו 0:4

הרוסונרי שעדיין חולמים על מקום בליגה האירופית דרסו את פאלרמו שבדרכה לליגה השניה. החגיגה החלה כבר אחרי שש דקות כשסוסו הספרדי כבש את השמיני שלו העונה. בדקה ה-19 הוא גם בישל למריו פשאליץ' הקרואטי את השני ובדקה ה-37 קרלוס באקה קבע 0:3. הספרדי השני של המילאנזים, ג'רארד דאולפאו סגר עניין בדקה ה-70. ניצחון גדול לחבורה של מונטלה שעלתה למקום השישי מרחק שתי נקודות מאטאלנטה החמישית.

קרוטונה – אינטר 1:2

עוד הפסד לחבורה של סטפנו פיולי שממשיכה לאבד גובה וצנחה מתחת ליריבה העירונית מילאן. צמד מהיר של דייגו פלסינלי (18 בפנדל, 22) העניק שלוש נקודות יקרות לחבורה של דוידה ניקולה שקרובה רק שלוש נקודות לאמפולי שמעל לקו האדום.

סמפדוריה – פיורנטינה 2:2

בפעם השלישית בארבעת המשחקים האחרונים, סוזה נהנה משער מאוחר שהפעם הספיק לו רק לתיקו. קומה בבקאר, גיבור הניצחון על בולוניה במחזור שעבר, כבש בדקה ה-89 והציל נקודה לוויולה. ברונו פרננדס (5) וריקי אלברס (71) העלו פעמיים את המארחת ליתרון. גונסאלו רודריגס איזן בפעם הראשונה (60). פיורנטינה האריכה את רצף המשחקים ללא הפסד שלה לשישה ונותרה שמינית. סמפדוריה תשיעית.

משחקים נוספים:

אודינזה – גנואה 0:3

(רודריגו דה פול 20, דניאל ספאטה 31, רוביניו 49 עצמי)

קליארי – טורינו 3:2

(מרקו בוריילו 19 פנדל, קוואנג-סונג האן 90 / אדם לאייץ' 33, אנדראה בלוטי 39, אפריה אקווה 59)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי